IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Да обобщим - колата на бъдещето НЕ Е кола на настоящето!

    Не и с настоящата батерия!



    Някой - нещо да каже - от емисарите?


    /моля, избягвайте думи като: продажби, бъдеще и зелена енергия - тия ги знаем отдавна!/


    Пич на теб космоса ти е крив да знаеш!

    Днеска (не утре или догодина) пътуването с EV удоволствие. ДА, трябва предварително планиране, за да се избегнат неприятни ситуации, но с технологиите, GPSите и интернета на днешно време е пей сърце. В най-лошия случай спираш в някой хотел и зареждаш на воля през нощта.

    Ако аз пътувам от Холандия щях да го мина същото разстояние с едно или две преспивания в хотели, от които тръгвам със 400-500 км рейндж. Специално при теслите на всеки 300-400 км зареждането отнема средно 20 мин (ако обърнеш внимание на картинката по-долу). Докато минеш през офиса, пиеш едно кафе и си готов за тръгване.
    Зимата, ако ходиш на ски в Италия или Австрия интервалите вече няма да са на 400км, а на 250-300, което си е повече от достатъчно за да си починеш и продължиш.

    Хетърите търсят проблеми, позитивните хора намират решения. Choice is yours.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Като "доброволно облъчен и заблуден индивид", мога да направя един безпристрастен анализ.

      Мога да отговоря директно на въпроса, защо не вярвам на Мъск:

      1. Дотирането на производството на Тесла - не може да създаде нормалните пазарни условия за съществуването на производство, което - според Мъск - щяло да замени двигателите с вътрешно горене.
      Няма да се случи, но не защото Мъск /на практика САМ, с пакета от акции, които притежава - гласува възнаграждението си.../, а защото - както прочетохме тук, в Инвестор неотдавна /на 22 март/ - капитализацията на компанията БЕШЕ 55 млрд., а вече е ПОД 35 млрд....

      ... та, акционерите са предложили - а Мъск - как де не се съгласи - да се обвърже подобно "възнаграждение" - с... капитализациятаааааа, т.е. - ако НАДХВЪРЛИ 100 млрд. - готово! Мъск ШЕ яде баница!

      Е, да де, ама от 55 млрд. беше по-лесно да се гонят 100 млрд., отколкото - от сегашните 35 млрд...

      Значи - до края на годината 100 млрд.? При тия мижави продажби в Европа! И при тая падаща акция, която "изяде" за по.малко от 3 /ТРИ/ месеца - цели 20 млрд. от капитализацията на компанията???

      .................................................. ............

      Аве, ЕД и другия - много ви е слаба агитацията! Това, продажбите - стават с много ходене! А и не като вас - тук не се говорело за акции!! Че къде се говори, ве? Мъск - ако ви чуе - гъ.а ще ви скъса и хонорара - през кривото макаронче! ))

      .................................................. ............

      И друго има, ама не ми се пише много, де, щот Корнелия имала фен тук - Имхотеп-Маринчо...

      От мен да мине - ще кажа още 2-3 думи...

      значи - мен не ме интересува толкова, колко милиарда си бил гласувал Мъск /и така няма да ги вземе!/, но ме интересува другото - изкарва синдикатите - комунисти /като тия тук - Ед и Фон, които очевАдно получават инструкциите си и от емисарите на Мъск/...

      ... та, нека това - свързано със синдикатите и заплатите - да е в другият ми пост...
      Отдавна съм заподозрял че страдаш от шизофренски проблеми, ама нейсе.

      В един пост разправяш колко милиарда бил изкарал Мъск 2018! В следващия сменяш палачинката и викаш няма да ги вземе мискинина

      Преди се пънеше да обясняваш, че съм брокер или нещо такова! Че карам хората да купуват акциите на Тесла, а пък единствения, който говори за акции си ти. Сега разправяш съм мотивиран финансово емисар на Мъск, който прибира комисионки за продажбите на тесла (макар че най-близкия магазин на тесла до БГ е във Виена). Че нямаш елементарна причинно-следствена логика е ясно, ама не се излагай пред хората. Щото малко пишат, но най-вероятно повечко четат.

      За дотирането на Тесла нямам думи! Болният ти мозък надделява над всякаква логика. Всички развити и напреднали икономически (и интелектуално) държави мислят как да ограничат негативните ефекти от фосилните горива. Една от мерките е да накарат авто производителите да работят и развиват технологии, които ограничават замърсяването. Та според теб мерките в цял свят за Тесла ли са направени или НЕ??? Риторичен въпрос е, да не вземеш да се объркаш в отговора

      И понеже нямаш знания в областта то ДА стимулите (не само икономически) имат огромно значение за развитието на дадена технология. Примери колкото искаш, но най-очеизваждащия в последно време е цената на ВЕИ. До преди 10 години беше немислимо да се инвестира във фотоволтаици, към днешна дата е икономически най-изгодния енергоизиточник (без дотации).
      Обаче трябва малко повече от хейт. Четене и мислене требва бре Танасе

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Ако беше попътувал, щеше да знаеш че 2000км се преодоляват и с Порше пак за 2 дни. Освен от малоумници, дето правят катастрофите от преумора ...

        Да, де - добре щеше да бъде, докарали Теслата си от Холандия /през Румъния! - оттам са искали да пътуват, то - ако ще е да ми дават карта - откъде да мина, за да се върна в България..., няма да стане!/. Можеха да поспят в някое крайпътно хотелче... Да де, ама те - под страх да оставят Тесличката - решили да спят в нея... Е, да - вече съм го казвал: в Белгия плъг-ин-ите /не Тесли!/ - се зареждат БЕЗ шофьора да е вътре..., пъъъъълнят се... Без реклами, моля, защото зареееееееждат се - означава - ча-со-ве!

        Зареждали на около 250 км...
        http://www.ecars.bg/blogs/elektromob...ia-do-bulgaria


        Ако беше /самият ти/ чакал да зареждаш по няколко часа около Теслата, вместо да поспиш... Зареждали в Унгария: "... но нещо пипнали и зареждането спряло. Беля, защото отнело още час охраната да дойде отново и да стартират станцията. Като цяло супер забавяне и за капак зареждане само с около 17-18 кВт мощност, та общо 6 часа...

        Това обаче не е единственият проблем в Унгария. Навигацията на колата ги праща по разни черни пътища, губят време и в един момент започват да използват Google Maps през телефон за по-сигурно...

        .................................................. ............................................

        Разбира се, че може да се плати за автовоз!

        Ти си литваш със самолетчето до Холандия и обратно...


        Е, за какво ти е тогава Теслата? Щом, за където и да тръгваш на по-дълъг път с Теслата - ще трябва да следваш точно определен маршрут и на 200 км. да дозареждаш? Я си се отделил от маршрута за повече от 100 км - вече си в риск - да запецнеш... ))

        .................................................. ...............................................

        Да обобщим - колата на бъдещето НЕ Е кола на настоящето!

        Не и с настоящата батерия!



        Някой - нещо да каже - от емисарите?


        /моля, избягвайте думи като: продажби, бъдеще и зелена енергия - тия ги знаем отдавна!/


        Коментар


        • Като "доброволно облъчен и заблуден индивид", мога да направя един безпристрастен анализ.

          Мога да отговоря директно на въпроса, защо не вярвам на Мъск:

          1. Дотирането на производството на Тесла - не може да създаде нормалните пазарни условия за съществуването на производство, което - според Мъск - щяло да замени двигателите с вътрешно горене.
          Няма да се случи, но не защото Мъск /на практика САМ, с пакета от акции, които притежава - гласува възнаграждението си.../, а защото - както прочетохме тук, в Инвестор неотдавна /на 22 март/ - капитализацията на компанията БЕШЕ 55 млрд., а вече е ПОД 35 млрд....

          ... та, акционерите са предложили - а Мъск - как де не се съгласи - да се обвърже подобно "възнаграждение" - с... капитализациятаааааа, т.е. - ако НАДХВЪРЛИ 100 млрд. - готово! Мъск ШЕ яде баница!

          Е, да де, ама от 55 млрд. беше по-лесно да се гонят 100 млрд., отколкото - от сегашните 35 млрд...

          Значи - до края на годината 100 млрд.? При тия мижави продажби в Европа! И при тая падаща акция, която "изяде" за по.малко от 3 /ТРИ/ месеца - цели 20 млрд. от капитализацията на компанията???

          .................................................. ............

          Аве, ЕД и другия - много ви е слаба агитацията! Това, продажбите - стават с много ходене! А и не като вас - тук не се говорело за акции!! Че къде се говори, ве? Мъск - ако ви чуе - гъ.а ще ви скъса и хонорара - през кривото макаронче! ))

          .................................................. ............

          И друго има, ама не ми се пише много, де, щот Корнелия имала фен тук - Имхотеп-Маринчо...

          От мен да мине - ще кажа още 2-3 думи...

          значи - мен не ме интересува толкова, колко милиарда си бил гласувал Мъск /и така няма да ги вземе!/, но ме интересува другото - изкарва синдикатите - комунисти /като тия тук - Ед и Фон, които очевАдно получават инструкциите си и от емисарите на Мъск/...

          ... та, нека това - свързано със синдикатите и заплатите - да е в другият ми пост...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Зачетох се в един блог за премеждията, ако някой желае да си докара Model S или X на ход от Холандия.

            2200 км. са "преодолявани" повече от ДВЕ денонощия! /за общо 51 часа/

            Ако беше попътувал, щеше да знаеш че 2000км се преодоляват и с Порше пак за 2 дни. Освен от малоумници, дето правят катастрофите от преумора ...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Зачетох се в един блог за премеждията, ако някой желае да си докара Model S или X на ход от Холандия.

              2200 км. са "преодолявани" повече от ДВЕ денонощия! /за общо 51 часа/


              Моля, да не се счита, че съм песимист! Това време и неуредиците - постепенно ще намаляват, а Тесла си е кола на бъдещето!

              .................................................. ....................

              Тесла е стабилен производител на електромобили, ако и да е продал в Европа нищожно количество електромобили, сравнено с другите производители на електромобили.

              Тесла е стабилна компания ОЩЕ, защото - "работохоликът" Мъск, за работата си в Tesla през миналата година - е получил възнаграждение в размер на 2,28 млрд. долара, пише The New York Times.

              .................................................. ......................


              Акциите на Тесла се понижават вече 9 от последните 10 търговски сесии, серия, която започна в деня, когато Tesla спря да предлага нови акции и конвертируеми облигации /Блумбърг, 21.05.2019/

              За този период Tesla поевтиня с над 20% и отново изпадна след Ford по пазарна капитализация

              Както обикновено си доволно „облъчен“ и заблуден индивид. Ма няма лошо – щом трябва ще образоваме.
              Възнаграждението на Елън Мъск от миналата година е обвързано само и единствено с резултатите на компанията:

              Tesla Announces New Long-Term Performance Award for Elon Musk


              CEO Performance Award Details:
              The performance award consists of a 10-year grant of stock options that vests in 12 tranches. Each of the 12 tranches vests only if a pair of milestones are both met.
              Market Cap Milestones: To meet the first market cap milestone, Tesla's current market cap must increase to $100 billion. For each of the remaining 11 milestones, Tesla's market cap must continue to increase in additional $50 billion increments. Thus, for Elon to fully vest in the award, Tesla's market cap must increase to $650 billion.
              Operational Milestones: To meet the operational milestones, Tesla must meet a set of escalating Revenue and Adjusted EBITDA targets (the only adjustment to EBITDA is for stock-based compensation). These milestones are even more directly aligned with shareholder value creation than those used in Elon's 2012 performance award. They are designed to ensure that as Tesla's market cap grows, the company is also executing well on both a top-line and bottom-line basis.
              For each of the 12 tranches that is achieved, Elon will vest in stock options that correspond to 1% of Tesla's current total outstanding shares (1% of that amount is approximately 1.69 million shares). If none of the 12 tranches is achieved, Elon will not receive any compensation.

              Та се чудя кое CEO се съгласява да получава 0$, а възнаграждението за труда му да е обвързан само и единствено с постигнати резултати.
              Тия глупости дет ги четеш са за облъчване на простолюдието – да чете и да хейти.

              ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

              Пътуването от Холандия до София е над 2100 км, така че ако не ти се занимава ще ти докарат колата за няколко стотин евро, а ти със самолета. Ако ти се шофира ей ти графика изчислен до Белград.


              Click image for larger version

Name:	Amsterdam 01.jpg
Views:	1
Size:	46.7 КБ
ID:	3478704

              Click image for larger version

Name:	Amsterdam 02.jpg
Views:	1
Size:	50.6 КБ
ID:	3478705

              Преспиваш в хотела, пълниш батерията до 100% през нощта и се прибираш като бял човек за стотина евро.

              На днешно време вече всичко е толкова лесно.
              Last edited by ED; 16.06.2019, 23:40.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Зачетох се в един блог за премеждията, ако някой желае да си докара Model S или X на ход от Холандия.

                2200 км. са "преодолявани" повече от ДВЕ денонощия! /за общо 51 часа/


                Моля, да не се счита, че съм песимист! Това време и неуредиците - постепенно ще намаляват, а Тесла си е кола на бъдещето!

                .................................................. ....................

                Тесла е стабилен производител на електромобили, ако и да е продал в Европа нищожно количество електромобили, сравнено с другите производители на електромобили.

                Тесла е стабилна компания ОЩЕ, защото - "работохоликът" Мъск, за работата си в Tesla през миналата година - е получил възнаграждение в размер на 2,28 млрд. долара, пише The New York Times.

                .................................................. ......................


                Акциите на Тесла се понижават вече 9 от последните 10 търговски сесии, серия, която започна в деня, когато Tesla спря да предлага нови акции и конвертируеми облигации /Блумбърг, 21.05.2019/

                За този период Tesla поевтиня с над 20% и отново изпадна след Ford по пазарна капитализация

                Всеки има и добри, и лоши дни. И даже години. С компаниите е същото. Няма да се откажат, обаче.

                Коментар


                • Зачетох се в един блог за премеждията, ако някой желае да си докара Model S или X на ход от Холандия.

                  2200 км. са "преодолявани" повече от ДВЕ денонощия! /за общо 51 часа/


                  Моля, да не се счита, че съм песимист! Това време и неуредиците - постепенно ще намаляват, а Тесла си е кола на бъдещето!

                  .................................................. ....................

                  Тесла е стабилен производител на електромобили, ако и да е продал в Европа нищожно количество електромобили, сравнено с другите производители на електромобили.

                  Тесла е стабилна компания ОЩЕ, защото - "работохоликът" Мъск, за работата си в Tesla през миналата година - е получил възнаграждение в размер на 2,28 млрд. долара, пише The New York Times.

                  .................................................. ......................


                  Акциите на Тесла се понижават вече 9 от последните 10 търговски сесии, серия, която започна в деня, когато Tesla спря да предлага нови акции и конвертируеми облигации /Блумбърг, 21.05.2019/

                  За този период Tesla поевтиня с над 20% и отново изпадна след Ford по пазарна капитализация


                  Коментар


                  • Друг пример: хората са двуноги..Обаче,
                    Не всички двуноги са хора.
                    Човеци - още по-малко.

                    Коментар


                    • Ти да видиш. Bob Lutz вече пее друга песен за качеството на Тесла. При това само от външния вид на М3.
                      Bob Lutz Talks Panel Gaps, Tesla, and Why Every Detail Matters

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Имхотеп - всички мечтатели биват определяни от околните като измамници много често явление, много се карате с него да вземете да се спрете в случая с топлообменника той е просто поредния наивник жертва на патентната система която си е просто начин държавата да прибира още един косвен данък.
                        Това не означава че всеки измамник е мечтател

                        Коментар


                        • EV индустрията се дърпа от Тесла като локомотив и като им гледам продажбите за последните 12 месеца – хммм къртат.

                          Модел 3 – най-високи приходи в САЩ


                          Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1
Size:	58.3 КБ
ID:	3478505


                          Издухва пряката конкуренция от Мерцедес, Ауди, БМВ и Лексус. Модел 3 продава колкото всички взети заедно:

                          Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1
Size:	63.6 КБ
ID:	3478506


                          Когато става въпрос за технологии и конкуренти се оказва че колите на Тесла са най-ефективните и с най-дълъг пробег спрямо всички тесла килъри
                          Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1
Size:	59.8 КБ
ID:	3478507


                          И досега няма нито един конкурент с по-добри показатели от модела на Тесла от 2012та година

                          Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	1
Size:	54.3 КБ
ID:	3478508


                          Произвеждат два пъти повече батерии от всички конкуренти (Китайците са изключени)

                          Click image for larger version

Name:	05.jpg
Views:	1
Size:	53.2 КБ
ID:	3478509


                          И се оказва че най-големият дял на купувачите преминават от среден клас към премиум сегмента. Явно хората като направят сметка какво им струва кола с ДВГ спрямо EV (Total Cost of Ownership) избират с главата си.




                          Наскоро гледах статии че VW и Мерцедес започват да строят заводи за батерии. Малко късно, но по-добре късно отколкото никога

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Ne разбирам защо се занимаваш
                            Ох. То и аз вече.не.
                            Last edited by X_Y; 16.06.2019, 11:01.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Сега, първо, киловат, при дебит от 0,04 л/сек, НЕ са 0,25 С, пък и мощите е не с макс 1,ами и близо 2 кВт...смятай. Говоря за НЕоптимизиран прототип. Последно, при 50С топла и 15 С студенаа вода, качваше с 17 Сб
                              близо. Ама да дрънкаш можеш..
                              Е нали беше киловат, ся изведнъж станà два?

                              Какъв е тоя дебит от 0.04 л/сек бе, че това е по-малко от малка ракия бе, абе ти чешма със смесител имаш ли в къщи, ползвал ли си ?
                              и понеже ме караш да смятам, ми нали ти сметнах вече, твоята тръба предава 40 вата. Какви киловати те гонят, не знам. Оптимизиран, неоптимизиран, в книгите за инжинери пише 40 вата.

                              Last edited by X_Y; 16.06.2019, 11:01.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Сега, първо, киловат, при дебит от 0,04 л/сек, НЕ са 0,25 С, пък и мощите е не с макс 1,ами и близо 2 кВт...смятай. Говоря за НЕоптимизиран прототип. Последно, при 50С топла и 15 С студенаа вода, качваше с 17 Сб
                                близо. Ама да дрънкаш можеш..
                                Ne разбирам защо се занимаваш
                                Last edited by X_Y; 16.06.2019, 11:00.

                                Коментар

                                Working...
                                X