Ще проговоря на майчин език- аман, аман, все обяснете, все неразбрал
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнениеИскаш са кажеш, че задвижването на електрическити коли не отделя въглероден двуокис?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение"Тесла" печели и от продажби на федерални кредити за парникови газове (такса въздух, такса за тоя, що духа) на други автомобилни компании:
https://www.bloomberg.com/amp/news/a...-fiat-chrysler
От 2010-а до сега "Тесла" е спечелила 2 млрд. долара от продажба на такива кредити.
Щатът Келъфорня има закон, изискващ от производителите да продават такъв процент коли с нулева емисия (т.е. електрически), какъвто процент от пазара на коли държат. Ако производителят не успява да продаде толкова, тогава му се налага да купува тези "зелени" кредити от конкуренти като "Тесла".
Закон със същите машинации, пробутващи електричките, има и на федерално ниво. Свободен пазар?
Представителят на "Фиат-Крайслер" казва, че тези законови изисквания далеч надхвърлят търсенето на електрически коли, за да може да бъдат удовлетворени.
"Тесла" може да продава кредите си и в Европа, където законите са още по-зверски.
Производителите на коли с ДВГ са поставени на колене от държавите.
Аз викам "Тесла" да не се занимава с глупости като производство, а направо да премине на търговия с "такса въздух" като основна и единствена дейносг.
Нормално в нормалните държави - цапаш=плащаш.Last edited by redcretin; 04.06.2019, 23:12.
Коментар
� -
"Тесла" печели и от продажби на федерални кредити за парникови газове (такса въздух, такса за тоя, що духа) на други автомобилни компании:
https://www.bloomberg.com/amp/news/a...-fiat-chrysler
От 2010-а до сега "Тесла" е спечелила 2 млрд. долара от продажба на такива кредити.
Щатът Келъфорня има закон, изискващ от производителите да продават такъв процент коли с нулева емисия (т.е. електрически), какъвто процент от пазара на коли държат. Ако производителят не успява да продаде толкова, тогава му се налага да купува тези "зелени" кредити от конкуренти като "Тесла".
Закон със същите машинации, пробутващи електричките, има и на федерално ниво. Свободен пазар?
Представителят на "Фиат-Крайслер" казва, че тези законови изисквания далеч надхвърлят търсенето на електрически коли, за да може да бъдат удовлетворени.
"Тесла" може да продава кредите си и в Европа, където законите са още по-зверски.
Производителите на коли с ДВГ са поставени на колене от държавите.
Аз викам "Тесла" да не се занимава с глупости като производство, а направо да премине на търговия с "такса въздух" като основна и единствена дейносг.Last edited by eta orel; 04.06.2019, 17:55.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Що да ви убеждават, това е факт!
Коментар
� -
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеДа живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуциНе спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнениеПравителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles
Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.
Подобно е и във всички останали страни.
Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.
Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.
Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.
Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
Коментар
� -
Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles
Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.
Подобно е и във всички останали страни.
Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.
Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.
Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.
Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
Коментар
� -
Хайде народе- юруш на рендетата
https://www.renault.de/kampagne/zoe.html
Зоито е в промоция, който не си е купил сега е момента
Коментар
� -
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеГермания въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/
И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
Коментар
� -
Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/
И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
Коментар
� -
Необходимостта Tesla да разшири бизнеса си извън САЩ беше подчертана от резултатите за последното тримесечие, които не успяха да отговорят на очакванията. Намаляването на половина на федералните данъчни облекчения за покупките на Tesla от януари потопиха търсенето в САЩ, а компанията не успя да компенсира спада със старта на доставките на Model 3 в Европа и Китай.
Производството в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, не само ще позволи на Tesla да избегне митата, докато тече търговската война, но и да ускори доставките си – приоритет, посочен изрично от главния изпълнителен директор Илон Мъск.
31-процентния спад на доставките през първото тримесечие спрямо предходното доведе до 43% срив на цената на книжата на Tesla от началото на годината.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеИзлязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
http://ev-sales.blogspot.com/
Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПоздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!
Коментар
�
Коментар