IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Първо, човека каза "предполагам".
    Обаче оттам тръгваш да изграждаш някаква теза в стил безсмисления. (Ако не си едно и също де,)

    Нещо по тезата ми ли не ти харесва? Или не ти харесва че дискусиите в темата се покачиха на експертно ниво?и и конкретни впечатления.
    Аз лично съм уверен, че въпреки новия курс в темата, ще успееш да се включиш по най-ефектен начин, споделяйки опита си с електромобила който караш. Надявам се, че ако не личен имаш поне служебен такъв. Също така ще съм много доволен ако и другите форумци които джиткат нагоре надоло с електромобили, ще споделят лични и конкретни впечатления, зада изведат темата от твърде абстрактния и характер.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Да не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
      В електрониката бе. Споко.

      Коментар


      • Пирамиде, то те рита при тръгването, ама после го нема никакъв - само върти електромера
        Фараоне, време е да сменям клавиатурката - за това пиша...
        Всичко е алъш-вериш

        Коментар


        • Да не е нещо ново но чак пък древна техника не е.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
            Нарича се снижаване изходното динамично съпротивление/ С-филтър срещу пулсации. Древна техника.

            Коментар


            • Pyramid - нещо такова се очертава защото тези батерии с полимер електролит които казват в 4-то поколение ще стават за ел.коли дават нисък максимален ток но могат да са с капацитет половин киловатчас за 1кг тегло наистина. В момента има на пазара вече от батериите 1-во поколение и наистина са с много по нисък максимален ток. Така че с ток от батериите се зарежда блок от суперкондензатори а те дават много голям ток с който мощността за ускоряване се осигурява.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                Баси колко много пишете
                Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
                ...Искаш да кажеш, че с три пъти по-висок ток, не наема така?
                Да се закача и с тезата за суперкондензаторите: Дават страховит ток но...капацитетът им, в амперчасове, твърде скромен, с/у акумулаторите Но, може: Скромен акумулЯЦер, паралел -суперконд и, на старта-Р-Р-Р-РЯЗ! а, след това, колкото Бог дал. Суперкондът -само за стартови тоци.
                ...Което, предполагам, нейде се и прави вече, ама все пак.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп

                  Моля необразованите да не се обаждат.
                  Те да не се. Чудно, ти що се, тогава.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                    Баси колко много пишете
                    Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                    Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                    Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.
                    Ми пишеме.
                    бе гледам и ти си поизтъркал клавиатурата...

                    То може и с няколко думи, но модератора е от чувствителните и ше ни банне...


                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Баси колко много пишете
                      Няма проблем да е с кондензатори - те поемат доста по-бързо и повече от всякаквите "химически" елементи. Тия китайските електробуси я имат тая "екстра" вече, Да, не е 100% от енергията, ама един автобус има бая кинетична енергия.
                      Иначе хибридите не махат трансмисията, поне тези в масовото производство. Иначе Мицубиши имаха един проект преди десетина години, който беше с 4 електродвигателя, батерии и генератор в багажника - по спомен някакъв трицилиндров, който приличаше повече на компресор за климатик Не знам какво стана с тоя протоип....

                      Иначе за генератор-двигател драмата с КПД-то е подобна на хидротрансформатора на автоматиците - дето все се чудят как да го разкарат. Пежака например, при рязко тръгване дърпаше по 150А, а при културно - около 40. А разликата беше минимална във времето за ускорение.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                        Много ме кефят всякакви опити за реализации които са напреко на разни архаични принципи отпреди 300-400 години, например трите принципа на динамиката, или принципа за запазване на енергията.
                        Идеята ти за суперкондензаторите всъщност добре показва до къде се стига в опитите да се надхитрява майакта природа. Всъщност тайничко ще вкараме още една батерия - кондензаторна, но иначе ще разправяме на клиента, че правим рекуперация. Е той ще плати за кондензаторната батерията разбирасе. Щот иска рекуперация и това го прави щастлив и еко. А ще плати и за интелигентната електроника естествено.
                        Важното е да живее с усещането че има рекуперация, която я му икономиса 15% от енергията на "градско" я не.
                        Теб и други неща те кефят очевидно?
                        Първо, човека каза "предполагам".
                        Обаче оттам тръгваш да изграждаш някаква теза в стил безсмисления. (Ако не си едно и също де,)


                        Но ето - изкарай някакви аргументи, но истински, за да може да оценим действителността.
                        Бас слагам обаче че нямаш.

                        Същото се получи и със вътрешното съпротивление на батерията, мяташ някакви термини от които и хабер си нямаш, разчитайки че стадото ще ти се върже. Факт е също, че когато нещата навлязоха в детайли, някакси изчезна. Предполагам че си бил много зает в този момент...


                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                          Работата обаче не е в принципи, а в реализация. Принципите които цитираш касаят съвсем друг вид акумулатори. Литиево-йонен акумулатор принципиално не може да да служи за "токов буфер", той веднага ще гръмне. Между акумулатора и мотора има голямо количество интелигентна електроника и гасенето на енергията не става в акумулатора, а в електрониката. По какъв начин точно тази енергия в крайна сметка достига акумулатора не знам, най-вероятно през суперкондензатори, поне аз така бих го направил.

                          Голям брой много по-интелигентни от нас хора са работили над това в продължение на години и подозирам че тази интелигентност е залегнала в невероятно дългата гаранция, която Тесла дава за акумулаторите.
                          Много ме кефят всякакви опити за реализации които са напреко на разни архаични принципи отпреди 300-400 години, например трите принципа на динамиката, или принципа за запазване на енергията.
                          Идеята ти за суперкондензаторите всъщност добре показва до къде се стига в опитите да се надхитрява майакта природа. Всъщност тайничко ще вкараме още една батерия - кондензаторна, но иначе ще разправяме на клиента, че правим рекуперация. Е той ще плати за кондензаторната батерията разбирасе. Щот иска рекуперация и това го прави щастлив и еко. А ще плати и за интелигентната електроника естествено.
                          Важното е да живее с усещането че има рекуперация, която я му икономиса 15% от енергията на "градско" я не.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                            Работата обаче не е в принципи, а в реализация. Принципите които цитираш касаят съвсем друг вид акумулатори. Литиево-йонен акумулатор принципиално не може да да служи за "токов буфер", той веднага ще гръмне. Между акумулатора и мотора има голямо количество интелигентна електроника и гасенето на енергията не става в акумулатора, а в електрониката. По какъв начин точно тази енергия в крайна сметка достига акумулатора не знам, най-вероятно през суперкондензатори, поне аз така бих го направил.

                            Голям брой много по-интелигентни от нас хора са работили над това в продължение на години и подозирам че тази интелигентност е залегнала в невероятно дългата гаранция, която Тесла дава за акумулаторите.
                            +

                            Т.нар. рекуперация работи заедно с обикновени спирачки. Когато натиснеш спирачката, "софтуера" преценява каква част от енергията отдавана при спиране може да се върне в акумулатора, и каква част отива директно в спирачките. Това работи заедно със тракшън контрол...

                            Е бързоходко си го каза: не можем да убедим всички, но можем да убедим кибиците в темата.
                            Лошото е че кибиците не четат само фантазиите му, но и аргументите срещу празните приказки.
                            Очевидно бързоходко е спрял във времената когато са паркирали джуганя на нанадолнище.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                              Ами става въпрос за принципи.

                              Работата обаче не е в принципи, а в реализация. Принципите които цитираш касаят съвсем друг вид акумулатори. Литиево-йонен акумулатор принципиално не може да да служи за "токов буфер", той веднага ще гръмне. Между акумулатора и мотора има голямо количество интелигентна електроника и гасенето на енергията не става в акумулатора, а в електрониката. По какъв начин точно тази енергия в крайна сметка достига акумулатора не знам, най-вероятно през суперкондензатори, поне аз така бих го направил.

                              Голям брой много по-интелигентни от нас хора са работили над това в продължение на години и подозирам че тази интелигентност е залегнала в невероятно дългата гаранция, която Тесла дава за акумулаторите.

                              Коментар


                              • Извинявай бързоходко, ама само невероятни глупости пишеш вече.

                                Акумулатора лесно отдавал, но трудно приемал?
                                Знаеш ли, има си тема за тази работа,

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X