fon - Станциите ще са едни пари хвърлени на вятъра, електрическа кола която се зарежда с ток от мрежата не е нещо хубаво защото не дава свобода на хората а ги прави още по зависими. В мрежата се губи енергията произведена от перки и панели вместо да се използва максимално за зареждане.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеСледващия мандат еврогейците ще направя 100 000 зарядни станции в Европа с парите на всички, а ще се ползват от 5%. С такава антиикономика катастрофата е неизбежна. За доказателство приемам и факта, как Борисов се е вкопчил в еврогейценностите, а ние винаге сме на страната на губещите.
Last edited by Andi11; 04.05.2019, 14:15.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Засега не виждам приемлива алтернатива на джипа, който карам. До 5 години може и да има, особено ако някой получи Нобел за нови батерии.Last edited by vikhunter; 04.05.2019, 13:21.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеНадали. По-скоро си я харесваш
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеАз съм про- EV. Някой ден, ще си купя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Аз я изтрих два пъти и тя още си седи.
Надали. По-скоро си я харесваш
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеЩе се изненадаме колко бързо ще се случи транзита към EV инфраструктура. Станции могат да се сложат навсякъде по улиците.
http://elpromemz.bg/
Коментар
-
Първоначално изпратено от ИмхотепАбе да зèма и аз да си сложа на Хуйлò една снимка да го е.а...
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Днес Мъск търси допълнителни средства за разрастване, ще сложи и свои средства да купи акции, което е по-рядко. Нали знаете обикновено мениджърите продават акции постоянно, тъй като обичат парите но и жените, което се отбелязва обикновено в първите 10 реда за всяка акция по борсите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеАз съм про- EV. Някой ден, ще си купя. Обаче, проблемите с автономността и неразвитата инфраструктура, ме спират. Как да направим тъй, шото поне последната да дръпне осезаемо? ТОВА е Въпросът.
Ще се изненадаме колко бързо ще се случи транзита към EV инфраструктура. Станции могат да се сложат навсякъде по улиците. Ако общината си го сложи като приоритет ще стане за 1-2 години. За дълги разстояния трябват няколко зарядни станции по пътя към морето и към Гърция на 1во време. После нещата ще се случат по естествен път. Като има повече коли на пътя ресторантьорите ще се надпреварват да слагат зарядни за да спират на техните ресторанти да се хранят.
"Не надценявай какво можеш да постигнеш за 1 година и не подценявай какво ще постигнеш за 10"
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПич, повечето участници без значение от мнението ПРО или СРЕЩУ навлизането на електрическите автомобили поне мислят! Струва ми се че единствения който пасе трева си ти (+- още един двама)
https://www.investor.bg/novini/444/a...dolara-281673/
Днес Мъск търси допълнителни средства за разрастване, ще сложи и свои средства да купи акции, което е по-рядко. Нали знаете обикновено мениджърите продават акции постоянно, тъй като обичат парите но и жените, което се отбелязва обикновено в първите 10 реда за всяка акция по борсите.
Аз имам няколко акции, държа ги дългосрочно. На Тесла нямам, както и за електромобили. Аз съм си харесъл два показателя за акции (които не съм ги измислял сам) - индексът на бранша да върви силно нагоре и да залагам на добър мениджмънт. Неща като технически анализ на акции (включително и на електромобили) за мене са глупост. Мисля, че при акциите на Тесла ги имаме налице и двата мои критерия, но много трябва да се внимава, защо Мъск е много хитър и не обича хора които правят пари само с акции от фирмите му.
Коментар
-
Tesla’s Model 3 is cheaper to own than Toyota’s Camry /в САЩ/.
Излиза, че Тесла М3 „краде“ клиенти от ниския/масов сегмент в щатите. Интересно ще е да видим подобно сравнение и за Европа.
„The long-range Model 3 already fits into the “mass market” segment, as shown below, suggesting that Tesla still has plenty of room to grow market share. Also worth noting, Tesla does not advertise and still is prohibited from selling cars in 17 states“
Коментар
-
Забърши пяната около устата, че не е на добре за здравето да влагаш много емоции, при това негативни.
Викаш РЕКЛАМА, ама се чудя за какво да рекламирам като и да искам не мога да продавам Тесла. Мисленето не е лесна работа, така че ти е простено.
За отчетите, загубите, печалбите и акциите не разбирам какво очакваш да чуеш. Имам чувството че страдаш от някакви комплекси! Форумите не са мястото да търсиш одобрение и преклонение към личността ти.
Всяка компания която инвестира в растеж е на загуба, докато не достигне критична точка на обеми продукция, които да покриват разходите направени за инвестиция, машини&съоръжения и R&D. Това и да не си го учил е близко до акъла! Хубавото при Тесла е че по-голямата част от тези разходи с изключение на R&D вече са направени за разлика от традиционните производители, които тепърва ще започват да си гонят опашката.
Пич, повечето участници без значение от мнението ПРО или СРЕЩУ навлизането на електрическите автомобили поне мислят! Струва ми се че единствения който пасе трева си ти (+- още един двама)
Хайде със здраве и весели празници
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Интересно - колко са прозрачни. Двамата. Как си правят безплатната реклама тук... И що така? Нали за едни други общества ни говорят... За едни различни "ценности"... За едно различно бъдеще...
Да де, ама в тия общества, които ни пробутват - хората си плащат коректно! Включително и за рекламата си плащат!
Тяхната реклама, всъщност е "по български"... Абе - има там едни..., които нямат понятие от нещата..., виж сега колко е лесно да ги манипулираме..., малко графички..., малко щипнато оттук-оттам от отчетчетата... Българите си ги знаем, ако и да се мислят хитри - ние пък сме по-хитри от тях...
.................................................. ...
Така и не потвърдиха ИСТИНАТА: има ли в отчета на Тесла за ЦЯЛАТА 2018 г. - $ 1 МЛРД. загуба?
Оффф, забравих, че тук за акции не говорим!
И другото забравИх: за нас е важно последното тримесечие да сме на печалба, майната й на загубата от $ 1 МЛРД.!
И - същият, който манипулира данните - ме праща да си търся счетоводител, за да ме учи на трикове...
.................................................. ............
Препоръка към ЕД и ФОН: хората тук НЕ ПАСАТ ТРЕВА! Вашите манипулации се виждат от всички. Редно е да поднесете извиненията си на четящите и пишещите ТУК! /на мен извиненията ви не са ми необходими!/
Може би ще замислите някои от нас, единствено ако сте директни и фактите, които чета и коментирам - излизат от вашите уста. Това се нарича бизнес и коректност в бизнеса! Не сте длъжни да се съобразявате с моите препоръки, но - както казва и колегата горе - животът е нещо различно от форумните ви некоректни "изяви"... Скоро ще се убедите в това.
- 1 like
Коментар
-
Те и за Амазон в ранните им години такива ги разправяха.
Гледай майтапи като започнат след година-две да окапват „традиционните“ производители, които не могат едно конкурентно EV да изкарат за 8 години.
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАйде малко за Тесла
It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.
Tesla Net income in millions.
Q1 2019: -702
2018: -976
2017: -1,961
2016: -675
2015: -889
2014: -294
2013: -74
2012: -396
2011: -254
2010: -154
2009: -56
2008: -82
2007: -78
- 1 like
Коментар
Коментар