IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • fon - Станциите ще са едни пари хвърлени на вятъра, електрическа кола която се зарежда с ток от мрежата не е нещо хубаво защото не дава свобода на хората а ги прави още по зависими. В мрежата се губи енергията произведена от перки и панели вместо да се използва максимално за зареждане.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
      Следващия мандат еврогейците ще направя 100 000 зарядни станции в Европа с парите на всички, а ще се ползват от 5%. С такава антиикономика катастрофата е неизбежна. За доказателство приемам и факта, как Борисов се е вкопчил в еврогейценностите, а ние винаге сме на страната на губещите.
      Кои са тия "всички с парите"? Щото то ако слушам и ромите и ние живеем на техен гръб и експлоатираме парите от тежкия им потен труд с метлите. Хайде да не те питам чак какво е "доказтелство" според тебе и според света, да не се оплетеш съвсем в мислите си.
      Last edited by Andi11; 04.05.2019, 14:15.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

        Засега не виждам приемлива алтернатива на джипа, който карам. До 5 години може и да има, особено ако някой получи Нобел за нови батерии.
        Следващия мандат еврогейците ще направя 100 000 зарядни станции в Европа с парите на всички, а ще се ползват от 5%. С такава антиикономика катастрофата е неизбежна. За доказателство приемам и факта, как Борисов се е вкопчил в еврогейценностите, а ние винаге сме на страната на губещите.
        Last edited by vikhunter; 04.05.2019, 13:21.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
          Надали. По-скоро си я харесваш
          Призовавам тук всеки да се логне в профила ми fon с парола "analog" и да види, че всякакви изводи, предположения и логика на потребителя "analog" който е стигнал до житейските висоти да си купи джип не струват и две стотинки. Интересно е и че снимката е изтрита дори в "Настройки на профила" но я пазят като много ценна някъде другаде, може да е и в Петербург. Ами Путин е това. Той е три пъти по-умен от Тръмп, мисли 10 хода преди европейските лидери, язди кон, гмурка се, лови риба ...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            Аз съм про- EV. Някой ден, ще си купя.
            Засега не виждам приемлива алтернатива на джипа, който карам. До 5 години може и да има, особено ако някой получи Нобел за нови батерии.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

              Аз я изтрих два пъти и тя още си седи.

              Надали. По-скоро си я харесваш

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                Ще се изненадаме колко бързо ще се случи транзита към EV инфраструктура. Станции могат да се сложат навсякъде по улиците.
                Ако не сте чули, има българска фирма, която инсталира станции и е сложила няколко станции дори в Оман и Грузия ли беше. Казва се така
                http://elpromemz.bg/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп
                  Абе да зèма и аз да си сложа на Хуйлò една снимка да го е.а...
                  Сложи си. Ама да знаеш, че софтуера е малко бъгав и не можеш да я изтриеш после. Аз я изтрих два пъти и тя още си седи. Или софтуера е толкова интелигентен, че разпознава и снимката. Ако е на Хуйло оставаш с нея завинаги.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    Днес Мъск търси допълнителни средства за разрастване, ще сложи и свои средства да купи акции, което е по-рядко. Нали знаете обикновено мениджърите продават акции постоянно, тъй като обичат парите но и жените, което се отбелязва обикновено в първите 10 реда за всяка акция по борсите.
                    Гледам че пазара възприема добре новината. Обикновено дилютването е негативно за шеър холдърите

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Аз съм про- EV. Някой ден, ще си купя. Обаче, проблемите с автономността и неразвитата инфраструктура, ме спират. Как да направим тъй, шото поне последната да дръпне осезаемо? ТОВА е Въпросът.
                      Me too.

                      Ще се изненадаме колко бързо ще се случи транзита към EV инфраструктура. Станции могат да се сложат навсякъде по улиците. Ако общината си го сложи като приоритет ще стане за 1-2 години. За дълги разстояния трябват няколко зарядни станции по пътя към морето и към Гърция на 1во време. После нещата ще се случат по естествен път. Като има повече коли на пътя ресторантьорите ще се надпреварват да слагат зарядни за да спират на техните ресторанти да се хранят.

                      "Не надценявай какво можеш да постигнеш за 1 година и не подценявай какво ще постигнеш за 10"

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Пич, повечето участници без значение от мнението ПРО или СРЕЩУ навлизането на електрическите автомобили поне мислят! Струва ми се че единствения който пасе трева си ти (+- още един двама)
                        Виждал съм случай, някой дето всички го имат за глупака на фирмата и са го отписали тотално, но след 2-3 години намира верния път и с нищо не отстъпва на другите. Трябва да е и по-млад естествено. Това във фирма за електромобили, където правят електромобили (да спомена 2-3 пъти електромобили, да не мине оня с китарата и пак да ми затрие поста, че установих с 2-3 трика, че търси мойте постове първо)

                        https://www.investor.bg/novini/444/a...dolara-281673/
                        Днес Мъск търси допълнителни средства за разрастване, ще сложи и свои средства да купи акции, което е по-рядко. Нали знаете обикновено мениджърите продават акции постоянно, тъй като обичат парите но и жените, което се отбелязва обикновено в първите 10 реда за всяка акция по борсите.

                        Аз имам няколко акции, държа ги дългосрочно. На Тесла нямам, както и за електромобили. Аз съм си харесъл два показателя за акции (които не съм ги измислял сам) - индексът на бранша да върви силно нагоре и да залагам на добър мениджмънт. Неща като технически анализ на акции (включително и на електромобили) за мене са глупост. Мисля, че при акциите на Тесла ги имаме налице и двата мои критерия, но много трябва да се внимава, защо Мъск е много хитър и не обича хора които правят пари само с акции от фирмите му.

                        Коментар


                        • Аз съм про- EV. Някой ден, ще си купя. Обаче, проблемите с автономността и неразвитата инфраструктура, ме спират. Как да направим тъй, шото поне последната да дръпне осезаемо? ТОВА е Въпросът.

                          Коментар


                          • Tesla’s Model 3 is cheaper to own than Toyota’s Camry САЩ/.

                            Излиза, че Тесла М3 „краде“ клиенти от ниския/масов сегмент в щатите. Интересно ще е да видим подобно сравнение и за Европа.

                            The long-range Model 3 already fits into the “mass market” segment, as shown below, suggesting that Tesla still has plenty of room to grow market share. Also worth noting, Tesla does not advertise and still is prohibited from selling cars in 17 states

                            Коментар


                            • Забърши пяната около устата, че не е на добре за здравето да влагаш много емоции, при това негативни.

                              Викаш РЕКЛАМА, ама се чудя за какво да рекламирам като и да искам не мога да продавам Тесла. Мисленето не е лесна работа, така че ти е простено.

                              За отчетите, загубите, печалбите и акциите не разбирам какво очакваш да чуеш. Имам чувството че страдаш от някакви комплекси! Форумите не са мястото да търсиш одобрение и преклонение към личността ти.
                              Всяка компания която инвестира в растеж е на загуба, докато не достигне критична точка на обеми продукция, които да покриват разходите направени за инвестиция, машини&съоръжения и R&D. Това и да не си го учил е близко до акъла! Хубавото при Тесла е че по-голямата част от тези разходи с изключение на R&D вече са направени за разлика от традиционните производители, които тепърва ще започват да си гонят опашката.

                              Пич, повечето участници без значение от мнението ПРО или СРЕЩУ навлизането на електрическите автомобили поне мислят! Струва ми се че единствения който пасе трева си ти (+- още един двама)

                              Хайде със здраве и весели празници



                              Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Интересно - колко са прозрачни. Двамата. Как си правят безплатната реклама тук... И що така? Нали за едни други общества ни говорят... За едни различни "ценности"... За едно различно бъдеще...

                              Да де, ама в тия общества, които ни пробутват - хората си плащат коректно! Включително и за рекламата си плащат!

                              Тяхната реклама, всъщност е "по български"... Абе - има там едни..., които нямат понятие от нещата..., виж сега колко е лесно да ги манипулираме..., малко графички..., малко щипнато оттук-оттам от отчетчетата... Българите си ги знаем, ако и да се мислят хитри - ние пък сме по-хитри от тях...

                              .................................................. ...

                              Така и не потвърдиха ИСТИНАТА: има ли в отчета на Тесла за ЦЯЛАТА 2018 г. - $ 1 МЛРД. загуба?

                              Оффф, забравих, че тук за акции не говорим!

                              И другото забравИх: за нас е важно последното тримесечие да сме на печалба, майната й на загубата от $ 1 МЛРД.!

                              И - същият, който манипулира данните - ме праща да си търся счетоводител, за да ме учи на трикове...

                              .................................................. ............


                              Препоръка към ЕД и ФОН: хората тук НЕ ПАСАТ ТРЕВА! Вашите манипулации се виждат от всички. Редно е да поднесете извиненията си на четящите и пишещите ТУК! /на мен извиненията ви не са ми необходими!/

                              Може би ще замислите някои от нас, единствено ако сте директни и фактите, които чета и коментирам - излизат от вашите уста. Това се нарича бизнес и коректност в бизнеса! Не сте длъжни да се съобразявате с моите препоръки, но - както казва и колегата горе - животът е нещо различно от форумните ви некоректни "изяви"... Скоро ще се убедите в това.

                              Коментар


                              • Те и за Амазон в ранните им години такива ги разправяха.

                                Гледай майтапи като започнат след година-две да окапват „традиционните“ производители, които не могат едно конкурентно EV да изкарат за 8 години.



                                Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                                Айде малко за Тесла

                                It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.

                                Tesla Net income in millions.
                                Q1 2019: -702
                                2018: -976
                                2017: -1,961
                                2016: -675
                                2015: -889
                                2014: -294
                                2013: -74
                                2012: -396
                                2011: -254
                                2010: -154
                                2009: -56
                                2008: -82
                                2007: -78

                                Коментар

                                Working...
                                X