IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
    Мистерии съществуват само в празната ти глава.

    Е кое не е ясно? Ми нали твърдиш че си инжинер, това е фасулска работа да сметнеш съпротивлението на батерията. Само че и двете спицялности дето лъжеш че си завършил, не съществуват.

    А и бас държа че даже не знаеш кои трамваи ходят до меито - нещо, което всеки бивш студент знае.



    ПП
    Лесно се смята, като две и две, а и резултата е точен колкото намериш че прави две и две, (ако знаеш де,)

    1) u=r.i -> r=u/i
    2) p=u.i -> i=p/u
    i от 2) поставяме в 1), следва 3)
    3) r=u/(p/u)=(u^2)/p
    записахме с малки букви, за да означим в общия случай комплексни величини, но...
    Ako се осланяш на тази "бабешка" сметка, велики фараоне, мисля, че грешиш. Според мен в атомобиля няма как да няма поставени ограничители (регулатори) на тока (електронно реализирани, които дефакто могат да симулират по-голямо вътрешно а и динамично 'r' и горните сметки компрометират представата за реалното 'r' на акумулаторите.) Все пак имай предвид, че въпросната сметка е за стационарен режим, т.е. ако извадиш акумулаторя и измериш само него, но в атомобиля вече се навързват купища вериги и по споменатите параметри и начин горе, вече не знаеш кое r всъщност мериш, както и това, че в атомобиля - u=u(t, Т), i=i(t, Т), p=p(t, Т) и следователно r е може би r(t, Т) - т.е. в различни моменти по горните сметки ще отчетеш различно r, например ще е едно при старт и друго при набрана вече скорост и само поддържането й, както и при включ-изключ на разни консуматори, както и при различни сезони, брой цикли на зареждания и т.н.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Че откъде? Ти така си се и изразяваш. ИЗМЕРВАНЕТО е друго. А НЕ СИ споменавал. Прочее, товарът ти при Теслите е през инвертори а там, кое точно колко е, остава Мистерия. А да ти пресметнем Ro, трябват толкова числа, които, в линка ти, отсъстват. Има това-онова потребителско и нищо по същество. Сори, майна.
      Мистерии съществуват само в празната ти глава.

      Е кое не е ясно? Ми нали твърдиш че си инжинер, това е фасулска работа да сметнеш съпротивлението на батерията. Само че и двете спицялности дето лъжеш че си завършил, не съществуват.

      А и бас държа че даже не знаеш кои трамваи ходят до меито - нещо, което всеки бивш студент знае.



      ПП
      Лесно се смята, като две и две, а и резултата е точен колкото намериш че прави две и две, (ако знаеш де,)

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Walmart заяви, че започва да използва соларни панели на SolarCity през 2010 г. Tesla придоби соларния бизнес през 2016 г., като плати 2,6 млрд. долара.

        Преди това компанията е била собственост на братовчедите на Илон Мъск. Самият Мъск е бил собственик на една пета част от компанията и е бил председател на борда на директорите на SolarCity.

        Инвеститорите и анализаторите възприеха негативно сделката. Изказват се предположения, че Илон Мъск е използвал сделката за личните си интереси. Акционерите се опасяват, че SolarCity ще натовари Tesla с големи дългове и също съдят компанията. Очаква се изслушванията по това дело да се проведат през март 2020 г.

        През предходното десетилетие SolarCity беше успешен производител на домашни соларни панели. Към момента на сделката през третото тримесечие на 2016 г. SolarCity записа загуба от $ 225,3 млн.

        От момента на продажбата си на Tesla дългът на компанията е нараснал до $ 3,4 млрд.

        След закупуването Tesla не успяха да приведат "слънчевия" бизнес на плюс. През изминалото време тримесечният показател за монтаж на слънчеви панели е спаднал с 86%, т.е. намалял е почти седем пъти. Ако през четвъртото тримесечие на 2016 г. Tesla инсталира общо 201 мегавата слънчеви батерии, през последното тримесечие тази цифра беше 29 мегавата.

        .................................................. ......................

        Моят коментар по новините от горе е, че взаимно свързаните дружества са сладка работа за всеки /вкл. и бъдещ/ милиардер...

        В темата сме коментирали ангажиментите на Мъск.

        НЕ му върви на тоя милиардер, но аз съм оптимист. Той би изчистил името си, ЕДИНСТВЕНО ако се отърси от далавераджийството, от счетоводните машинации, ако намали текучеството и разчита на ядро от постоянни работници и служители. Последното няма как да стане без съответните стимули /да не пиша КАК ЛЪГОТИ квалифицираните си работници.../

        Докато Мъск не влезе в релсите - нещата отиват на зле, но не само за сриващата се акция по част от горните причини...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ти даже не знаеш за какво говоря, нали?

          Че откъде? Ти така си се и изразяваш. ИЗМЕРВАНЕТО е друго. А НЕ СИ споменавал. Прочее, товарът ти при Теслите е през инвертори а там, кое точно колко е, остава Мистерия. А да ти пресметнем Ro, трябват толкова числа, които, в линка ти, отсъстват. Има това-онова потребителско и нищо по същество. Сори, майна.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            С определена точност, да. И могло. Ама предположенията и данните са различни неща.
            Ти даже не знаеш за какво говоря, нали?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Хайде сега, ти като виден изобретател,кажи, може ли да се направи обоснован извод за вътрешното съпротивление при дадена мощност и напрежение на батерията, или не може?

              С определена точност, да. Би могло. Ама предположенията и данните са различни неща.
              Last edited by Pyramid; 24.08.2019, 23:21.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Тъй-тъй. И къде ТИ видя инфо за вътр.съпротивление на батерията?
                Хайде сега, ти като виден изобретател,кажи, може ли да се направи обоснован извод за вътрешното съпротивление при дадена мощност и напрежение на батерията, или не може?

                Last edited by Имхотеп; 24.08.2019, 12:37.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Громиш ти врага другарю партизанин
                  Той е принципна контра. Един е ДВГ и Безименният е негов Пророкъ.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                    В тая връзка - имаме новина...


                    Громиш ти врага другарю партизанин

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Е има достатъчно информация, ето например тук:
                      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

                      Четох че тесла вече прави само 100кв батерии, 350V за модел3 и 400 за модел s
                      Тъй-тъй. И къде ТИ видя инфо за вътр.съпротивление на батерията?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                        Единственото допускане в сметките ми е за вътрешното съпротивление на батерията Rv. Правя го понже никъде не се дава тази информация. Ха сети се защо я няма.!
                        Е има достатъчно информация, ето например тук:
                        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

                        Четох че тесла вече прави само 100кв батерии, 350V за модел3 и 400 за модел s
                        Last edited by Имхотеп; 24.08.2019, 03:46.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • безимeн - Тесла не е фактора стартирал навлизането на електромобили, японците първи ги пуснаха и мисля че имат значителна преднина. Например съм попадал на мнения на потребители на Тесла и на Нисан Лиив в които първите се оплакват че при двуседмичен престой батерията на Тесла падала често и не може да тръгне електромобила и на такива които ползват Нисан и казват че дори след половин година батерията си държи заряда. Може би японците са много по напред и ако някой в бъдеще направи така че електромобилите масово да навлязат това ще са те а не Мъск.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Бързоходко - остави вътрешното съпротивление на батерията ами трябва да има мрежа за ток която да позволи такова прехвърляне на такава мощност, освен това това нещо като стартира някой трябва да го захрани с долу горе 10 пъти по голяма мощност за части от секундата но си е удар. Сега остава и да намерим източник на такава мощност чийто ток няма да се"разклати" сериозно като се включват и изключват за зареждане такива батерии. Фантазиите са пълни но рисърча е на лисната на борсата в Хонг Конг компания.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              'Today, the greatest threat of extinction we face is not asteroids or climate change or disease or famine. It’s society’s refusal to heed the warnings of scientists' - Neil deGrasse Tyson

                              В тая връзка - имаме новина...


                              Американската търговска верига Walmart заведе съдебно дело срещу Tesla. Тесла е обвинена в груба небрежност и нарушаване на клаузите в договора. Причината беше пожарът на соларни панели на Tesla в седем магазина на Уолмарт.

                              Причината за съдебното дело станаха пожарите на покривите на седем магазина в търговската мрежа. Ръководителите на Walmart твърдят, че пожарът е дошъл от слънчевите панели на Tesla, съобщи CNBC. Walmart поиска от Тесла да премахне панелите и да компенсира щетите.


                              Соларните панели се произвеждат от дъщерно дружество на Tesla, наречено SolarCity. Компанията предостави на Walmart панелите с твърдението-обосновка, че пестят пари от електроенергия и използват слънчевата енергия като „безопасен, надежден и екологичен начин“ за намаляване на разходите.

                              Към ноември 2018 г. са регистрирани седем случая на пожар от слънчевите батерии, се казва в Съдебният иск по делото на Walmart, които заявяват, че са похарчили хиляди долари за ремонти. Търговската мрежа също е претърпяла загуби поради повредени стоки.


                              Ръководителите на Walmart изискват Tesla да демонтира всички инсталирани в магазините соларни панели и да възстанови щетите от пожари. Компанията обвини служителите на Tesla в прибързания подход за инсталиране и липсата на основни /базови/ познания в областта на соларната енергия.

                              „Правилно проектираните, инсталирани, тествани и поддържани соларни панели не светват спонтанно. Така че голям брой пожари, включващи соларни панели на Tesla, са безпогрешен знак за небрежност от страна на компанията “, цитира MarketWatch подадената жалба от Walmart във вторник, 20 август.


                              Съгласно договор с Tesla Walmart е взел под наем панелите. Тесла е обещала да следи тяхната изправност. Сега панелите са инсталирани на покривите на 240 магазина от търговската мрежа...


                              .................................................. .........


                              Бях казвал, че е най-добре Мъск да работи за овладяване на Космоса. Там /поне за сега/ - конкуренция може би няма... А и НАСА има пари за усвояване, а и вероятно Мъск може да изпрати човек към Марс, преди 2037, както твърдеше преди повече от 10 години директорът на НАСА - Майкъл Грифин...

                              Повече от сигурен съм, че Мъск ще изпрати човек към Марс, преди 2037 г.!!! Дали ще се върне от Марс - това е не толкова важен въпрос...

                              .................................................. .............

                              Абсолютно съм съгласен с твърдението, че "днес най-голямата заплаха за човечеството е тая - да не се съобразява с предупрежденията на учените!" Мъск НЕ СЕ съобразява с тия предупреждения.

                              Коментар


                              • 'Today, the greatest threat of extinction we face is not asteroids or climate change or disease or famine. It’s society’s refusal to heed the warnings of scientists' - Neil deGrasse Tyson

                                Коментар

                                Working...
                                X