R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.
Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.
При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАко се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнениеЕлектроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.
Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
Ако купуваш и сравняваш рено или тойота с ДВГ и Батерия е ясно че ще надуят цената на електричката за да те откажат. Традиционните производители нямат интерес клиента да купува електричка щото почти няма поддръжка, издържа 2-3 пъти повече от ДВГ и като всяка нова технология трябва да се инвестира, а те имат милиарди инвестирани в остаряла, която трябва да изхвърлят, ако потребителя залети твърде бързо към електричките.
Не мога да разбера нарочно ли се правиш на недоразбран, или това е тролска стратегия. Преди време беше питал дали някой знае защо традиционните производители не правят добри EVта. Надлъжко и нашироко ти описах ЗАЩО. Ако не ти си чете - твоя работа, но поне не продължавай със същите нескопосани аргументи.
Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
Коментар
-
Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.
Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я кажи от коя подмосковска пещера си изпълзял щото явно не си в крак с времето.
Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната
[ATTACH=CONFIG]n3487717[/ATTACH]
Не ме разбирай неправилно- не съм против електрокарите- напротив така като чета може би са най доброто което се предлага на пазара. Водородните коли няма да ги коментирам- не са конкуренция по никакъв начин, е, не е чак така. Но цената е направо убийствена- бях днес в тойота- хибрид ярис- 24000 евро, нормален ярис 13000- може ли да сметнеш кога ще се избият тези 11000 евро- ами никога. Това е. Както каза импотента- скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
Не е ли по добре да си рентваш една тротинетка, ще ти излезе по евтино и пак ще си пич
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
хахахаха+1111111111111111111111111111111111111111
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Рентването на EV става с 2-3 клика от телефона. То така и се запалих по Коната
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Карам често, но нямам собствена (все още). Доставката ще е някъде пролетта на 2020. Бих си взел Тесла, ако имаше магазин или сервиз в района, но за съжаление сме много малък пазар и ако отварят нещо в БГ ще е след поне няколко години. Форума на екарс не съм чел, сори.
Братчед, уби коня с голямата лопата. Хайде няма нужда да пиша повече за който разбира
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не видях отговор на въпроса си, да ти го повторя
Това изказване предизвиква недоверие- защо- ами само аз съм казвал поне 5 пъти, че трябва пример от първо лице- да си купи човек електричка и ти едва сега пишеш това. Няма как да си пропуснал поне едно такова писание- прочел си го , но не си написал горният пост. Ще ме звиняваш , ама съм маааалко скептичен че имаш електричка
99,99% пишеш и във форума на е-cars.bg. Я кажи кой си да ти прочета писанията
Става дума за това че имаш електричка
Коментар
-
MOTORTREND - TESLA MODEL S WINS ULTIMATE CAR OF THE YEAR - Still leading the way:
We are confident that, were we to summon all the judges and staff of the past 70 years, we would come to a rapid consensus: No vehicle we've awarded, be it Car of the Year, Import Car of the Year, SUV of the Year, or Truck of the Year, can equal the impact, performance, and engineering excellence that is our Ultimate Car of the Year winner, the 2013 Tesla Model S.
Only Tesla has survived, and it has thrived. (Hedge-fund short-sellers may be excused their doubts.) Today, we take for granted the number of startup electric vehicle companies coming out of the woodwork. But before the success of the Model S, it was virtually unheard of, defiant powertrain technology be damned.
Across the decades, automakers and their dealers have taken risks on cars that were pure vaporware. But none has seen hundreds of thousands of customers beat down their virtual door to throw money at a car that didn't exist yet from a company that had never turned a profit or delivered a product on time—and not just once, but for three of the four products it's made and two more it hasn't yet. Tesla perfected what Tucker pioneered.
Let's not lose sight of the car for its legacy, either. With the Model S, Tesla rethought many of the basic relationships between driver and vehicle. Seven years later, there still isn't another car that doesn't require a start button or key. The idea that a car would recognize your phone as you approached, unlock, boot up its computers, and be ready to operate and drive the moment you sat down and closed the door is still cutting-edge today.
The notion of replacing a vehicle's nearly every physical control with a digital one then updating the underlying software with patches and imaginative new features—all while you sleep and free of charge—is still just being emulated now.
And still, the better part of a decade later, there isn't an electric car that can travel as far as a Model S, nor is there a street-legal production car of any motivation that can beat a Ludicrous Model S to 60 mph, not even a Ferrari LaFerrari or Porsche 918. Meanwhile, Tesla remains among the front-runners of advanced driver assistance technology; Autopilot and Autosteer were both unveiled on the Model S.
The Model S changed the way the world thinks not only about electric cars but also about cars in general. Divorce the car from the controversies and polarized opinions of the company and its mercurial CEO, and it remains clear there isn't another vehicle created during our 70 years of existence that has had a truly comparable effect on automobiles, the automotive industry, and society at large.
Every car here was selected because it's the best representative of the decade when it won, and still the Model S stands apart. In our 70 years of identifying a Car of the Year, none is more deserving than the 2013 Tesla Model S.
Will Tesla still exist 70 years from now? Perhaps. But Musk's true vision was to electrify the world via an incontrovertibly earth-shattering product, not to create an automaking monolith. In seeing how Tesla's rivals are rushing to imitate its technology—sincerely, not with lip service—it is clear his vision is close to being fulfilled.
Коментар
Коментар