IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • national power електрическите автомобили имат приложение както и електрокарите, например в затворени складови помещения електрокарите електрокарите няма как да не са предпочитани. Същата работа са електромобилите - за таксита в големи градове с мръсен въздух, за автомобили под наем ..нещо от този вид е бъдещето им. Обаче как ще станат масови е по скоро и със сигурност мода. Със сигурност ще се появят и електромобили които се зареждат като стоят на слънце, но да станат масови абсурд.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
      не те наричам никак
      просто 5млн. електрички вече са факт и на планетата ни ще се увеличават с по над 2млн. всяка година.
      Глупаво е да се твърди че това не влияе на пазарите.

      Фейсбук е тъпня, но е глупаво да се твърди, че не влияе на пазарите.

      Надявам се да е станало по-ясно.
      Аз не съм твърдял каквото и да е с пазарите.Щото това с елбоклука не е пазар.Пазар е да има всичко и сам по своя воля да си избереш.Не твърдя и че няма хора които да харесват елкаруците.Но да вдигат нафтата да забраняват паркирането в центъра или в мола да спират хората да се движат по определени места или в определени дни или да забраняват преминаването на границата да налагат непосилни екологични стандарти като в същото време дават преференции дори и финансови на каруците това не е пазар.Не знам защо си се заблудил че това е пазар.

      Коментар


      • тоя палячо до преди месеци мяташе подигравки към Мъск и се обясняваше колко надценена била компанията. Виж го ти сега:
        https://youtu.be/Bz9MLiqpsGI

        Посмях се, поразгледах му скорошни изяви и се оказа че си променил мнението след като жена му и дъщеря му го накарали да си купят тесла


        Коментар


        • не те наричам никак
          просто 5млн. електрички вече са факт и на планетата ни ще се увеличават с по над 2млн. всяка година.
          Глупаво е да се твърди че това не влияе на пазарите.

          Фейсбук е тъпня, но е глупаво да се твърди, че не влияе на пазарите.

          Надявам се да е станало по-ясно.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

            Електричка е преодоляла за първи път границата от 100км/ч
            и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.

            Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях

            5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.
            Разбира се че не ме интересува.Мен пък ме кефят скъперници умници набутали се с акции и боклуци които хвалят в анонимни форум гаче намерят некой по глупав да ги отърве.Заблудени пишат оди и тирамби за прогрес и нам кво си и обиждат разумните че не били фина нсово грамотни и други разни.Какъвто си искаш ме наричай пари на измамници не давам.И не само фирмата им скоро и държавата им хлопва кепенци
            Last edited by national power; 15.01.2020, 12:55.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

              Не ме интересува дали им става батерията и какъв е пробега.Въобще ел боклуците не ме интересуват не е само теслъта.На тоя етап не сме дорасли да направим истинска кола която черпи енергия за да се движи по друг начин.Тва с батериите е едни измамници го слагат на едни глупаци набутали се я с техни коли я с акции.
              Електричка е преодоляла за първи път границата от 100км/ч
              и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.

              Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях

              5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.
              Last edited by satz; 15.01.2020, 12:43.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е

                Според теб:
                Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята

                Батерията не става, а е с най-голям пробег

                Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)

                Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo

                Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя

                Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.

                Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
                Не ме интересува дали им става батерията и какъв е пробега.Въобще ел боклуците не ме интересуват не е само теслъта.На тоя етап не сме дорасли да направим истинска кола която черпи енергия за да се движи по друг начин.Тва с батериите е едни измамници го слагат на едни глупаци набутали се я с техни коли я с акции.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                  Изводът е, че Дизелът УМИРА !
                  Да де то няма нищо вечно но ти няма да доживееш да видиш смъртта му.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    ....
                    Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo....
                    Изводът е, че Дизелът УМИРА !

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                      Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.

                      Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))

                      Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...


                      https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
                      Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е

                      Според теб:
                      Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята

                      Батерията не става, а е с най-голям пробег

                      Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)

                      Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo

                      Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя

                      Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.

                      Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.

                      Коментар


                      • Много "ЩЕ", много силна вяра в "светлото бъдАще"... ...

                        Това не бяха ли идеите на: утопистити и комунистите? Защо Мъск изполва приоритети на Ленин, Маркс?

                        Лошо няма! Балъчета винаги ще се намерят, които ще повтарят до припадък мантрата: за светло бъдеще, за светкавичното, бързо забогатяване...

                        А, ще има и такива, които може би вече трябва да ни кажат, как са купили акции на минимума, които пък ще продадат на върха... ))

                        Оффф, съвсем забравих, че акцията щяла да върви само в една посока...

                        ................................................

                        Личното ми мнение е, че около настоящите нива на цената на акцията на Тесла - Мъск трябва да се САМОосвободи от Тесла, като продаде 20-те си % акции в нея.

                        Може да греша. Светлото бъдАще ще ни покаже - кой греши. НЯМАМ претенции да съм инвеститор, колкото поддържниците на Мъск /ТУК/ му вярват за светлото /комунистическо/ бъдеще... ))

                        Батерията МУ НЕ СТАВА! Сам Мъск говори за този ФАКТ на своите СЪакционери...

                        .................................................

                        Приземявайки се, някои тук могат да се замислят и върху фактите ДНЕС. Не са обнадеждаващи, но някои /поне/ ще поизтрезнеят...

                        "Три катастрофи с участието на автомобили на Tesla, при които загинаха трима души, засилиха разследването на американските власти върху автопилота на компанията, съобщи АП....

                        В неделя Tesla Model S излезе с висока скорост от магистрала в Калифорния, мина на червен сигнал на светофара и удари Honda Civic, като уби двама души в японския автомобил. В същия ден Tesla Model 3 удари спряла пожарна кола на автомагистрала в Индиана, като пътникът в електрическият автомобил загина. А на 7 декември друг Model 3 нацели полицейска кола на магистрала в Кънектикът, за щастие инцидентът се размина без жертви.

                        Специализираното звено за разследване на катастрофи на американския Национален институт за безопасност на движението (NHTSA) вече започна да нищи катастрофата в Калифорния. Експертите още не са решили дали звеното ще разгледа и инцидента в Индиана. И в двата случая властите още не са определили дали автопилотът на Tesla е бил използван. NHTSA разследва също и катастрофата в Кънектикът, при която шофьорът казал на полицията, че колата е работила на автопилот.........................


                        NHTSA започна разследвания на 13 катастрофи с участието на автомобили на Tesla, в които агенцията смята, че е бил задействан автопилотът....................................... ......."

                        https://automedia.investor.bg/a/2-no...trima-zaginali
                        Last edited by безимeн; 14.01.2020, 21:24.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
                          Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
                          Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
                          Това на Марс ли?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                            Ще ще ще само че 3027
                            Не бой се, в твоето село ще дойдат през януари 4027

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              Това което се случва с акциите на Тесла е нечовешко. Не мога и да си мисля какво им е на шортърите. При близо 20% short float ще стане касапница като започнат да закриват по-масово.
                              По-интересното е кой е толкова упорит, за да устои на такива ръстове
                              Няма да се учудя ако след време се окаже че петролните консорциуми са шортили до дупка за да дърпат компанията надолу. Като се има предвид, че само за 2019 загубите са за над 8 милиарда долара не се сещам кой друг ще е с толкова дълбоки джобове да покрива загубите
                              Не бе дадо ти си е свалил шортите.То на измамниците и некадърните все някой им пречи и всичко при тях е ще.Я ни разкажи ти с какво се набута та с такава ярост подскачаш в защита на тоя измамник с акции ли се набута?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                2025 -2027ма почти всички ще произвеждат масово електрички. 2023та ДВГ и електричка ще се произвеждат на еднаква базова цена заради спада в цените на батериите.
                                Това е хвърляне на прах в очите на публиката за да удължат някоя друга година продсжбите на ДВГ.
                                Самият факт че тесла М3 продава повече автомобили от БМВ, МЕРЦ,АУДИ,ЛЕКСУС и всички други луксозни марки взети заедно е показателен
                                Ще ще ще само че 3027

                                Коментар

                                Working...
                                X