IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса

    Коментар


    • https://www.skeletontech.com/
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
        Може ли линк? От любопитство.

        Коментар


        • R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

            Ето я статията, съвсем по темата е.
            https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
            За пореден път лошо похарчени пари и резултати няма да има....

            Коментар


            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

              В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
              Ето я статията, съвсем по темата е.
              https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/

              Коментар


              • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
                Офф, темата е много голяма, за да се ичерпа с 2-3 изречения.
                Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.

                Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
                С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.

                При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.
                Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
                  В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
                    Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                      Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.

                      Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
                      Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
                      Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
                        Всичко на този свят е относително - зависи от коя страна на вратата на тоалетната си

                        Ако купуваш и сравняваш рено или тойота с ДВГ и Батерия е ясно че ще надуят цената на електричката за да те откажат. Традиционните производители нямат интерес клиента да купува електричка щото почти няма поддръжка, издържа 2-3 пъти повече от ДВГ и като всяка нова технология трябва да се инвестира, а те имат милиарди инвестирани в остаряла, която трябва да изхвърлят, ако потребителя залети твърде бързо към електричките.

                        Не мога да разбера нарочно ли се правиш на недоразбран, или това е тролска стратегия. Преди време беше питал дали някой знае защо традиционните производители не правят добри EVта. Надлъжко и нашироко ти описах ЗАЩО. Ако не ти си чете - твоя работа, но поне не продължавай със същите нескопосани аргументи.
                        Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.

                        Коментар


                        • Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.

                          Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
                          Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.

                            Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната

                            [ATTACH=CONFIG]n3487717[/ATTACH]
                            Каква подмосковна пещера те е търсила и най-вероятно намерила. Нерде електрокар, нерде подмосковна пещера. Лошо няма, рентвай си каквото искаш, само не намесвай москва. Че наистина няма смисъл в изречението ти- москва- електрокар и мен като субект.

                            Не ме разбирай неправилно- не съм против електрокарите- напротив така като чета може би са най доброто което се предлага на пазара. Водородните коли няма да ги коментирам- не са конкуренция по никакъв начин, е, не е чак така. Но цената е направо убийствена- бях днес в тойота- хибрид ярис- 24000 евро, нормален ярис 13000- може ли да сметнеш кога ще се избият тези 11000 евро- ами никога. Това е. Както каза импотента- скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една

                            Не е ли по добре да си рентваш една тротинетка, ще ти излезе по евтино и пак ще си пич

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              хахахаха+1111111111111111111111111111111111111111

                              Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
                              Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.

                              Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната

                              Click image for larger version

Name:	Renting car.jpg
Views:	1
Size:	35.9 КБ
ID:	3487717

                              Коментар


                              • Светът се ошашави, казвам ти.
                                Last edited by Pyramid; 17.07.2019, 23:23.

                                Коментар

                                Working...
                                X