If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Бе чета сега че Ирландия ще забранява дизелови и бензинови коли от 2030 година, а пък французите от 2040.
Как ще се отрази това на пазара на автомобили?
Очаквам един мнооо-го дълъг отговор без всякакъв смисъл.
Бе чета сега че Ирландия ще забранява дизелови и бензинови коли от 2030 година, а пък французите от 2040.
Как ще се отрази това на пазара на автомобили?
Очаквам един мнооо-го дълъг отговор без всякакъв смисъл.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
power grid - в момента в един голям град половин милион автомобила като си избълват изгорелите газове и въздуха става леле мале, затова става все по популярно политиците да обещават това явление да се премахне и го правят за да се харесат на електората. Всъщност те дори не могат на производителите на коли да наложат истински стандарт който да намали ..., в момента от дизелов мотор стандартно всичките вадят от 1литър работен обем 100 конски сили мощност а това става като се форсира и фазите на газоразпределение са много много надалеч от най благоприятните за ниски емисии. Сиреч ако по улиците пуснеш Жигулита от 80-те на мястото на тия коли и въздуха веднага ще се отмирише, а уж тези новите са с много ниски емисии пък смърдят много по много.
И АЕЦ ЩЕ забраняват.Ама ЩЕ.При тях всичко е ЩЕ.Като стане реалност тогава.
Сега, забележи: „забраняВАТ” обърни вмимание на глаголното време. То като „борбата с корупцията”: Тече, без да може да завърши. Та, и „забраняването”, може да е по принцип, за остарели, едноконтурни, според типа и т.н....
...БЕЗ ДА ДОВЕДЕ ТОВА ДО ВСЕОБЩО СПИРАНЕ. Всъщност, и тази употреба на глагола, е циганизирана, без познаване езика, на кокто, уж е писана статията, дописката...ИЛИ ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА.
Ще поживеем, ще видим. ДОТОГАВА, приемам такива заглавия за ДЖурналистически сензации без фактическо покритие.
Акциите на Тесла от известно време са в стабилна тенденция за повишаване. Цена днес 225 долара. Явно шортърите пак удариха на камък след излизане на доклада за второто тримесечие.
Ти искаш да спориш с мен ли?Не е по силите ти да промениш мнението ми.Проумей го.Няма да промениш мнението ми че тоя е измамник и мошеник.Твоето мненеие си е твое не се опитвай да го налагаш на други хора невъзможно е.Приключихме ли или още ще се опитваш да ми обясняваш несподелената си любов
Спора безсмислен. Много се надценяваш ако мислиш че опитвам да ти променя мнението. Само си чеша езика и се забавлявам на инфантилните изцепки
Хахаха, децата от детската градина имат по-адекватни аргументи ))))
За теб е финансов измамник и това са фактите. Къде ги бе друже? Във вестника ли ги видя?
Компаниите на Мъск произвеждат реални продукти и са пред очите на целия свят. Да не говорим че преобръщат с главата надолу установени сектори и индустрии в които никой не би си помислил че е възможно нов играч да се намести.
Всеки си мисли че е реалист само че разликата е във фактите. Продуктите на Мъск се харчат като топъл хляб, а на установените играчи спадат. Това са фактите!
Дали ще ти ще караш никой не го интересува. Или си мислиш че нещо зависи от теб ))
Преди 100 години и за автомобила така са разправяли съвременниците и за самолета и за каквото нововъведение се сетиш.
Ти искаш да спориш с мен ли?Не е по силите ти да промениш мнението ми.Проумей го.Няма да промениш мнението ми че тоя е измамник и мошеник.Твоето мненеие си е твое не се опитвай да го налагаш на други хора невъзможно е.Приключихме ли или още ще се опитваш да ми обясняваш несподелената си любов
Застраховката зависи от щетите, а те са по-високи при тесла защото няма достатъчно вторично предлагане на резервни части и ремонтите се правят само от оторизирани сервизи. С други думи не е развит достатъчно пазара. Всяко нещо в недостиг е с висока цена, докато се появи достаъчно предлагане. С времето ще се нормализира предлагането и цената за ремонтите ще падне.
Виж са ако си влюбен в тоя Мъск ли Пъск ли е не му помня името това си е твоя любов.За мен е измамник финансов измамник.Това са фактите.Това че на теб ти се привижда злоба и завист го отдавам на премрежения ти влюбен поглед.Аз съм реалист и назовавам нещата с истинските им имена.И не ме вълнува какво им се привижда на влюбените.За мен електрокара е на по долно ниво от каруца с магаре и никога не бих си купил подобно нещо дори без пари не го искам.Имаш ли достатъчно мозък да разбереш какво ти говоря?Или ще продължаваш с глупостите
Хахаха, децата от детската градина имат по-адекватни аргументи ))))
За теб е финансов измамник и това са фактите. Къде ги бе друже? Във вестника ли ги видя?
Компаниите на Мъск произвеждат реални продукти и са пред очите на целия свят. Да не говорим че преобръщат с главата надолу установени сектори и индустрии в които никой не би си помислил че е възможно нов играч да се намести.
Всеки си мисли че е реалист само че разликата е във фактите. Продуктите на Мъск се харчат като топъл хляб, а на установените играчи спадат. Това са фактите!
Дали ще ти ще караш никой не го интересува. Или си мислиш че нещо зависи от теб ))
Преди 100 години и за автомобила така са разправяли съвременниците и за самолета и за каквото нововъведение се сетиш.
Преразказвам по памет от последния брой на "Колела".
Норвегия е решила да забрани продажбата на коли с ДВГ към 2025 г.
Някъде четох, че шведите планират същото към 2030 г.
Нови изследвания показвали, че в Норвегия това щяло да наложи много сериозно преустройство на енергийната система, което към днешна дата се очаквало да възлезе на еднократен и извънреден разход на около 1,3 млрд. щ.д.
Напълно естествено, тези разходи ще се включат по някакъв начин в сметките на абонатите, които ползват ел. енергия.
Начините, подходите и конкретните технологични решения, при ползването на които ще се случи това разпределение на финансовата тежест, напълно естествено представляват сериозен източник на обществени напрежения и недоволство.
Допълнително ще възникнат неизбежно нови следващи разходи.
В материала не ставаше дума за енергиен баланс - мощности и потребление.
За богата Норвегия това няма да е кой знае какъв проблем.
Всеки от 4,5 млн. население ще бъде натоварен средно с по 350 щ.д.
Това ще бъде нещо като такса "Добре дошъл" в света на EV.
Последиците нататък за мен са неизвестни.
Отличителна черта на малките човечета е злобата и завистта. За 10 живота няма да постигнеш и хилядна от това което прави и постига Мъск
Виж са ако си влюбен в тоя Мъск ли Пъск ли е не му помня името това си е твоя любов.За мен е измамник финансов измамник.Това са фактите.Това че на теб ти се привижда злоба и завист го отдавам на премрежения ти влюбен поглед.Аз съм реалист и назовавам нещата с истинските им имена.И не ме вълнува какво им се привижда на влюбените.За мен електрокара е на по долно ниво от каруца с магаре и никога не бих си купил подобно нещо дори без пари не го искам.Имаш ли достатъчно мозък да разбереш какво ти говоря?Или ще продължаваш с глупостите
Коментар