IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
    По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
    Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите

    Коментар



    • Със сигурност след стотина години електромобилите и автоматизацията ще ни завладеят напълно. И ето- вчера попаднах на новината, че над 400 хиляди работни места в Германия ще бъдат закрити през следващите години заради навлизането на електромобилите, защото двигателите им са направени от по-малко части, изискват по-малка поддръжка, съответно и малко работна ръка. това ще е реалността .

      Коментар


      • 09.01.2020

        BMW ще продължи да залага още дълги години на двигателите с вътрешно горене.
        Нещо реалистично, сравнено с масовата психоза на "подменяне" на 1.5 милиарда работещи топлинни двигатели... ))

        BMW ще продължава да залага на двигатели с вътрешно горене поне още 30 години, но същевременно с това ще бъдат спрени някои мощни двигатели, като V12, с работен обем 6.6 литра.

        Шефът на отдела за разработка на баварците Клаус Фрьолих издаде интересна информация относно бъдещите планове на BMW . Заради постоянно променящите се законови изисквания, BMW ще ъпдейтва и променя двигателите с вътрешно горене. Това ще струва много пари, затова хората от Мюнхен ще съкратят гамата от двигатели през следващите години. Очаква се да отпаднат дизеловите 1,5-литров 3-цилиндров (например в Mini One D) и 6-цилиндровият Quadturbo (например в M550d), съобщи Фрьолих. Внушителният двигател V12 с 6,6 литра работен обем и 585 к.с. (в момента в M760Li), ще бъде запазен само до края на моделния цикъл през 2023 г.

        Фрьолих обнадеждава и феновете с бензин в кръвта: „Нашите 4- и 6-цилиндрови дизелови агрегати ще се предлагат поне още 20 години, а бензиновите двигатели – поне още 30 години!“ Остава само въпросът за V8, който в момента се използва от няколко модела на M GmbH. Според Фрьолих V8 не е много в крак с времето, затова BMW работят по 6-цилиндров Plug-in-хибрид с 600 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент!

        Целта: до 2030 г. между 20 и 30 процента от всички нови модели на BMW да бъдат електрифицирани.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
          Прав си
          На графиката ти се вижда броя на транспортните средства с конски двигател (файтони и каруци) - 96,6% малко след 1876 г..
          Да се концентрираме върху тях
          Ето това се случва, когато нова и по-добра технология започне да измества старата:

          Click image for larger version

Name:	Tesla 01.jpg
Views:	1
Size:	60.5 КБ
ID:	3530644

          Click image for larger version

Name:	Tesla 02.jpg
Views:	1
Size:	51.3 КБ
ID:	3530645

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Като по осведомен ще дадеш ли диаграма на акцията от началото на компанията, че да знаем тези 7 милиарда кога ще бъдат избити
            Сериозните инвеститори отдавна са напред от компанията.

            Гледайте интервюто на Ron Baron, за да разберете как разсъждават инвеститорите в Тесла:
            https://www.youtube.com/watch?v=u29B-xnm2Gw

            Click image for larger version

Name:	Tesla 04.jpg
Views:	1
Size:	62.0 КБ
ID:	3530640

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              [ATTACH=CONFIG]n3530396[/ATTACH]


              Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?
              Имаш проблясъци понякога

              Бъфет е инвестирал в сигурен и растящ пазар в компания със сериозна подкрепена от правителството на Китай, което предприема драконовски мерки за насърчаване на електрическите автомобили. гарантиран растеж с почти нулев риск!
              И въпреки огромния Китайски пазар, Тесла е реализирала повече продажби с цени на автомобила 2 – 3 пъти по-високи от BYD. С пускането на Tesla China, отпадането на митата и made in china продажбите за следващата година ще са 150 – 200 хил само в Китай. Да се обзалагаме ли в края на 2020 какви ще са продажбите на тесла и BYD

              Click image for larger version

Name:	Tesla 01.jpg
Views:	1
Size:	94.4 КБ
ID:	3530635

              Click image for larger version

Name:	Tesla 02.jpg
Views:	1
Size:	84.8 КБ
ID:	3530636

              Click image for larger version

Name:	Tesla 3.jpg
Views:	1
Size:	41.5 КБ
ID:	3530637

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

                Аз пък си мислех, че, казано по лаишки, от някакъв дефект започват накъде да дават на късо, вдига се температурата, разрушенията и областта на късото се увеличават и това е "горенето".
                Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.
                Ако възникне КС извън батерията, прекъсваш тока на мига и (ако успееш) би трябвало всичко да е наред. Ако възникне в 1 (един) елемент вътре в нея, без външно КС, трябва да прекъснеш външната верига и да премахнеш този един елемент. Понеже елементите са свързани последователно, прекъсваш тока на цялата батерия и, ако нещо отписваш, са някакви проценти мощност. Проблемът е по-сложен, ако имаш КС при повече от един елемент, щото някак е твърде сложно да напъхаш маса контактори за = навсякъде. Изобщо, най-голямото противоречив м/у функционалност и безопасност, е стремежът към пределна печалба, простота ѝ технологичност ЕДНОВРЕМЕННО.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Дори при горенето на лития, се изисква окислител (кислород, в случая). Направѝ батериите херметични, с клапан за единствено изпускане на газовете навън, и няма пожар...
                  Поне вътре в батерията.
                  Аз пък си мислех, че, казано по лаишки, от някакъв дефект започват накъде да дават на късо, вдига се температурата, разрушенията и областта на късото се увеличават и това е "горенето".
                  Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.
                  Last edited by 78-10; 11.01.2020, 07:21.

                  Коментар


                  • Безименни, и ние забелязваме, че те няма по техническите въпроси. А Балбалончо не го мислѝ. Той взема франчушка пенция, +/- 10 лв.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                      Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...
                      Прав си
                      На графиката ти се вижда броя на транспортните средства с конски двигател (файтони и каруци) - 96,6% малко след 1876 г..
                      Да се концентрираме върху тях
                      Last edited by barbaron; 11.01.2020, 00:23.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
                        Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
                        За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
                        НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
                        Като по осведомен ще дадеш ли диаграма на акцията от началото на компанията, че да знаем тези 7 милиарда кога ще бъдат избити

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
                          Дори при горенето на лития, се изисква окислител (кислород, в случая). Направѝ батериите херметични, с клапан за единствено изпускане на газовете навън, и няма пожар...
                          Поне вътре в батерията.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт
                            Тогава на завой при 60 км/ч колите ще се преобръщат и ще продължат по покрив. Следователно колелата трябва да се сложат на покрива, а "таванът" да стане под.

                            Или пък да ги катапултират още на тръгване, а към батериите да добавят по един надуваем с водород дирижабъл, дрон и фотопанели - хем няма да падне някому на главата, хем ще си виси горе и ще се зарежда, пък ти на връщане ще си я прибереш и ще пуснеш скарата с водорода.
                            Last edited by 78-10; 10.01.2020, 02:47.

                            Коментар


                            • Click image for larger version

Name:	bfi1578603560m.jpg
Views:	1
Size:	18.0 КБ
ID:	3530396



                              Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...


                              Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?


                              Сигурно Бъфет има основания... Всъщност, той държи 25 % от акциите на BYD, а те водят с доста ПРЕД Тесла на китайския пазар! ))


                              Без да е препоръка, има доста технологични компании, които имат потенциал за ръст, но това - всеки решава сам, т.е. - разсъжденията ми не са препоръка за търговия!

                              Коментар


                              • v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X