IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Японците му правеха на Мъск батерии като отделяха от производството си есенцията и му ги даваха да ги слага в Тесла, а това което остава и не става за електромобили го продаваха на пазара да влезе в други устройства - лаптопи...Ако поточната линия произвежда само за електромобили би имало огромен брак с какъвто сега Мъск се е сблъскал и понеже той реши да вземе бизнеса с батериите те го отсвириха и го пуснаха сам да си ги прави. Те имат пазар за батерии за електромобили и ще си ги продават на японските производители.
    D.Y.F-091066

    Коментар



    • Публикувано във факти.бг: Не разчитайте на автопилота на Tesla (ВИДЕО)

      https://fakti.bg/avto/376667-ne-razc...na-tesla-video



      Публикувано във факти.бг: Британци показаха защо катастрофира Tesla:
      "тѐcлaтa" ce движи cлeд другa кoлa, кoятo в пocлeдния мoмeнт ce прecтрoявa рядкo в cъceднaтa лeнтa. Oкaзвa ce, чe aвтoпилoтът нa Mоdеl S изoбщo нe e гoтoв зa пoдoбeн рaзвoй нa cъбитиятa и нe уcпявa дa прeдoтврaти cблъcъкa.
      Eкcпeримeнтитe нa Thаtсhаm Rеsеаrсh ca прoвoкирaни oт нeoтдaвнaшнaтa пoрeдицa oт кaтacтрoфи c "тѐcли" в aвтoнoмeн рeжим, кoитo зa cъжaлeниe нe ce рaзминaхa бeз жeртви, и иcкaниятa нa oргaнизaции зa зaщитa нa прaвaтa нa пoтрeбитeлитe дa бъдe зaбрaнeнo изпoлзвaнeтo нa тeрминa "aвтoпилoт" зa пoдoбни cиcтeми. https://fakti.bg/technozone/310179-b...strofira-tesla ШЪ - на автопилот - ама нанайсе! ))

      Коментар


      • безимeн - китайците нямат технология за производство на батерии за електромобили, може да погледнеш какви батерии продават и колко се търсят и по цените може да познаеш качеството - всички търсят оригинален Панасоник. Всичките китайски батерии са близо до менте, стават най много за тротинетки..не знам защо им викат скутери.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първи фатален инцидент с автономна кола на Tesla

          https://www.investor.bg/novini/261/a...-tesla-219968/

          Разследват втора катастрофа с автономен автомобил на Tesla, този път без жертви

          https://www.btv.bg/gallery/lifestyle...z-zhertvi.html


          .................................................. ......

          Коментар


          • Майко мила. Ти верно си изкопан от някоя пещера. Автомобил на „Тесла“ със самоуправление катастрофира и отне живота на човек


            http://news.bnt.bg/bg/a/avtomobil-na...vota-na-chovek


            Поредна катастрофа с автомобил на "Tesla" се е случила в град Лагуна бийч, Калифорния, съобщава местната полиция. Отново е бил включен автономният режим Autopilot, който обаче не е предотвратил удар на автомобила в паркиран полицейски патрул.

            https://www.avtora.com/poredna-katas...v-policeiski-p


            И ощеееее.... Ти верно си изкопан от някоя пещера! )))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Стартъпът Lucid Motors се появява благодарение на бившия вицепрезидент на Tesla Бърнард Це през 2007 г.

              Це напуска компанията на Илон Мъск, малко след като това правят основателите й Мартин Еберхард и Марк Тарпънинг.

              Тогава Lucid Motors се нарича Atieva, а сегашното си име получава през 2016 г. В самото начало стартъпът се занимава с разработване и производство на електрически батерии, но през 2014 г. компанията обяви, че ще прави собствен електромобил.

              Импулс за това бе инвестицията от 100 млн. долара от китайския концерн BAIC Group и компанията LeEco. Първият автомобил - седанът Lucid Air, бе показан през 2017 г. Той обаче не бе качен на конвейера, защото компанията не разполагаше с достатъчно средства, за да реализира масовото му производство.

              Сега обаче парите трябва да са достатъчни: миналата есен Lucid Motors получи инвестиция от 1 млрд. долара от Фонда за национално благосъстояние на Саудитска Арабия, която притежава 5% от акциите на Tesla.

              През февруари 2019 г. директорът по технологиите на Lucid Motors Питър Роулинсън заяви, че компанията се готви да излезе на фондовия пазар, но ще направи това само след пускането на Air в масово производство.





              Лично обяснение: държа да отбележа, че постовете ми не изразяват лична омраза към Мъск! Това не е и обич! Безразличен ми е, ако и някои да го обичат по особен начин!

              "Обичта" към Мъск - ПРЕПОРЪЧВАМ - да изразите чрез заплащането на рекламен банер в полза на Тесла - на централно място в сайта! С ТОЗИ БАНЕР ще покажете и финансовите си успехи до тоя момент!

              Мисля, че ако става дума за неправилно управление на парите на акционерите в едно - което и да е Акционерно дружество - и критика в тая връзка - това не е изражение на омраза към някого си /Мъск/.

              Във връзка с горното мое становище - настоящият ми пост НЕ изразява някаква специална "любов" към бившия вицепрезидент на Tesla - Бърнард Це, напуснал компанията Тесла през 2007 г.
              За тази ли компания говориш. Тия ашлаци едно демо не могат да направят камо ли да продават. Клипа е качен 2017та година. Къде е поредния тесла килър бе пич ?

              https://youtu.be/mEhPsaeMiQw

              Коментар


              • ШЪ пуска, ама нещо май ПАК не им се отвори парашута!

                И моля - без реклами!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system).

                  Това изречение на колегата много подхожда на онова, което правят китайците. Клипчето показва софтуера, който поема директно и паркирането на Xpeng...

                  Насладете се на софтуер!

                  https://www.youtube.com/watch?v=I3mJQkIvbJo
                  Майко мила. Ти верно си изкопан от някоя пещера. Паркирането го прави всяка сносна европейска марка от поне 5 години
                  Тесла шъ пуска пълна автономност тоя за паркиране още говори.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    А бе днес беше спряла някаква тесла пред мен на светофара и отстрани пишеше дуал мотор или дабъл мотор, едно от двете , та какво означава това, че има 2 мотора бензинов и електрически или какво друго, бях с моторетката и не я чух дали работи затова питам

                    Два ел.двигателя. Китайските Xpeng P7 също са такива.

                    Гледах тест-драйв на китайския Xpeng P7 и там мисля, че коментираха, че става въпрос за две честоти на въртене... Казаха, че са им дали възможност да снимат, където пожелаят, само не им разрешават да вдигат предния капак...

                    ...но мога да предположа и друго: за всеки от мостовете /преден и заден/ - което може би не е вярно!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      А бе днес беше спряла някаква тесла пред мен на светофара и отстрани пишеше дуал мотор или дабъл мотор, едно от двете , та какво означава това, че има 2 мотора бензинов и електрически или какво друго, бях с моторетката и не я чух дали работи затова питам
                      Ауди му викат куатро.

                      Коментар


                      • А бе днес беше спряла някаква тесла пред мен на светофара и отстрани пишеше дуал мотор или дабъл мотор, едно от двете , та какво означава това, че има 2 мотора бензинов и електрически или какво друго, бях с моторетката и не я чух дали работи затова питам

                        Коментар


                        • Стартъпът Lucid Motors се появява благодарение на бившия вицепрезидент на Tesla Бърнард Це през 2007 г.

                          Це напуска компанията на Илон Мъск, малко след като това правят основателите й Мартин Еберхард и Марк Тарпънинг.

                          Тогава Lucid Motors се нарича Atieva, а сегашното си име получава през 2016 г. В самото начало стартъпът се занимава с разработване и производство на електрически батерии, но през 2014 г. компанията обяви, че ще прави собствен електромобил.

                          Импулс за това бе инвестицията от 100 млн. долара от китайския концерн BAIC Group и компанията LeEco. Първият автомобил - седанът Lucid Air, бе показан през 2017 г. Той обаче не бе качен на конвейера, защото компанията не разполагаше с достатъчно средства, за да реализира масовото му производство.

                          Сега обаче парите трябва да са достатъчни: миналата есен Lucid Motors получи инвестиция от 1 млрд. долара от Фонда за национално благосъстояние на Саудитска Арабия, която притежава 5% от акциите на Tesla.

                          През февруари 2019 г. директорът по технологиите на Lucid Motors Питър Роулинсън заяви, че компанията се готви да излезе на фондовия пазар, но ще направи това само след пускането на Air в масово производство.





                          Лично обяснение: държа да отбележа, че постовете ми не изразяват лична омраза към Мъск! Това не е и обич! Безразличен ми е, ако и някои да го обичат по особен начин!

                          "Обичта" към Мъск - ПРЕПОРЪЧВАМ - да изразите чрез заплащането на рекламен банер в полза на Тесла - на централно място в сайта! С ТОЗИ БАНЕР ще покажете и финансовите си успехи до тоя момент!

                          Мисля, че ако става дума за неправилно управление на парите на акционерите в едно - което и да е Акционерно дружество - и критика в тая връзка - това не е изражение на омраза към някого си /Мъск/.

                          Във връзка с горното мое становище - настоящият ми пост НЕ изразява някаква специална "любов" към бившия вицепрезидент на Tesla - Бърнард Це, напуснал компанията Тесла през 2007 г.

                          Коментар


                          • Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system).

                            Това изречение на колегата много подхожда на онова, което правят китайците. Клипчето показва софтуера, който поема директно и паркирането на Xpeng...

                            Насладете се на софтуер!

                            https://www.youtube.com/watch?v=I3mJQkIvbJo

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              Моля модераторите да бъдат принципни и да дават гласност на всички мнения, щом в тях има резонни въпроси, които са по темата!
                              За различните мнения има различни теми. Като искате да плюете по някой, си отворете темичка, па си плюйте там.
                              Предполагам че няма да го направите, защото освен вас никой друг няма да ви обърне внимание.
                              То за това и тролите по другите теми.

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Моля модераторите да бъдат принципни и да дават гласност на всички мнения, щом в тях има резонни въпроси, които са по темата!

                                Коментар

                                Working...
                                X