Светът се ошашави, казвам ти.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Карам често, но нямам собствена (все още). Доставката ще е някъде пролетта на 2020. Бих си взел Тесла, ако имаше магазин или сервиз в района, но за съжаление сме много малък пазар и ако отварят нещо в БГ ще е след поне няколко години. Форума на екарс не съм чел, сори.
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не видях отговор на въпроса си, да ти го повторя
Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка
99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията
Става дума за това че имаш електричка
Коментар
-
MOTORTREND - TESLA MODEL S WINS ULTIMATE CAR OF THE YEAR - Still leading the way:
We are confident that, were we to summon all the judges and staff of the past 70 years, we would come to a rapid consensus: No vehicle we've awarded, be it Car of the Year, Import Car of the Year, SUV of the Year, or Truck of the Year, can equal the impact, performance, and engineering excellence that is our Ultimate Car of the Year winner, the 2013 Tesla Model S.
Only Tesla has survived, and it has thrived. (Hedge-fund short-sellers may be excused their doubts.) Today, we take for granted the number of startup electric vehicle companies coming out of the woodwork. But before the success of the Model S, it was virtually unheard of, defiant powertrain technology be damned.
Across the decades, automakers and their dealers have taken risks on cars that were pure vaporware. But none has seen hundreds of thousands of customers beat down their virtual door to throw money at a car that didn't exist yet from a company that had never turned a profit or delivered a product on time—and not just once, but for three of the four products it's made and two more it hasn't yet. Tesla perfected what Tucker pioneered.
Let's not lose sight of the car for its legacy, either. With the Model S, Tesla rethought many of the basic relationships between driver and vehicle. Seven years later, there still isn't another car that doesn't require a start button or key. The idea that a car would recognize your phone as you approached, unlock, boot up its computers, and be ready to operate and drive the moment you sat down and closed the door is still cutting-edge today.
The notion of replacing a vehicle's nearly every physical control with a digital one then updating the underlying software with patches and imaginative new features—all while you sleep and free of charge—is still just being emulated now.
And still, the better part of a decade later, there isn't an electric car that can travel as far as a Model S, nor is there a street-legal production car of any motivation that can beat a Ludicrous Model S to 60 mph, not even a Ferrari LaFerrari or Porsche 918. Meanwhile, Tesla remains among the front-runners of advanced driver assistance technology; Autopilot and Autosteer were both unveiled on the Model S.
The Model S changed the way the world thinks not only about electric cars but also about cars in general. Divorce the car from the controversies and polarized opinions of the company and its mercurial CEO, and it remains clear there isn't another vehicle created during our 70 years of existence that has had a truly comparable effect on automobiles, the automotive industry, and society at large.
Every car here was selected because it's the best representative of the decade when it won, and still the Model S stands apart. In our 70 years of identifying a Car of the Year, none is more deserving than the 2013 Tesla Model S.
Will Tesla still exist 70 years from now? Perhaps. But Musk's true vision was to electrify the world via an incontrovertibly earth-shattering product, not to create an automaking monolith. In seeing how Tesla's rivals are rushing to imitate its technology—sincerely, not with lip service—it is clear his vision is close to being fulfilled.
Коментар
-
andi - например мои близки живеят в къща която не е голяма, но разхода на енергия да се отоплява е 10 киловатчаса, един електромобил както смятат да ги правят и да им смъкнат енергийния разход на толкова за 100км пробег , с енергията за отоплене за едно денонощие ще изминава 2400 км пробег и това за опоплителен сезон пък не ми се смята енергията въобще на къкъв пробег би се равнила..колко лични автомобила правят годишно такъв пробег ? Излиза че отоплението харчи много , несравнимо по голямо количество енергия и замърсява много повече. За фалшивата за гриженост за замърсяването е прав наистина.
D.Y.F-091066
Коментар
-
andi от техническа гледна точка пълни глупости, ти поне не разбираш а той си мсли че разбира..но пък си мислиш че е прав. Става въпрос за 3 пъти в най лошия случай по ефектино използване на енергията, без значение как е произведена и от какво и това е достатъчно предимство. Но това че отоплението генерира много повече емисии е вярно наистина.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение- Защо? Не са ли именно електромобилите най-екологичният транспорт? - Всъщност не. Те са класическа схема за преместване на емисиите въглероден двуокис оттам, където се кара колата на мястото, където се произвежда. Това няма особено значение за опазването на климата. Планетата все пак е една. Какво имам предвид? За да се произведе един електромобил и неговата батерия в атмосферата се отделят СО2 емисии, равни на 4 години, които включват производството и пробег около 30 000 км годишно на дизеловия двигател среден клас. Отделно, голяма част от електричеството, особено в ЦИЕ не е от възобновяеми източници. Това означава, че токът, с който се зарежда автомобила произвежда значително количество емисии.lИма стари трейдъри има и смели трейдъри, но старите и смели трейдъри са само няколко
Коментар
-
- Защо? Не са ли именно електромобилите най-екологичният транспорт? - Всъщност не. Те са класическа схема за преместване на емисиите въглероден двуокис оттам, където се кара колата на мястото, където се произвежда. Това няма особено значение за опазването на климата. Планетата все пак е една. Какво имам предвид? За да се произведе един електромобил и неговата батерия в атмосферата се отделят СО2 емисии, равни на 4 години, които включват производството и пробег около 30 000 км годишно на дизеловия двигател среден клас. Отделно, голяма част от електричеството, особено в ЦИЕ не е от възобновяеми източници. Това означава, че токът, с който се зарежда автомобила произвежда значително количество емисии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я кажи какъв е делът на пожарите от конвенционални автомобили спрямо тези на тесла. Примерно брой пожари спрямо общия брой в движение, или нещо подобно. Да сравняваме сравними неща все пак.
Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка
99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията
Става дума за това че имаш електричка
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я кажи какъв е делът на пожарите от конвенционални автомобили спрямо тези на тесла. Примерно брой пожари спрямо общия брой в движение, или нещо подобно. Да сравняваме сравними неща все пак.
Но мисля, че това е бял кахър, ще го решат - за сметка на оскъпяване и повишаване на масата на батерията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение… инструкциите на Tesla препоръчват на пожарникарите да използват индивидуален дихателен апарат по време на гасенето на пожар на електрическите им автомобили. В инструкцията се подчертава и необходимостта от големи количества вода. За да се угаси един горящ електромобил, Tesla препоръчва резерв от най-малко 11,5 тона вода.Това е единственият начин да охладите изгарящата батерия Tesla. Изключването на високоволтовата система е приоритет за пожарникарите. Това обаче е осъществимо само, ако има достъп до електрически контур...
…………………………………………………………….
Как се гаси горящ електромобил?
Ако пожарът е в акумулатора на практика е невъзможно, но все пак има изход
Петър Захариев 12.06.2019 11:30 Прочитания: 2319
Противопожарните служби в Европа имат нов проблем, при това сериозен - гасене на запалени електромобили. Както се изясни, единственият начин за това е потапянето на колата в контейнер с вода. Тогава пламъците ще бъдат потушени, но и автомобилът няма как да бъде възстановен.
Експерти разкриват защо запалена кола на ток се гаси толкова трудно. Между плюсовите и минусовите електроди на акумулатора са поставени сепаратори, които не пропускат ток. При лития обаче те често се увреждат, съответно разпадат и това води до прекъсване при електродите. Съответно, следва бързо прегряване и запалване на акумулатора, след което електромобилът няма как да бъде загасен и изгаря напълно.
Последният такъв случай е от преди седмица в Дортмунд, където се запали и изгоря напълно паркиран на улицата Smart. Всички опити на пожарникарите да загасят електромобила се оказаха напразни и накрая той беше вдигнат със специален кран и потопен в контейнер с вода. Пожарният инспектор обясни, че се е получил ефекта на доминото - елементите на акумулатора са изгаряли един след друг.
В случая, голямото притеснение е, че след няколко години подземните паркинги на Европа ще бъдат пълни с електромобили, като техният брой ще е стотици хиляди. Затова и на противопожарните служби е наредено при пожар да ограничават прехвърлянето на пламъците на съседните обекти или коли, а електромобилът да изгаря "спокойно". Предвижда се и поставяне на контейнери с вода, които също да помагат в подобни случаи.
https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПредвижда се и поставяне на контейнери с вода, които също да помагат в подобни случаи.
https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache
До пътищата да има изровени канавки с вода.
Коментар
-
… инструкциите на Tesla препоръчват на пожарникарите да използват индивидуален дихателен апарат по време на гасенето на пожар на електрическите им автомобили. В инструкцията се подчертава и необходимостта от големи количества вода. За да се угаси един горящ електромобил, Tesla препоръчва резерв от най-малко 11,5 тона вода.Това е единственият начин да охладите изгарящата батерия Tesla. Изключването на високоволтовата система е приоритет за пожарникарите. Това обаче е осъществимо само, ако има достъп до електрически контур...
…………………………………………………………….
Как се гаси горящ електромобил?
Ако пожарът е в акумулатора на практика е невъзможно, но все пак има изход
Петър Захариев 12.06.2019 11:30 Прочитания: 2319
Противопожарните служби в Европа имат нов проблем, при това сериозен - гасене на запалени електромобили. Както се изясни, единственият начин за това е потапянето на колата в контейнер с вода. Тогава пламъците ще бъдат потушени, но и автомобилът няма как да бъде възстановен.
Експерти разкриват защо запалена кола на ток се гаси толкова трудно. Между плюсовите и минусовите електроди на акумулатора са поставени сепаратори, които не пропускат ток. При лития обаче те често се увреждат, съответно разпадат и това води до прекъсване при електродите. Съответно, следва бързо прегряване и запалване на акумулатора, след което електромобилът няма как да бъде загасен и изгаря напълно.
Последният такъв случай е от преди седмица в Дортмунд, където се запали и изгоря напълно паркиран на улицата Smart. Всички опити на пожарникарите да загасят електромобила се оказаха напразни и накрая той беше вдигнат със специален кран и потопен в контейнер с вода. Пожарният инспектор обясни, че се е получил ефекта на доминото - елементите на акумулатора са изгаряли един след друг.
В случая, голямото притеснение е, че след няколко години подземните паркинги на Европа ще бъдат пълни с електромобили, като техният брой ще е стотици хиляди. Затова и на противопожарните служби е наредено при пожар да ограничават прехвърлянето на пламъците на съседните обекти или коли, а електромобилът да изгаря "спокойно". Предвижда се и поставяне на контейнери с вода, които също да помагат в подобни случаи.
https://auto.blitz.bg/novini/gori-te...&cache=nocache
Коментар
-
v_tin - то има свикване и отвикване с определените пари, освен това като гледам лавината с криптопарите как върви в един момент правителствата просто ще трябва да се издържат само с новемитирани пари и инфлацията ще си бъде 100% нормалната. Да не мислиш че хората няма да свикнат да живеят при високи нива на инфлация ? При тези технологии и с тяхна помощ ще се живее съвсем нормално и при такава инфлация а натрупването на средства - спестяването ще минава през стоки с търговска стойност за да се парира инфлацията. Не казвам че утре ще стане така но на там върви.D.Y.F-091066
Коментар
-
Имхотеп - за всеки случай трябва да имаме и по един велосипед, утре могат да подивеят и който няма велосипед ще ходи пеш. Иначе си мисля за ел. коли най добре ще е да са с подходяща мощност и разход на енергия за да могат да разперват соларни панели като се паркира и да се зареди от тях, прибираш панелите, качваш се и си минаваш да кажем 50км.Last edited by supertrader; 11.07.2019, 21:26.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар