Бързоходко все още не ми е ясна причината за повишаване на вътрешното съпротивление.
Това че някоя батерия може да е нефелна, не може да е причина. Ако не е окъсена, то проблема е минимален, не заслужаващ внимание.
По-назад съм показал една схема какво представлява всъщност батерия с товар. В тази схема може да замениш външния товар с друга подобна батерия с различни параметри, и да сметнеш какво ще се получи.
Имай в предвид, че разликата няма как да е много голяма поради факта, че тези батерии са произведени от един и същи електролит, катодите са едни и същи, абе изобщо сериен продукт. След като минат отк, на практика са еднакви, но може да има някакви разлики в да кажем няколко миливолта. Това обаче няма практическо значение.
Ще дам пример с нещо друго. Тези които са се занимавали с компютри знаят, че когато искат да увеличат рам паметта, не добавят нов рам, а сменят целия. Причината е че всяка произведена серия се различава с много, ама много малко от другите. Понеже тези памети работят с много високи честоти, тази разлика се оказва непренебрежима и трябва да се внимава да не се слагат памети от различни серии. Ако го направиш, това може да доведе до унищожаване на данните от целия харддиск, и ще трябва да започнеш отначало. (След като сложиш еднакви памети).
Но при батериите случая далеч не е такъв.
А всяко увеличаване на вътрешното съпротивление води до намаляване на тока отдаван от батерията и съответно по-високо нагряване, а и двете са нежелани ефекти.
ПП
Ако някой иска, мога да докажа че вътрешното съпротивление на батерията на тесла е ... Да кажем 19 мегаома.
Така ще задоволим и най-претенциозните форумци.
Това че някоя батерия може да е нефелна, не може да е причина. Ако не е окъсена, то проблема е минимален, не заслужаващ внимание.
По-назад съм показал една схема какво представлява всъщност батерия с товар. В тази схема може да замениш външния товар с друга подобна батерия с различни параметри, и да сметнеш какво ще се получи.
Имай в предвид, че разликата няма как да е много голяма поради факта, че тези батерии са произведени от един и същи електролит, катодите са едни и същи, абе изобщо сериен продукт. След като минат отк, на практика са еднакви, но може да има някакви разлики в да кажем няколко миливолта. Това обаче няма практическо значение.
Ще дам пример с нещо друго. Тези които са се занимавали с компютри знаят, че когато искат да увеличат рам паметта, не добавят нов рам, а сменят целия. Причината е че всяка произведена серия се различава с много, ама много малко от другите. Понеже тези памети работят с много високи честоти, тази разлика се оказва непренебрежима и трябва да се внимава да не се слагат памети от различни серии. Ако го направиш, това може да доведе до унищожаване на данните от целия харддиск, и ще трябва да започнеш отначало. (След като сложиш еднакви памети).
Но при батериите случая далеч не е такъв.
А всяко увеличаване на вътрешното съпротивление води до намаляване на тока отдаван от батерията и съответно по-високо нагряване, а и двете са нежелани ефекти.
ПП
Ако някой иска, мога да докажа че вътрешното съпротивление на батерията на тесла е ... Да кажем 19 мегаома.
Така ще задоволим и най-претенциозните форумци.

Коментар