IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Неспасяем случай си да знаеш.

    Тесла не е жертва на завист (много си наивен). Тесла е обект на целенасочени атаки с цел да се забави/убие развитието и навлизането на EV.
    Еди, снощи писах долният пост за импотент, но той сигурно не го е прочел и сега спи, та ако може ти да отговориш

    А бе ти нали си в говедария, имаше едно филмче "кой уби електрическата кола"- мисля че дженерал мотърс я правят първи някъде около 1980г. И след няколко години експлоатация си вземат автомобилите , всъщност защо го правят. По него време мъскчо е бил прекалено мъничък за да знае нещо, защо традиционните производители не правят тези коли, така или иначе бъдещето е в тях, а чакат някакъв мингиянин да дойде и да им вземе бизнеса. Какво се чува по този въпрос при теб

    Коментар


    • Неспасяем случай си да знаеш.

      Тесла не е жертва на завист (много си наивен). Тесла е обект на целенасочени атаки с цел да се забави/убие развитието и навлизането на EV. Кои са засегнатите субекти – петролна/енергийна, автомобилна, транспортна индустрия. Бизнеси за трилиони долари на годишна база, които бъди сигурен инвестират милиони за разпространение на дезинформация. И шараните като теб лапат ли лапат ))

      Карам по твоите точки:
      1. На прима виста се сещам за сериозни инвеститори, които са на мнение, че компанията ще e пазарният лидер и голям печеливш в средносрочен/дългосрочен план – Ron Baron, Ark Invest, Ross Gerber, etc. Нали за това е пазар – едни купуват, други продават

      2. Когато инвестираш в растежа на компанията си на загуба, след като завземеш достатъчно пазарен дял излизаш на печалба. Да видим в какво инвестира Тесла – Машини и съоръжения за производство на моделите, най-голямата мрежа за зареждане на EV (която продължава да разширява), завод в Китай (да се надяваме скоро и в Европа), R&D за създаване на self driving car, развитие на батерии и ефективност. И в бъдеще ще продължи да инвестира в модел Y, Pick Up track, Камион, солар, батерии, ……………. Списъка със сигурност не е изчерпаем.

      3. Явно не си наясно, но Тесла е единствения производител на EV, който печели от всяка произведена кола (20-25% от модел 3 и значително повече от S и Х) . Всички останали са на загуба! А защо ги произвеждат ли – ами за да изпълняват квотите наложени от САЩ, Китай и Европа за определен дял произведени EV автомобили. Казват им „compliance cars“
      Писмото за съкращаване на разходи е дърпане на юздите и стягане на редиците. Проблеми с ликвидността няма да имат, т.к удвояват приходите всяка година, имат солиден профит марджин от всяка кола, ще получат над 2 милиарда долара от Фиат/Крайслер, ще започнат да продават като луди в Китай с пускането на завода там (без мита, данъци и такси) преди края на годината.

      4. За цената на акциите не бери грижа. Всяка голяма компания в период си на растеж минава през такива етапи. Един пример за да не съм голословен Нетфликс пада с 80% през 2011год. след което се покачва с над 3500% досега. Само казвам!!!



      Първоначално изпратено от безимeн
      Медийна дезинформация...

      Съгласен съм! Мъск е - абе - не мога да кажа пионер в областта, в която други работят от години, но той обра каймака... Лошо няма: мобилизира ония, които работят от много години - и това НЕ е в негова полза...

      Мъск е "жертва на завистта"! Нека видим някои "измислени" факти:

      1.
      Един завистник от Wedbush Securities - Даниел Айвс - написа, че: "Ситуацията е близка до критичната за Tesla. Мъск разширява бизнеса в областта на застраховането и роботизираните таксита и други научнофантастични проекти... Вместо това, компанията трябва да се съсредоточи върху повишаването на търсенето на Модел 3, както и за опростяване на бизнес модела и структурата на разходите...

      Абе, какъв е тоя Айвс, че да казва, какво трябва да прави Мъск? Така де! Мъск, ако иска - може от утре да направи акцията си отново $ 350, нищо, че днес се търгува за $ 188... Така ако ставаше...

      До днес /28 май 2019/ са изтъргувани над 75 000 000 броя акции на Тесла...

      До 30 април 2019 са изтъргувани над 87 000 000 броя....

      До 29 март - 72 000 000 броя... и т.н....

      Това е част от "медийната дезинформация" на завистниците на Мъск!

      2. През април 2019 Тесла отчете една от най-големите тримесечни загуби в своята история. През първите три месеца на 2019 г. Тесла загуби $ 702 млн. Приходите на Тесла са намалели с 37% в сравнение с предходното тримесечие, а доставките на автомобили са намалели с 31%.


      Това е част от "медийната дезинформация" на завистниците на Мъск!

      3. През април Мъск се опита да успокои участниците на пазара, като заяви, че следващата година компанията му ще започне да експлоатира 1 милион роботизирани таксита. Въпреки това, преди броени дни - Мъск за пореден път уплаши инвеститорите /СИ!/, когато в бележка до служителите на Тесла обяви нови мерки за намаляване на разходите в компанията.

      Е, лошо няма! Нека намалява разходите, когато конкуренцията ги увеличава! Може пък това да е печелившата карта на Мъск!

      4.
      Все повече анализатори намаляват прогнозите за акциите на производителя на електромобили - Тесла. Barclays Capital очаква, че през следващата година /2020/ те ще паднат до цена от $ 192..., да де - но в момента цената е вече $ 188 за акция...

      Сигурен съм, че това е също част от "медийната дезинформация" на завистниците на Мъск!


      .................................................. ...............................................

      Дали Мъск ще продаде бранда /който не е негов/? А кой би го купил, след като той вече обра каймака? Някой желаещ от форума? Забравих, че ние купуваме, когато става въпрос за жълти стотинки... Защо не - в тоя момент, при тая толкова "подценена" акция? Толкова защитници има Мъск ТУК!

      Все още се колебая. Не ми се иска да наливам вода в мелницата на дезинформаторите!


      Last edited by ED; 29.05.2019, 14:09.

      Коментар


      • Дет викаше Гришата Ганчев „Ти къщичка за пилета не си построил“ на Мъск косури му търсиш J)))))

        Глупостите, с които ни заливаш нямат край.



        Първоначално изпратено от безимeн




        Малко примери, за да има "за какво да се хванем"... /определено, ние имаме за какво да се хванем!/:



        Като поставим много точки на приказките на медиите и се концентрираме върху фактите, изнесени от самата компания /Тесла и Мъск/, дори не трябва да прибягваме до оценката на борсата!

        Мъск постигна "почти всичко" от рисковите начинания, като:

        - харчи безогледно С ЛЕКА РЪКА - парите на акционерите и облигационерите си, които пари не са неизчерпаеми.

        - произвежда несигурни превозни средства.

        - разчита на несигурни и ОПАСНИ навигационни средства, които ПО ПРИНЦИП трябва да са МОНОПОЛ на държавни институции, заради сигурността по пътищата на много повече НЕклиенти на Мъск. Неговите фенове могат да си чупят главите както си искат!

        - разчита на остарели, скъпи и несигурни технологии /настоящата батерия на електромобила!/ за съхранение на ел.енергията, която осигурява СКЪПО и НЕСИГУРНО предаване на: мощност, въртящ момент и обороти /честота на въртене/.

        - разчита на медиен комфорт, поради непознаване и слаба гласност на токсичното производство при добиване и преработването на суровините, използвани в голяма част от елементите на електромобила на Тесла.


        Да продължаваме ли натам? Това е напълно достатъчно. /ангажиментите на Мъск, вън от електромобилите не са предмет на обсъждане и не помагат по никакъв начин на Тесла!/

        Разбира се, че останалите производители на електромобили, паралелно с основното производство ва ДВГ - ОСТАВАТ! Това са наложилите се марки на пазара.

        Да не забравяме, че електромобилите имат пазарен "дял" - несъразмерно малък /ПОД 1 %/, сравнено с използваните и произвеждащи се съвременни топлинни двигатели!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

          Виж са ти дома мое му сложиш портрет на тоя измамник и да му се кланяш само че не си позволявай да говориш кой му завижда и къде се е отправил.Тоя ще свърши в затвора като финансов измамник
          Интересно е на какво се дължи мнението? Дай някой пример, за да има за какво да се хванем?
          От това което знаем до момента, Мъск е успял да постигне почти всичко от рисковите начинания.
          • Паркира ракети по средата на океана,
          • единственият производител на електромобили, който има шанс да се наложи и измести традиционните ДВГ (правени са безброй опити преди него); след тесла ще има и други разбира се
          • Продава най-бързия и най-сигурен седан в света, който къса шортите на 5-10 пъти по-скъпи автомобили
          • Продава няколко пъти повече автомобили от преките си конкуренти – БМВ 5, Ауди 6 и Мерцедес Е клас
          • Създаде мрежа от зарядни устройства в цяла Европа и САЩ, за да могат собствениците да се радват на безпроблемно пътуване
          • Произвежда половината батерии в света
          Както е казано – съди по делата, а не по приказките (на медиите)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Не че нещо ама делата му се виждат и използват в цял свят.
            А бе ти нали си в говедария, имаше едно филмче "кой уби електрическата кола"- мисля че дженерал мотърс я правят първи някъде около 1980г. И след няколко години експлоатация си вземат автомобилите , всъщност защо го правят. По него време мъскчо е бил прекалено мъничък за да знае нещо, защо традиционните производители не правят тези коли, така или иначе бъдещето е в тях, а чакат някакъв мингиянин да дойде и да им вземе бизнеса. Какво се чува по този въпрос при теб

            Коментар


            • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

              Който иска да му вярва.
              Ма не е за вярване бе, мурзилките вярват.
              Дет се казва, по делата им ще ги познаете.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Който не - да копа мамулите Айде бате Пешо!
                Кретенчо ти имаш ли мамули из немско.Я имам 79 декара ама ги копам с трактора

                Коментар


                • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                  Който иска да му вярва.
                  Който не - да копа мамулите Айде бате Пешо!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Не че нещо ама делата му се виждат и използват в цял свят.
                    Който иска да му вярва.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      - Казала дребната и завистлива душица и се отправила към кръчмата
                      Виж са ти дома мое му сложиш портрет на тоя измамник и да му се кланяш само че не си позволявай да говориш кой му завижда и къде се е отправил.Тоя ще свърши в затвора като финансов измамник

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                        А и тоя е същото холивудско гомно много приказки и малко дела.Тарикат и измамник.Ма като има идиоти да му дават пари....Фалита ще е зрелищен както и на цялата им вмирисана държава
                        Не че нещо ама делата му се виждат и използват в цял свят.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                          А и тоя е същото холивудско гомно много приказки и малко дела.Тарикат и измамник.Ма като има идиоти да му дават пари....Фалита ще е зрелищен както и на цялата им вмирисана държава
                          - Казала дребната и завистлива душица и се отправила към кръчмата

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                            Безспорно Елън Мъск е фронтменът на истинска индустриална революция, която ще засегне много по-дълбоко истаблишмънта, отколкото Епъл телефонаджиите навремето. Под заплаха са не само традиционните автопроизводители, но и петролната индустрия, дилършипите, сервизите, после и професионалните шофьори и т.н.
                            Не мисля че има друг, който би могъл да издържи на огромният натиск, освен Мъск, икона от калибъра на Джобс, с цялата Силиконова Долина зад гърба си. В крайна сметка ще победи, неизбежно е.
                            Тази пропаганда няма за цел да спре прогреса а само да го забави, за да се подготвят, поне колкото може.
                            А и тоя е същото холивудско гомно много приказки и малко дела.Тарикат и измамник.Ма като има идиоти да му дават пари....Фалита ще е зрелищен както и на цялата им вмирисана държава

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Е, няма как при толкова дезинформация за тесла/Мъск хората да са позитивно настроени

                              Нали това е целта. Като не могат да ги конкурират с продукт и функционалност е по-лесно и в хиляди пъти по-евтино да се финансира медийна дезинформация. Но и това не помага особено като гледам как растат продажбите на EV.

                              С времето ще виждаме все повече такива новини за традиционните авто производители - Ford to cut 7,000 jobs by August, including 900 this week.
                              Безспорно Елън Мъск е фронтменът на истинска индустриална революция, която ще засегне много по-дълбоко истаблишмънта, отколкото Епъл телефонаджиите навремето. Под заплаха са не само традиционните автопроизводители, но и петролната индустрия, дилършипите, сервизите, после и професионалните шофьори и т.н.
                              Не мисля че има друг, който би могъл да издържи на огромният натиск, освен Мъск, икона от калибъра на Джобс, с цялата Силиконова Долина зад гърба си. В крайна сметка ще победи, неизбежно е.
                              Тази пропаганда няма за цел да спре прогреса а само да го забави, за да се подготвят, поне колкото може.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение


                                Абе с какво Мъск ти бръкна в най-свидното, таа все ти е в устата?
                                Знам че е трън в задника на ватниците с тия ракети, или щом е Мъск, много силно го мразите?

                                Е, няма как при толкова дезинформация за тесла/Мъск хората да са позитивно настроени

                                Нали това е целта. Като не могат да ги конкурират с продукт и функционалност е по-лесно и в хиляди пъти по-евтино да се финансира медийна дезинформация. Но и това не помага особено като гледам как растат продажбите на EV.

                                С времето ще виждаме все повече такива новини за традиционните авто производители - Ford to cut 7,000 jobs by August, including 900 this week.

                                Коментар

                                Working...
                                X