IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола
    Когато тоя момент дойде, няма да можеш да влизаш в градовете изобщо с бензинова кола - както сега става с дизелите. Отделно няма да се изненадам, ако се наложи да плащаш по 500-600 евро данък, пак както стана с дизелите. Просто пояснявам тенденциите

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!

      Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...

      Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/
      Я пак за батерията? Ти май хал хабер си нямаш за какво се плаща месечният наем...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

        Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
        Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
        Що електрокара няма ли поддръжка, за 10 години преди 2 дни ги сметнах че ще отидат около 9000евро на батерията на зои за наем и това май беше при 10000км, а какво остава ако въртиш 20000

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
          заглавие от Инвестора:
          В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан


          Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
          Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.
          Малко не си наясно с нещата- мерцедес от 74 година има данък около 100 евро

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Да не се окаже, че за това време токсичността на двг - вече ще е доказано по-малка - и ще трябва Норвегия да прави преференции и на тях... ))
            Ами според познат който е завършил някаква химия за въглеводородитебнзина и дизела са еднакво токсични, просто тойота си увеличиха пазарния дял сега покрай дизелгейт

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Може просто да се научиш да четеш. Току-виж открил и че на доста подземни паркинги зареждаш безплатно...
              Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
                Американците смятат, че бъдещето е на електромобилите




                Според ново проучване на The Harris Poll, проведено по задание на Volvo Cars, почти две трети от американските водачи вярват, че бъдещето е на електрически автомобили.
                Абе не надавам много ухо на това, какво смятат американците.

                Те 2/3 от 3/4 (на картинката) не могат да различат, та какво остава за нещо по-сложно...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Поднасям извиненията си!

                  Докато съм писал дъъългият си пост долу - акцията на Тесла е отишла на $ 195, което е спад с над 10 % от предишната борсова сесия /преди 2-3 дни/!

                  Мисля, че такъв срив на цената акцията на Тесла не е имала до сега.
                  Нямам данни за IPO-то им. От колко са тръгнали, де. Пък и...някъде да пише че -ама задължително! - от фалита на Тесла трябва да следва едва ли не, световен отказ от електричките? Ще ги правят други, и готово! От ТОВА не се умира.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Спориш с телевизор /черно-бял при това.

                    Нещо да ни кажеш и ти, емисарю - за това, как Мъск "обърна" пазара на елекромобилите в Норвегия?

                    Кога Мъск ще достигне там ЗАВЕТНИЯТ 1 % от пазара, АКО знаеш, че - 0,79 % са закупените:

                    - плъг ин хибриди,

                    - електромобили на различни компании, които НЕ принадлежат на Мъск,

                    .електромобили Тесла.


                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

                      Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
                      Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.

                      Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!

                      Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...

                      Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение





                        Съвет: заложѝ повече на шев и кройката...
                        Моооже, харесвам някакви плетки, но не и аз да ги плета, че нямам нерви за това.
                        Пускам си малко ненормална музика за по-приятна вечер и за да кроя по-лесно.
                        https://www.youtube.com/watch?v=1TC02VaB1Rw
                        И все пак настоящето говори и за бъдещето. Трябва да можем и да го разчитаме по-добре.
                        100г. са достойно постижение, но се съмнявам, че следващите 100 не ще са по същия начин.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

                          А ок, овехтял по смисъл си значи овехтял. Ако нещо е на над 100г, значи го наричаме вехто. Или поне аз така го наричам.
                          В по-преносен смисъл - овехтяли са някакви представи, ако не желаят и отказват да се променят към по-доброто бъдеще на планетата, в частност на човечеството.
                          .............................. Което ознзчава, че когато предлагаето нарастне и конкуренцията започне да "яде" печалбите - цените ще започнат да падат. При което и цялата сегашна статистика ще е ден до пладне.


                          Грешката ти е, че ползваш прекалено много бъдеще време - без някаква определеност!

                          Долу един от колегите е пуснал видео с електричките, които не са се наложили - по причини, които цял век хората са оборвали, а ти и сега не знаеш, за съжаление..., но за една дама това е простено!

                          Съвет: заложѝ повече на шев и кройката...
                          Last edited by безимeн; 20.05.2019, 21:45.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Спориш с телевизор /черно-бял при това.
                            Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
                            Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

                              Извинението е прието.
                              С тази торта искаше да ни кажеш, че в момента в Норвегия се търкалят 3 милиона овехтели двигателя но тепърва местните аборигени се светват да ги зарязват и да търсят електрички? Така ли да разбираме?
                              Спориш с телевизор /черно-бял при това.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                                Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!

                                Това не ти е сутрешния прочетен вестник!

                                Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.

                                Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...



                                А ок, овехтял по смисъл си значи овехтял. Ако нещо е на над 100г, значи го наричаме вехто. Или поне аз така го наричам.
                                В по-преносен смисъл - овехтяли са някакви представи, ако не желаят и отказват да се променят към по-доброто бъдеще на планетата, в частност на човечеството.
                                За Мъск не знам защо трябва и какво трябва да се коментира. Мисля, че досега нямам и коментар за него. Но ако тенденциите са вярно отразени и някои нации са луднали по елекрокарите, за което подчертавам, че нямам вина, то ще излезе, че Мъск с неговата "манифактурна работилница" ще трябва 10г, само за норвежците да работи, докато си сменят колите по паркинга.
                                За радост обаче, както стана дума по-долу, не само Мъск, но и Волво са обявили тази посока, дори немският фолксваген и т.н.
                                Защо толкова дъвчите този Мъск? Ако иска - да фалира и да освобождава терена. Но ще е глупаво да го прави точно сега, точно след като е подбутнал спусъка и е стартирал глобалния процес, Все пак той си знае. Защото и прави ракети, и вероятно други неща, а не само електрокари. А не виждам, защо държиш точно него да коментираме. Другите които идват след него са много и доста по-прозводителни от него. Което означава, че когато предлагането нарастне и конкуренцията започне да "яде" печалбите - цените ще започнат да падат. При което и цялата сегашна статистика ще е ден до пладне.
                                Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 21:43.

                                Коментар

                                Working...
                                X