IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Tesla to pocket $3.2 billion from carbon pooling deal with Fiat.

    Тесла започва да бере плодовете вече. Фиат/Крайслер ще плати 2 милиярда евро на Тесла вместо глоби за значително по-голям размер. Виждам, че дизел скандала се разгаря с нова сила. и БМВ и Мрецедес са в кюпа този път.

    "The European Commission has formally accused BMW, VW, and Daimler of colluding to impede the rollout of emissions limiting technology. These companies, whose car brands include Mercedes, Audi, Volkswagen, Porsche, and BMW, are said to have limited and delayed the use of tech that would have reduced the emissions of diesel and petrol cars"

    Облаците над традиционните производители на автомобили се сгъстяват!!!

    безименния се кълне във фалита на Тесла това лято, пък ти да видиш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

      Статистическите величини се измерват със същите мерни единици както и детерминираните. И всеки разбира най-често по подразбиране за какво става дума. Чудесно е, че си завършил реномирано учебно заведение в което един човек често е взимал изпитите и на други 5.
      Абе от самото начало ми е ясно, какво имаш предвид с тези км/ч. Ама читава мерна едница не са.

      Коментар





      • Около 9 години четем мнения в тая тема.

        Моето мнение се потвърждава през цялото това време! Не прави изключение и предходния месец - април 2019 г.

        Това мнение се потвърждава НЕИЗМЕННО, през цялото това време!



        .................................................. ..................................



        Показателна е реализацията на нови автомобили в Германия, а продажбите там са в голяма степен - статистическа извадка, която ни дава точното разпределение на пазарните нагласи!

        Графиката отчита реализацията на нови автомобили.


        .................................................. ............................;;;



        Ако бихме отчели и останалите топлинните двигатели, които се използват като движители на всички други превозни средства на планетата /кораби, самолети.../, то делът на електромобилите, произвеждани от Тесла, като движител - е нищожно малка - ПОД 0.5 % /под ПОЛОВИН процент/!


        .................................................. ...................................


        Ето и прецизно изработената графика за продажбите на автомобилите в една от най-напредналите в техническо отношение страни в ЕС - Германия - за месец април, 2019 г. Не вярвам германците да подават грешни сигнали на останалия свят, но парите са си техни и те могат да ги хвърлят навсякъде, където пожелаят! Това важи и за всички нас.

        Абстрактното бъдеще, за което нямаме подготовка /или някой грубо ни лъже, като разчита, че не познаваме основни физически и топлотехнически закони и разпределения, валидни за планетата Земя/ - това бъдеще НЕ ПРИНАДЛЕЖИ НА СЕГАШНАТА БАТЕРИЯ!


        .................................................. .............................................


        Да припомня: ако решим да се отделим от БЕНЗИН или ДИЗЕЛ, то плъг ин хибридите са доста преди електромобила с очевидните си предимства!

        Недостатък на електромобила, който има СЪЩЕСТВЕНО значение, е батерията на същият, чиито данни в експлоатация сериозно се манипулират /прочетено във водещите сайтове, които правят изпитания на електромобили в експлоатация/.


        Делът на реализираните двигатели с вътрешно горене /ДВГ/ - е показателен и през цялата история назад, във времето е бил такъв, колкото и да се повтаря мантрата, че електромобилът - видите ли - бил на бъдещето!

        Да - на бъдещето е! На НЕОБОЗРИМОТО бъдеще /дори и след няколко поколения!/!

        На БЪДЕЩЕТО, но - РЕШИТЕЛНО - НЕ И СЪС СЕГАШНАТА СИ БАТЕРИЯ!





        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          А това, „км/ч”, откога стана „статистиеска величина”, остава загадка. Накратко, пак плещиш гупости, та се не трае.
          Статистическите величини се измерват със същите мерни единици както и детерминираните. И всеки разбира най-често по подразбиране за какво става дума. Чудесно е, че си завършил реномирано учебно заведение в което един човек често е взимал изпитите и на други 5.

          Коментар


          • Моля, придържате се към темата.
            रादोस्त

            Коментар


            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

              Ти завършил ли си МЕИ, та ако ще и в Габрово? Или си инженер от ония учебни заведения дето тази титла я даваха като бонус за да си запълнят бройката? Аз не познавам инженер, който да се затруднява толкова да работи със статистически величини. В МЕИ се учи по математика статистика, първата година, после се използва според специалността, после в работата ежедневно и инженерите спират да се замислят дори преди да смятат със статистически величини.

              Това твърдение е като онова дето активите и пасивите не е нужно да балансират. Било достатъчно да седнеш и внимателно и добросъвестно да си пишеш и водиш счетоводство, без да си учил такова. Има закон за счетоводството според който си има изисквания за образование и стаж на всеки тип счетоводител. Както за всеки инженер, лекар и т.н. Ако ги нарушиш, може да идеш в затвора. Сетих се, имаше цяла поредица как хора в САЩ се правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
              Завършил съм ТУ в чужбина, с отличие. Явявах се и изкарвах изпитите на 3-4-ма души, най-ниска оценка -4. Не може да знаеш, какво съм учил в първи курс, т.к. тогава, си ходел прав под масата, максимум. И, въпреки нелепите ти твърдения, инженерите се замисляме редовно а, който е спрял да се, или не е вече жив, ии не е инженер. А това, „км/ч”, откога стана „статистиеска величина”, остава загадка. Накратко, пак плещиш гупости, та се не трае.

              Коментар


              • Винаги пиша по същество, само че не разбираш какво казвам. Проблема както обикновено е в задклавиатурното устройство. Няколко пъти ти казах – чети и мисли.

                Говорим за Ел. автомобили. ДА Тесла са най-добрите, но не са единствените. Ако живееш в БГ (като мен) към днешна дата Тесла все още не е вариант, т.к липсват магазини/сървиз центрове и все още няма инфраструктура за зареждане на дълги разстояния.
                Алтернатива към днешна дата:
                Търси в Гугъл HYUNDAU KONAEV и разгледай каква е цената!



                С тия вмятания „за твоя шеф“, „изкарвате комисиони“ и пр. си много елементарен. Казах ти го няколко пъти но не вдяваш и като ти казвам да МИСЛИШ се чудя всъщност можеш ли? ТЕСЛА НЕ дава комисиони, нямат дилърска мрежа и НЕ продават в България. Какви комисиони те гонят не знам.

                За батерийте няколко пъти и аз и други форумци сме давали статистика. Хората карат по 400-500 хил. мили (600-700 хил км). Който си е купил Тесла, не купува нищо друго. Проблемът на по-ранните собственици е че искат по-съвременни варианти на скъпите модели, а фокуса в момента е към М3. За спада за който говориш вече обясних каква е причината, но явно не схващаш. Началото на годината Тесла спря най-евтините версии на S & X, които генерират най-много бройки. На въпросните модели се прави обновяване: по-голяма мощност, по-дълъг пробег, по-бързо зареждане и пр. За да се случи това обаче се прави промяна в оборудването на производството, респективно намаляване на производство и продажби.
                За информация клиентите, които преминават от Тесла S & X на М3 са 3-5%, което означава, че канибализацията за която си мислиш не е за сметка на скъпите модели, а яде от баницата на средния клас – Тойота, Хонда, Нисан... Луксозните БМВ, Ауди и Мерцедес могат само да се надяват на продажби подобни на М3.

                И за да не разочаровам малко ти давам статистика за продажбите на EV в US:

                Click image for larger version

Name:	Април.jpg
Views:	1
Size:	42.4 КБ
ID:	3465810


                Тесла държи близо 80% пазарен дял. Тесла килърите за които се говори от години никакви ги няма – АУДИ Е ТРОН и ЯГУАР ipace. Не че има нещо лошо в конкуренцията, обаче не могат да я постигнат и причините са много – справка дългия ми пост по-долу.


                Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Не разбрах, коя е причината за горното ти становище:

                1. Не одобряваш присъединяването ми към твоя лагер, при което - също като теб твърдя, че бъдещето е на електромобилите, НО И ОЩЕ - че те ще заменят топлинните двигатели!... или...

                2. Поставяш под съмнение информацията, която получавам от този сайт - Инвестор и Ауто Медия?... или...

                3. Просто нямаш какво да кажеш по същество и така - на - желаеш да дадем на околните ОЩЕ ПО-ПЪЛНА и ОЩЕ ПО-ДОСТОВЕРНА информация?... или...

                4. Подлагаш на съмнение ДНЕШНА информация от Инвестор и Ауто Медия?


                Внимавай - приятелски съвет! Поставяйки на съмнение инфото в сайта, който ползваш - има вероятност да си навлечеш неприязънта на строгите /но справедливи!/ служители на сайта! Не съм казал, че ще получиш запрещението да пишеш тук, но... ти си знаеш.


                .................................................. .................


                По същество:

                Модел 3 /на твоя шеф Мъск/, с екстрите на борда - достига цена от $ 55 000.

                Надявам се - можеш сам да откриеш фиксинга на БНБ и да пресметнеш цената в лева.

                Цената на Модел 3 е НАД 96 000 лв.

                Да говорим ли за проблемите на батерията /описани в същите медии!/ и за лавирането с данните от експлоатацията?


                .................................................. .........................


                Останалите проблеми, описани ПАК ТАМ - показват, че "УСПЕХИТЕ" на Model 3 водят до "ДРАМАТИЧЕН СПАД" в търсенето на другите модели на Tesla:

                Model S спада със 72 %
                Model X спада с 52 %

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                  правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
                  А е телефоне- ти каква кола караш?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Грешка. Виж по-долу, какво пише „'Убавецът”. Ще поясня: Ако една батерия поема 100 кWh, една кола ще измине с нея 300 км, друга - цели 400. Дори и една да е колата, шофьор с по-тежък крак, я изцежда по-бърже. Ето защо, глупостите са глупости. И такива, винаги ще ги моря. С кеф.
                    Ти завършил ли си МЕИ, та ако ще и в Габрово? Или си инженер от ония учебни заведения дето тази титла я даваха като бонус за да си запълнят бройката? Аз не познавам инженер, който да се затруднява толкова да работи със статистически величини. В МЕИ се учи по математика статистика, първата година, после се използва според специалността, после в работата ежедневно и инженерите спират да се замислят дори преди да смятат със статистически величини.

                    Това твърдение е като онова дето активите и пасивите не е нужно да балансират. Било достатъчно да седнеш и внимателно и добросъвестно да си пишеш и водиш счетоводство, без да си учил такова. Има закон за счетоводството според който си има изисквания за образование и стаж на всеки тип счетоводител. Както за всеки инженер, лекар и т.н. Ако ги нарушиш, може да идеш в затвора. Сетих се, имаше цяла поредица как хора в САЩ се правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Назад си с информацията, както обикновено
                      ..........

                      Не разбрах, коя е причината за горното ти становище:

                      1. Не одобряваш присъединяването ми към твоя лагер, при което - също като теб твърдя, че бъдещето е на електромобилите, НО И ОЩЕ - че те ще заменят топлинните двигатели!... или...

                      2. Поставяш под съмнение информацията, която получавам от този сайт - Инвестор и Ауто Медия?... или...

                      3. Просто нямаш какво да кажеш по същество и така - на - желаеш да дадем на околните ОЩЕ ПО-ПЪЛНА и ОЩЕ ПО-ДОСТОВЕРНА информация?... или...

                      4. Подлагаш на съмнение ДНЕШНА информация от Инвестор и Ауто Медия?


                      Внимавай - приятелски съвет! Поставяйки на съмнение инфото в сайта, който ползваш - има вероятност да си навлечеш неприязънта на строгите /но справедливи!/ служители на сайта! Не съм казал, че ще получиш запрещението да пишеш тук, но... ти си знаеш.


                      .................................................. .................


                      По същество:

                      Модел 3 /на твоя шеф Мъск/, с екстрите на борда - достига цена от $ 55 000.

                      Надявам се - можеш сам да откриеш фиксинга на БНБ и да пресметнеш цената в лева.

                      Цената на Модел 3 е НАД 96 000 лв.

                      Да говорим ли за проблемите на батерията /описани в същите медии!/ и за лавирането с данните от експлоатацията?


                      .................................................. .........................


                      Останалите проблеми, описани ПАК ТАМ - показват, че "УСПЕХИТЕ" на Model 3 водят до "ДРАМАТИЧЕН СПАД" в търсенето на другите модели на Tesla:

                      Model S спада със 72 %
                      Model X спада с 52 %

                      Коментар


                      • Назад си с информацията, както обикновено
                        До преди 1-2 година бяха 200, сега са 70-100, след 2 години ще са 40-50, колко Кашкая и Пасата.

                        Ако купуваш на лизинг и към момента вече са кантар.



                        Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        Всеки българин се съмнява в бъдещето на електромобилите, а това е от 80 и повече години!

                        Особено се съмнява българинът, ако трябва да извади 100 000 и за следващите две-три години - още 50 000...


                        Смешници! ))

                        Коментар


                        • От много години съм оптимист за електромобилите. Някога те наистина ще господстват и ще заменят всички топлинни двигатели!


                          Какво показват оптимистичните продажби само за Германия за месец април 2019 г.? Любопитен бях да се запозная с реализираните продажби, изнесени от Инвестор и от Ауто Медия, касаещи миналия месец -АПРИЛ 2019 г.


                          Моля да не се счита като реклама, но е редно да се ориентирате към автомобила на бъдещето! Графиката не изисква специално тълкуване!


                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            А Сорос плаща ли по добре.Значи все пак си бил в Сатиричния щом знаеш какви са заплатите.
                            Ей тоя Сорос голям злодей дей.а

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              И за там ли мислиш, че ставам? Не плащат достатъчно. А ти си регулирай честоти и си гледай прасето и не се пробвай за абсолютно нищо друго.
                              Аз като гледам, праща те, да изградиш кариера. Що си СМЕХ отвсякъде.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                                Виж новото зареждащо на Тесла от 2-3 месеца - 1000 мили или 1600км/час и се покефи на тези постижения, какво си се вързал с двама дето нормален разговор не могат да проведат.
                                https://www.youtube.com/watch?v=wCixqFxj9sM

                                Значи за 5 минути зареждаш 133км. "Празен" да тръгнеш за Бургас от София" ти трябват 15мин общо за да си заредиш. "Беше време" май, когато EV-та се зареждаха бавно. Пък като се зареждат бързо и имаш зарядни начесто, ограничения им пробег проблем ли е? Да не говорим, че някои от тях имат вече по-дълъг пробег и от бензиновите. Технология на 6-7 години! Никой вече не се съмнява в бъдещето им.
                                А бе телефончо ти каква кола караш. Представи ни я ако можеш разбира се- най-вероятно независимо че си убеден в светлото бъдеще на електрокарите, караш някой голф 2-ка

                                Коментар

                                Working...
                                X