IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Реалността е онова в главите. При взеи - разично. А „единиците”, в които този смешко „измерва”, не отговарят на никакви метрологични принципи. Изсмукани от пръстите, тотално зависими от неща извън системата...ОК, да си смята както ще, ама винаги с този си акъл , ще буди смях и отхвърляне. Говоря, сред нормалнитв, грамот и и интелигентни люде. Сред себеподобни, може и за цар да го калесат.
    Както каза човека, всеки производител на EV използва мерната единица по този начин, за улеснение на потребителя. Коментарът ти е дребнав и излишен.

    Click image for larger version

Name:	KOna EV.jpg
Views:	1
Size:	89.4 КБ
ID:	3465399

    Коментар


    • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

      Aко е на изпит в МЕИ - да, но така цитирана скоростта на зареждане е удобна и вече приета мярка.

      Относно цената на ядрения ток - отдавна не съм се интересувал, а май е интересно. Подозирам че е поскъпнал поне двойно през последните 10 години, донякъде заради необходимостта от повишена безопасност и най-вече по политически причини. Едва ли е много важно каква е истината - ядрена енергетика повече няма да има. Както и автомобили с двг. Инвестиционни решения трябва да се взимат само на базата на тази реалност.
      Споменатата единица е дори в системата SI, което означава, че можеш да я слагаш във всякакви формули и да правиш всякакви изчисления.

      За ядрения ток - първо гледай АЕЦ-а изплатен ли е като в Козлодуй или не както в АЕЦ Белене - за втория случай умножаваш по 5, след което можеш да сложиш и коефициента до който си достигнал като множител.

      А като не си се интересувал от цените при АЕЦ, изказвал ли си се за Белене? Виждам, че си на моя страна с това "ядрена енергетика повече няма да има", но как гледаш на тази лудост да се решава въпроса с референдум, след като малцина знаят и най-малкото за цената, на политици като Корнелия дето заяви "ядрената енергия е най-евтина по дефиниция" и на този огромен натиск от хора които считат, че "ядрената енергия е евтина". Това може да избие много на зле, тъй като 20 милиарда е съизмеримо с бюджета ни. Не говорим за 20 и 50 милиона.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

        Aко е на изпит в МЕИ - да, но така цитирана скоростта на зареждане е удобна и вече приета мярка.

        Относно цената на ядрения ток - отдавна не съм се интересувал, а май е интересно. Подозирам че е поскъпнал поне двойно през последните 10 години, донякъде заради необходимостта от повишена безопасност и най-вече по политически причини. Едва ли е много важно каква е истината - ядрена енергетика повече няма да има. Както и автомобили с двг. Инвестиционни решения трябва да се взимат само на базата на тази реалност.
        Реалността е онова в главите. При взеи - разично. А „единиците”, в които този смешко „измерва”, не отговарят на никакви метрологични принципи. Изсмукани от пръстите, тотално зависими от неща извън системата...ОК, да си смята както ще, ама винаги с този си акъл , ще буди смях и отхвърляне. Говоря, сред нормалнитв, грамот и и интелигентни люде. Сред себеподобни, може и за цар да го калесат.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Строго погледнато, дращиш глупости.
          Aко е на изпит в МЕИ - да, но така цитирана скоростта на зареждане е удобна и вече приета мярка.

          Относно цената на ядрения ток - отдавна не съм се интересувал, а май е интересно. Подозирам че е поскъпнал поне двойно през последните 10 години, донякъде заради необходимостта от повишена безопасност и най-вече по политически причини. Едва ли е много важно каква е истината - ядрена енергетика повече няма да има. Както и автомобили с двг. Инвестиционни решения трябва да се взимат само на базата на тази реалност.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

            И какъв е проблема с км/ч да се измерва и друго? Няколко милиона по света я използват точно тази тази единица - всъщност всички в допир с тази сфера. Те глупаци, само той умен. В джаули ще я измерват, та като закъсат на пътя да смятат защо. Ти не си ли чул израза "харчи 7 литра на 100км"? За дизелите бабуни няма ли? Или още си на каруца и четеш в нея физика за начинаещи?

            Нищо по-умно не си казал досега от второто си изречения.
            Определено, не си интелектуално обременен

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              2. С км/ч ("километри в час") се измерва СКОРОСТ.
              Строго погледнато, дращиш глупости.
              И какъв е проблема с км/ч да се измерва и друго? Няколко милиона по света я използват точно тази тази единица - всъщност всички в допир с тази сфера. Те глупаци, само той умен. В джаули ще я измерват, та като закъсат на пътя да смятат защо. Ти не си ли чул израза "харчи 7 литра на 100км"? За дизелите бабуни няма ли? Или още си на каруца и четеш в нея физика за начинаещи?

              Нищо по-умно не си казал досега от второто си изречения.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                Ти погледна ли линка? Там в км/ч ли е дадено? Аз ли съм го измислил?

                Напоследък това е стандартната мерна единица тъй като човек може да сравнява бързо между ел.коли с най-различни батерии, зарядни и естествено когато е на път да си направи сметката бързо или преди пътя да си сметне къде да спре и за колко време. Коя е по-добра единица според тебе? Сигурен съм, че ще я наложиш за два дни пред цял свят.
                1. В текста на поста си, ТИ си го писал. Гледам, какво си писал ТИ. Което не пречи, и в цитирания документ, да е писал някой идиот.
                2. С км/ч ("километри в час") се измерва СКОРОСТ. Енергията се измерва в киловатчасове.
                3. В зависимост от скоростта, вятъра, наклона, сложността на трасето и т.н. за пътя, който изминаваш, се харчи различна енергия.
                Като обобщим:

                Строго погледнато, дращиш глупости.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Ей това ме уби, да зареждаш км/ч. Ти няк'ва нова техника и нАука ше 'змислиш.
                  Ти погледна ли линка? Там в км/ч ли е дадено? Аз ли съм го измислил?

                  Напоследък това е стандартната мерна единица тъй като човек може да сравнява бързо между ел.коли с най-различни батерии, зарядни и естествено когато е на път да си направи сметката бързо или преди пътя да си сметне къде да спре и за колко време. Коя е по-добра единица според тебе? Сигурен съм, че ще я наложиш за два дни пред цял свят.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    Човекът е учил "Управление на производството" ли беше. Не е учил закона на Ом. Тук е просто за да ни обясни колко сме тъпи.
                    Да вземем пример Nissan Leaf
                    https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf

                    Те дори всичко са ни написали и няма какво да смятаме. С твоите 30А уцелваш точно 30 * 220 = 6.6кВ като ще зареждаш по 34км/ч
                    С интерфейс CHAdeMO ще зареждаш 240км/ч
                    А най-новото зареждащо на Тесла от март зарежда по 1600км/ч което си е като да спреш да си налееш бензин и да има 2-3ма преди тебе
                    Ей това ме уби, да зареждаш км/ч. Ти няк'ва нова техника и нАука ше 'змислиш.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Не мога да разбера - на тъп ли се правиш или ти идва отвътре???
                      Колко пъти трябва показваме едно и също - енергията от възобновяеми източници е два пъти по-евтина от Ядрената. И причината е че изграждането на ядрен реактор е скъпо удоволствие ВЕЧЕ.
                      Ей, колко пъти съм написал подобни работи и в следващия пост ти казва "добре е да си имаме евтин ядрен ток" или всякакви подобни. Това е направо български феномен. Цитира ти някакви мантри от Априлския пленум на Партията. Вече където и да отвориш на интернет си пише, че ядреният ток е скъп. Ето това намирам за 2 секунди
                      https://www.ucsusa.org/nuclear-power/cost-nuclear-power

                      "In the dawn of the nuclear era, cost was expected to be one of the technology's advantages, not one of its drawbacks. The first chairman of the Atomic Energy Commission, Lewis Strauss, predicted in a 1954 speech that nuclear power would someday make electricity “too cheap to meter.”

                      Значи всеки там знае, че яреният ток е скъп, а това което ни говори безимен сега 2019-та е говорено там от някой си Люи Щраус през 1954 година! Не ми е ясно как може да живееш в годините на развит интернет и да ти се мътят все технологии в главата от 1954-та. Тия хора четат някакви конспирации от сутрин довечер, гледат ТВ Алфа и подобни. Иначе няма как.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        Aми не, ако инсталацията може да пуска поне 30А зарядното ще работи. Няма да зарежда бързо, но ще зарежда. За една нощ ще зареди всякакъв акумулатор.
                        Човекът е учил "Управление на производството" ли беше. Не е учил закона на Ом. Тук е просто за да ни обясни колко сме тъпи.
                        Да вземем пример Nissan Leaf
                        https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf

                        Те дори всичко са ни написали и няма какво да смятаме. С твоите 30А уцелваш точно 30 * 220 = 6.6кВ като ще зареждаш по 34км/ч
                        С интерфейс CHAdeMO ще зареждаш 240км/ч
                        А най-новото зареждащо на Тесла от март зарежда по 1600км/ч което си е като да спреш да си налееш бензин и да има 2-3ма преди тебе

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                          Странниците заменят нови празни акумулатори срещу пълни, но с неизвестен ресурс, най-вероятно "нов внос от Германия"

                          Рисково, прав си.
                          Сега, има си начини, аз ли да те уча, за реклама, гаранции и т.н. Не знам, дали вече се вграждат, какви и с показване на какво (киловатчасове, % , иливътрешно съпротивление или нещо още?) индивидуални контролери към батериите но, в един момент... Някога, масово, крадяха чистачки, гуми и т.н. Постепенно, нещата се уталожват. И тук така би трябвало да стане, надявам се.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin

                            А бе смешко, защо не се гръмнеш- с 220 волта може да заредиш само на баба си количката на батерии- едно ролерче/скутерче БМВ иска трифазен ток
                            Aми не, ако инсталацията може да пуска поне 30А зарядното ще работи. Няма да зарежда бързо, но ще зарежда. За една нощ ще зареди всякакъв акумулатор.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              и предлага на странниците с EV-та.
                              Странниците заменят нови празни акумулатори срещу пълни, но с неизвестен ресурс, най-вероятно "нов внос от Германия"

                              Рисково, прав си.

                              Коментар


                              • ...Докато се препираме, се сетих за вид бизнес: Крайпътно, ресторантчето, си инсталира яко ВЕИ - турбина, соларки и каквото се сетиш - и взема няколко (когато ги стандартизират) батерии, които, помпи директно от ВЕИ-то и предлага на странниците с EV-та. Рисково. Донякъде. Но, един ден, ще има.

                                Коментар

                                Working...
                                X