IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://cryptodnes.bg/tesla-priznati...vtomobilite-si

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Ооо, обаче знаем. Всички знаят.
      Ако под "всички", имаш предвид себе си, Матеев и още двама идиоти, напомням, че в света, живеят около 8*10^9 (ОСЕМ МИЛИАРДА) души. Т.е., нямате и 0,001% от една стотна от това. Толкова по въпроса за голямото ви "знаене".

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Нищо не "знаете".
        Ооо, обаче знаем. Всички знаят.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Ми приложете де, кой ви спира? Направете и микромодул с оловни клетки в общ електролит.
          А какъв ще е резултата - всички знаем.
          Нищо не "знаете".

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Имхотеп, производството на оловни акумулатори в момента е с доста голям обем - размер, защо да не се приложи и там.
            Ми приложете де, кой ви спира? Направете и микромодул с оловни клетки в общ електролит.
            А какъв ще е резултата - всички знаем.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Да бързото зареждане няма да стане, но батерия 10 киловатчаса например да се зарежда за 15 минути без това да я съсипва и намалява циклите и с такива полимерни електроди никак не е зле - 2000 цикъла за автомобил който е лек като тегло с тези 10квч, ще изминава 150км или 300 хиляди км с една батерия до нуждата от рециклирането и. Иначе за такива зарядни станции с толкова голям ток, не мисля че могат да се правят и имат смисъл, обаче едно сприране е за секунди и тока от регенерация също не е малък. При електромобилите няма да е много по различно, чел съм любители на електровелосипеди как коментират регенерацията и имаше мнения на изпробвали вариант с регенерация и без и то на практика и заключението им бе че живота на батерията се скъсява драстично от регенерацията. При електромобил няма да е по различно. Има причина да се търси вариант за батерии които издържат на по големия ток.
              Сега за големите и тежки електромобили мисля нещо което в момента не е стандартно. Стандарта е че големия автомобил е по желан, а може и всеки вижда как всъщност превозват често 1 или 2 ма пътници в града. Фактора който движи избора е безопасността и вероятността пътниците да не пострадат при пътна катастрофа в големите като габарити автомобили и наистина е така - повече пострадали са винаги тези в малките. Това е малко като в джунглата и при хищниците - размера и теглото са свързани с оцеляването. Има обаче технологии които се прилагат в спортните автомобили и те могат да помогнат пътуващите в малките да не са чак толкова уязвими и дори добре защитени - тръбна защитна рамка, конструция, елементи от комрозитни материали усилени с въглеродни влакна - леки и по здрави от стоманени
              - Друтото е това увлечение по ликвидирането на емисиите от въглероден диоксид, първо те не са в голямата си част автомобилни и транспортни а както казват 80 процента са с друг произход - индустриални и отоплението.Това означава че освобождаването както се нарича от двг и петролни горива - нищо не променя, абсолютно нищо. Тогава за какво ти е този електромобил за извън града в който наистина сега като се движат много автомобили концентрацията на отпадните газове е голяма на улицата понеже не успяват да се разсеят. За какво ти е този електромобил чиито предимства са че не отделя самия той емисии, друг е въпроса тока му как се произвежда и че може при произвоството му пак да се отделят емисии както и при ВЕИ - те не отделят но производството им ако става с ток при който се отделят пак си ги има емисиите ако ще те да са на другия край на света. Та да си дойда на думата - защо електромобила извън града да не се движи с петролно гориво, да се произвежда с него ток с който да се зарежда батерията.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Да обаче, линка за полимерелектролита който си пуснал доказва че да се очаква проблемите да се решат от модерното инженерство подплътено с милиардите инвестиции които ЩЕ дадат неизбежно очаквания резултат е голяма ЗАБЛУДА. Тези руснаци които са открили полимерелектролит въобще не са от жестоко финансираните и в контакт с големите корпорации, обаче са достигнали до тези познания за да се появи техния полимерен електрод, който според мен е голям пробив. Ами много ясно че зареждането на тези електрически коли с часове е много неприятно и възпира потребителите, както и ако че зареждането става бързо няма нужда с един заряд да се изминават 1000км, защото просто за няколко минути ще зареди малката и лека батерия и хилядите километри няма да са проблем да се изминават. 1000 километровата батерия освен че повишава цената, повишава и потреблението на енергия да се разкарва и тя с електромобила. Модерното инженерство е родило за сега едно нещо, за което едно дете ако го попиташ да даде определение за електромобил - може да ти каже че това са едни коли които возят едни много тежки батерии..и ще бъде правилно определението му.
                Ако (илюстративно) 1 литър бензин са 10000 Ккал (около 8,5 [kWh]и се налива за 2 s, мощността на зареждане е 4,25 [kWh/s] или 3,6*4,25=15,3 [MW]. Да речем, съотношението кпд(ел)/кпд(двг)=4, ти о пак ще ти трябват3,825[MW].
                Знаеш ли, колко мощни ще трябва да са такива зарядни станции, колко големи и колко скъпи? А как се загряват батериите при такъв ток, дори "само" през шините си?
                Много трудно ше се промени това.

                Коментар


                • Да обаче, линка за полимерелектролита който си пуснал доказва че да се очаква проблемите да се решат от модерното инженерство подплътено с милиардите инвестиции които ЩЕ дадат неизбежно очаквания резултат е голяма ЗАБЛУДА. Тези руснаци които са открили полимерелектролит въобще не са от жестоко финансираните и в контакт с големите корпорации, обаче са достигнали до тези познания за да се появи техния полимерен електрод, който според мен е голям пробив. Ами много ясно че зареждането на тези електрически коли с часове е много неприятно и възпира потребителите, както и ако че зареждането става бързо няма нужда с един заряд да се изминават 1000км, защото просто за няколко минути ще зареди малката и лека батерия и хилядите километри няма да са проблем да се изминават. 1000 километровата батерия освен че повишава цената, повишава и потреблението на енергия да се разкарва и тя с електромобила. Модерното инженерство е родило за сега едно нещо, за което едно дете ако го попиташ да даде определение за електромобил - може да ти каже че това са едни коли които возят едни много тежки батерии..и ще бъде правилно определението му.
                  Last edited by supertrader; 25.05.2021, 20:57.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    На мен ми направи впечатление линка на Валентин, това за захранване на електрички с метанол. Всъщност дори не написах какво знам по въпроса и той сигурно си помисли - ето показвам им нещо интересно пък..Всъщност е интересно като вариант - това преобразуване на метанол смесен с вода във водород го има от години, използва се един гранулат, може да се намери какво представляваше точно лесно понеже е продаван продукт на пазара. Та този човек се е досетил как да го използва за електромобил захранван с водород като водорода се произвежда от метанол плюс вода на борда на автомобила както се казва. И другото което се използва е батерия като буфер за електричеството, нещо за което бях писал че ще стане неотменна част за всеки електромобил с електрическа трансмисия да го наречем, дори на днешните електрички им липсва тази част - модул към батерията който да е буфер и той да е подложен на много цикли заряд и разряд които дори регенерацията при спиране ги прави, няма смисъл да се разсипва цялата скъпа батерия..Та на кой производител не му трябва такъв модул - такъв производител на кола с електрическа трансмисия да я наречем просто НЯМА.
                    Това, тяхното, в 90% от случаите, е увличане по моди.

                    Коментар


                    • На мен ми направи впечатление линка на Валентин, това за захранване на електрички с метанол. Всъщност дори не написах какво знам по въпроса и той сигурно си помисли - ето показвам им нещо интересно пък..Всъщност е интересно като вариант - това преобразуване на метанол смесен с вода във водород го има от години, използва се един гранулат, може да се намери какво представляваше точно лесно понеже е продаван продукт на пазара. Та този човек се е досетил как да го използва за електромобил захранван с водород като водорода се произвежда от метанол плюс вода на борда на автомобила както се казва. И другото което се използва е батерия като буфер за електричеството, нещо за което бях писал че ще стане неотменна част за всеки електромобил с електрическа трансмисия да го наречем, дори на днешните електрички им липсва тази част - модул към батерията който да е буфер и той да е подложен на много цикли заряд и разряд които дори регенерацията при спиране ги прави, няма смисъл да се разсипва цялата скъпа батерия..Та на кой производител не му трябва такъв модул - такъв производител на кола с електрическа трансмисия да я наречем просто НЯМА.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, едно време беше друг човек..не е чак толкова бос в техниката.
                        Същият е но, му затихват когнитивните функции. Много съм грешал, допускайки, че може да бъде свестен. Как беше, "СЗНФ".

                        Коментар


                        • Pyramid, едно време беше друг човек..не е чак толкова бос в техниката.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, производството на оловни акумулатори в момента е с доста голям обем - размер, защо да не се приложи и там.
                            Аз предлагам да се успокоиш. Работи се по въпроса и тези двамата, никой не ги пита. По-ведро.

                            Коментар


                            • Имхотеп, производството на оловни акумулатори в момента е с доста голям обем - размер, защо да не се приложи и там.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Mateev, и каква ти е печалбата от този така желан от теб неуспех, влагай в койни дето не се знае накъде ще идат..ама нали имаш излишни средства както гледам си им обяснил на фенгрупата в казиното там.
                                Зарежи я тая дупка в достойнството. И в техниката е бос (без чорапи).

                                Коментар

                                Working...
                                X