IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
    Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles

    Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
    От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
    Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
    Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
    От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
    Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.

    Подобно е и във всички останали страни.

    Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.

    Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.

    Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.


    Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
    Да живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуци

    Коментар


    • Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles

      Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
      От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
      Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
      Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
      От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
      Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.

      Подобно е и във всички останали страни.

      Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.

      Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.

      Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.


      Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?

      Коментар


      • Хайде народе- юруш на рендетата

        https://www.renault.de/kampagne/zoe.html

        Зоито е в промоция, който не си е купил сега е момента

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
          Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
          https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/

          И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
          Ами то е достатъчно да чукнеш на линковете на безименния, а може и сам да потърсиш например в тубата

          Коментар


          • Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
            https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/

            И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни

            Коментар


            • Необходимостта Tesla да разшири бизнеса си извън САЩ беше подчертана от резултатите за последното тримесечие, които не успяха да отговорят на очакванията. Намаляването на половина на федералните данъчни облекчения за покупките на Tesla от януари потопиха търсенето в САЩ, а компанията не успя да компенсира спада със старта на доставките на Model 3 в Европа и Китай.

              Производството в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, не само ще позволи на Tesla да избегне митата, докато тече търговската война, но и да ускори доставките си – приоритет, посочен изрично от главния изпълнителен директор Илон Мъск.

              31-процентния спад на доставките през първото тримесечие спрямо предходното доведе до 43% срив на цената на книжата на Tesla от началото на годината.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                Излязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
                http://ev-sales.blogspot.com/

                Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.
                А и безсмислен.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Поздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!
                  ...

                  Коментар


                  • Излязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
                    http://ev-sales.blogspot.com/

                    Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.

                    Коментар


                    • Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Поздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!

                        Коментар


                        • Вие двамата, че няма да се разберете, вече е ясно. Което, ама много, ни разстройва. Язъкъ!

                          Коментар


                          • Логореев, не е нужно да логорействаш.

                            Кажи си - нямам пари за Тесла, а и нямам пари за фанелка на която пише Тесла.
                            Виждаш ли колко кратко можеш да синтезираш всичките си терзания?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение


                              Mи това е!
                              За какво бяха всичките ти безсмислени постове за изохорни процеси, колянови валове и мюони-бариони?
                              Изречението ти е синтез на всичките ти постове досега в темата.

                              Мюони и бариони бяха за придаване на „тежест”. Човекът е контрареволюционер и дори при Дявола търси подкрепа за тъмните си планове. Ъхъ.
                              Last edited by Pyramid; 31.05.2019, 13:56.

                              Коментар


                              • Нали я знаеш приказката за негативиста, че за всяко решение намира проблем

                                Живей си и хейтвай на воля. Не пречиш на никой освен на себе си

                                Само за информация, ей така да научиш нещо – инвестирането ако може да се сведе до един единствен фактор то се свежда до „proper evaluation of discounted FUTURE cash flows“.

                                Та в тази връзка „ЩЕ“ е основният фактор, който движи пазарите – очакванията за бъдещето.
                                Бенджамин Греъм май беше казал - “In the short run, the market is a voting machine but in the long run, it is a weighing machine”.

                                Ако се върнем на Тесла, компания в разтеж (growth company) ето това е основният показател, който има значение. Има ли разтеж на производство и приходи!!! И да повтаряш като папагал каква е печалбата за последното тримесечие това няма никакво значение в дългосрочен план (справка Бенджамин Греъм).

                                Click image for larger version

Name:	TESLA GROWTH.jpg
Views:	1
Size:	55.7 КБ
ID:	3472859

                                Относно плъг-ин хибридите и продажбите на Тесла в Европа можеш и сам да провериш как вървят. Тесла вече е #1 по продажби на EV & plug-in hybrids на пазарите в които има представителства и продава. Като отворят Китайския завод в края на годината ще утроят продажбите и в Китай (без мита и със серизни стимули от Китайското правителство). А да не забравяме, че най-големия пазар е Китай. За символичната инвестиция трябва само да завиждаш, защото Тесла е единствената Американска компания „подкрепена“ от Китай да стъпи на техния пазар. Изграждат завод с помощта на Китай и със солидна кредитна подкрепа. До момента имат два завода, а Китай става третия.

                                Другите глупости за батериите и химичните елементи са проблем само в твоята глава. С търсенето ще дойде и предлагането – не бери грижа.

                                А, относно продажбите гледай майтап като излязат за Q2 над очакванията какъв short squeeze ще се заформи (не е препоръка разбира се)




                                Първоначално изпратено от безимeн



                                Най-много "харесвам" подобни отговори - точка по точка! Защо?

                                1. Във всички тях е застъпено БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ. Много "ЩЕ" - много нещо! Инвеститорите едва ли се интересуват толкова от бъдещето, защото вече сме в това бъдеще, което Мъск им обещава повече от десетилетие! Противно на очакванията - точно когато нещата трябва да се "оправят" - Мъск почва да ги работи..., т.е. - да ги "оправя"!
                                Многото "ще" ме накараха да изтрия първите 3 твои "отговора".
                                Четвъртата точка ти е от любимите: "аналогия" с нещо, което е встрани от реално случващото се с Тесла! Така е и с аналогиите с каруците и двигателите, с телефоните - и т.н. - НЕСРАВНИМИ "примери" от други области, с които Мъск няма общо.
                                Неадекватна реклама на РАЗКЛАТЕНИ кули! Защо са разклатени? Ето защо:

                                2. През април 2019 Тесла отчете една от най-големите тримесечни загуби в своята история. През първите три месеца на 2019 г. Тесла загуби $ 702 млн. Приходите на Тесла са намалели с 37% в сравнение с предходното тримесечие, а доставките на автомобили са намалели с 31%.

                                3. "Тесла БИЛА /е/ обект на целенасочени атаки с цел да се забави/убие развитието и навлизането на EV".

                                Напротив! Тесла използва абсолютен МЕДИЕН КОМФОРТ и ПРЕФЕРЕНЦИИ, но това НЕ ѝ помага! Справка: намалени доставки и намалени приходи!

                                Повече от производителите на топлинни двигатели имат електрически прототипи от десетилетия! Подкупните правителства, освен преференциите - ги юрнаха да вкарват излишни пари в СВОИТЕ електромобили. По-УМНИТЕ заложиха на плъг ин хибридите! Ако търсим бъдеще - това е то - бъдещето! Сигурността на комбинацията от двигател с вътр.горене и електродвигател с батерия! На всичко отгоре - това са утвърдени вече японски марки, които пласират плъг ин-ите си в Западна Европа, така че Мъск ще види Европа най-вероятно през крив макарон...

                                За Китай не отварям дума. Там инвестицията е толкова символична, че Мъск би трябвало ДА СЕ СРАМУВА да я произнася! САМО загубата на Тесла през първото тримесечие на 2019 е над 1.5 пъти по-голяма от сумата по подобна "инвестиция" в Китай...

                                Тук ще използвам цитат от твоя пост: (много си наивен), но за мен е неясно, защо смяташ, че хората тук също са наивни???

                                "Липсва планиране и прогнозиране, от които Тесла страда", коментира анализаторът Джоузеф Спак, от RBC Capital от RBC Capital Markets в Wall Street Journal.


                                Това, че Тесла е била "жертва на завист" - си е твоя интерпретация. Виж си постовете надолу. В тоя смисъл - наивният си ти, щом така и не обръщаш внимание на сравненията в отчетите на Тесла по тримесечия!

                                Отново повтарям, че тук не са събрани петокласниците, чието мнение ти можеш да манипулираш с линкчета и графики, както на теб ти изнася.

                                4. Коментар за токсичност на химичните елементи, от които се правят елементите /батерия и ел.двигател/ - нямаш, нали? "Екологично" производство, отвсякъде..., щом в същият Китай, който споменаваш огромни площи са превърнати в пустиня, именно по причина - добивът на неодим за електродевигателя... За батерията - няма да пиша, защото много се каза /можеш да си преговориш нещата назад в темата/

                                5. Накрая - пак по твоя пост: какво лапат шараните като теб? Не вярваш на отчетите на компанията, чието производство рекламираш? Защо не пишеш на Мъск да манипулира повече резултатите? И така те са достатъчно манипулирани!
                                Забавянето на растежа на продажбите е тревожно, тъй като компанията трябва да поддържа продажби на високо ниво, за да изплаща натрупаните дългове. Tesla би трябвало да регистрира продажбата само когато автомобилът е доставен на купувача, а не когато е направена нова поръчка или резервация /с подобни трикове си служите и самите вие, когато рекламирате Тесла и цитирате манипулирани данни!/

                                В тоя смисъл, данните за продажбите не отразяват търсенето, отбелязва и CNN.

                                Коментар

                                Working...
                                X