Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ето малко сравнения /отново/. За непредубедените - това се реални числа, постигнати от ония, които ИМАТ ПАЗАРЕН ДЯЛ и само работят и продават /без възторжен плам в погледа, зареят в "светлото" за Мъск - бъдеще...)).../
Очакваме нови нагледни материали, които обясняват ситуацията нагледно...))
Само за референция – от създаването приходите на Тесла растат с около 60% годишно. От 2015та с близо 45%.
Продажбите на GM, Ford и Chrysler вече спадат! Като им вземат хляба с Пикапите, сметай че че са фалирали за 7-8 години макс.
Коментар
-
Много му завиждам на тоя Мъск... /на други завиждам МНОГО повече!!!/))
И също зная, че автопроизводителите ще фалират! Сигурен съм в това, но... , абеее - не точно в тоя живот!
И също съм сигурен, че Мъск не е бил лош ученик, но сега има визията как да "прекара" болшинството от ония свои съученици, които не са имали интерес да понаучат някои общи закони, валидни аз условията, при които съществуваме...
Мъск едва ли ще фалира: все пак има и други бизнеси... Той се опитва да измъкне някакво секторче от слабите и неприпособими автопроизводители, но пазарът, на който разчита - малко по малко се насища. Слабите съученици на Мъск вече си хвърлиха парите на вятъра. Антипазарните преференциални условия - постепенно се компрометират: не може да се наливат едни парични ресурси - както вода, в каца - без дъно! Всяко правителство, което си позволи да харчи парите на данъкоплатеца - е обречено. Перчемът и неговия екип /комплименти за екипа!/ - си дават сметка за това! Каква ти екология? Истината излиза наяве: ако тук е що-годе "екологично", то по-натам нещата са катастрофални. Това е следващото отрезвяване...
.................................................. .......
Нека се обърнем и към "сухите" факти...
Тук много се спекулира/ШЕ/ с това, как Тесла е върхът и как скача в продажбите /сравнявайки се сама със себе си - абсурд!..., дори - не сравнявайки я с ония, които в Китай имат продажби - в пъти НАД Тесла.../
Ето малко сравнения /отново/. За непредубедените - това се реални числа, постигнати от ония, които ИМАТ ПАЗАРЕН ДЯЛ и само работят и продават /без възторжен плам в погледа, зареят в "светлото" за Мъск - бъдеще...)).../
Очакваме нови нагледни материали, които обясняват ситуацията нагледно...))
Коментар
-
Не казвам, че Тесла ще фалира, казвам че безумно голямата капитализация на Тесла няма особена връзка с реалните и резултати, а просто с многото налични пари, липсата на това къде да се инвестира и сладкодумието на Мъск.
Между другото не знаех че положението на Юбер било толкоз зле. Едно просто приложение за телефон може да носи сериозни загуби и да няма начин да излезе на печалба, но хората си инвестират в него и акциите им са добре.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Which makes it another case study in what happens when an extraordinarily rich society can’t find enough new ideas that justify investing all its stockpiled wealth.
Или с други думи има много кинти, но няма къде да се инвестира и затова се създават балоните като някои успее да излъже инвеститорите с кинти че ще направи революция.
Ето тази компания има в историята си спад от над 90%, два спада от над 50-60% и още няколко от над 30-40%.
Да видим дали ще познаеш коя е и каква е настоящата и стойност?!?
Това със сигурност изглежда като балон ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
от това което показват отчетите Тесла е на печалба за последните няколко тримесечия. А и както знаем - пазарът дисконтира бъдещите очаквания.
Или с други думи има много кинти, но няма къде да се инвестира и затова се създават балоните като някои успее да излъже инвеститорите с кинти че ще направи революция.
Горното изречение обяснява и балона с коините. Над 10 години и блок-чейн технологията няма практическо приложение, само празни приказки как щяла да направи революция. И понеже има много свободни пари и хоп те са вътре и си правят балонче.
Горе долу същото е и с акциите на Тесла. Имала революционни идеи, правела не знам си какво, не знам си що. Ама конкуренцията имала и тя пазарен дял без много приказки - няма значение, важното е че бъдещето е при нас и ние правим революция, бла, бла - Бууууууммммммм.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеПонеже всички говорят за акциите на Тесла и капитализацията.
Един цитат от една статия по друга тема, за друга компания. Но спокойно може да замените името на компанията с това на Тесла и горе долу ще вярно.
Коментар
-
Понеже всички говорят за акциите на Тесла и капитализацията.
Един цитат от една статия по друга тема, за друга компания. Но спокойно може да замените името на компанията с това на Тесла и горе долу ще вярно.
An internet company decides to revolutionize an industry — the taxi and limousine market — that defines old-school business-government cooperation, with all the attendant bureaucracy and unsatisfying service. It promises investors that it can buy its way to market dominance and use cutting-edge tech to find unglimpsed efficiencies. On the basis of that promise, it raises billions of dollars across its 10-year rise, during which time it becomes a byword for internet-era success, the model for how to disrupt an industry. By the time it goes public in 2019, it has over $11 billion in annual revenue — real money, exchanged for real services, nothing fraudulent about it.
Yet this amazing success story isn’t actually making any profit, even at such scale; instead, it’s losing billions, including $5 billion in one particularly costly quarter. After 10 years of growth, it has smashed the old business model of its industry, weakened legacy competitors and created value for consumers — but it has done all this using the awesome power of free money, building a company that would collapse into bankruptcy if that money were withdrawn. And it has solved none of the problems keeping it from profitability: The technology it uses isn’t proprietary or complex; its rival in disruption controls 30 percent of the market; the legacy players are still very much alive; and all of its paths to reduce its losses — charging higher prices, paying its workers less — would destroy the advantages that it has built.
So it sits there, a unicorn unlike any other, with a plan to become profitable that involves vague promises to somehow monetize all its user data and a specific promise that its investment in a different new technology — the self-driving car, much ballyhooed but as yet not exactly real — will make the math add up.
That’s the story of Uber — so far. It isn’t an Instagram fantasy or a naked fraud; it managed to go public and maintain its outsize valuation, unlike its fellow unicorn WeWork, whose recent attempt at an I.P.O. hurled it into crisis. But it is, for now, an example of a major 21st-century company invented entirely out of surplus, and floated by the hope that with enough money and market share, you can will a profitable company into existence. Which makes it another case study in what happens when an extraordinarily rich society can’t find enough new ideas that justify investing all its stockpiled wealth.
Коментар
-
satz - такъв метан е много скъп, по скоро да се добавя малко водород в метана за автомобили който да се произвежда с ток е без това този евтин ток е много малко това е пак за богати защото може да се добавя и вода - водна мъгла във всмуквания въздух и ефекта пак да е същия - по добро изгаряне. По специалното при изгаряне на метан в двг е необходимостта от компресия като при дизела за да скочи ефективността.
Други въглеводороди които се унищожават но не се използват са пластмасите, от тях е възможно да се произведе метан но проблема е че умишленно са замърсявани за да се разпадат със сяра и други старители - грешна технология а биха могли да се съхраняват за бъдещите поколения защото сега преработката им не е уместна - също много скъпо гориво.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеsatz, да но цената ще бъде убийственно висока и това е реалната цена на въглеводородите. Производството на водород с ток не е екологично ако не е скъпо и да се използват благородни метали в електролизерите.
Аз мисля, че скоро ще се въведе регулация, отрицателните цени да могат да се плащат само на акумулиращи и/или синтезиращи гориво от СО2 (последните сега прохождат)
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Метанът е рециклируем, като може да стигне до нулев въглеотпечатък, трябва само ток...
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
И ще заменим нефта с газ - пак полезно изкопаемо. Тея смотани еколози ще изместят центъра на земята.
Никой не го ебе кръговрата на веществата на земята. Важното е да плащаме прескъпо да сме еко и т.нар. еколози да прибират парите
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, петролните деривати в двг изгарят като в началото на горивния процес въглеводородните вериги се разпадат до метан и той изгаря в двг. Т.е. двг на бензин или дизел изгарят метан и няма причина да са по малко еко. Съвременните дизели са с комън рейл впръскване или италианците са го кръстили мултиджет, горивото се впръсква с такова налягане че образува супер фин слой по повърхността на нагретите части и под действие на температурата и налягането то се трансформира метан, затова моторите работят меко и кпд е висок. Това трябва да се обясни на еколозите, няма такова нещо - на метан е чисто а на бензин и дизел не е, винаги изгаря метан..
Ама има и примеси - сероводороди, амонити и силикати най вече.
И проблема е ГОРИВОТО - чистотата му, а не двигателя.
Затова и го правят всеядно животно, да може да издържа на боклуците.
Ако е чисто горивото и КПД-то ще е 70-80% и десетки пъти по малко ще замърсяваНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар