IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
    Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
    Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
    Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
      Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

      Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

      Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

      Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
      Интересно защо най-висока средна продължителност на живота има в държави с много автомобили на човек от населението.А и в България най-висока продължителност на живота има в София.Явно няма да са чак толкова вредни автомобилите с ДВГ.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
        Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
        Като ги изнесат навън, изгорят там и т.н., в страната им влизат пари, а те отмиват греховете.
        ...
        Уж.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

          Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

          Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

          Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
          Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
          Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



            Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

            .................................................. ...

            Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

            Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

            Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

            Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
            1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
            2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
            3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
              https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
            4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................
            ......................................

            Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

            Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

            Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

            Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

            https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/
            Добре, хубаво. И Мъск ще умре. Някога.
            ...
            -Доволен?

            Коментар





            • Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

              .................................................. ...

              Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

              Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

              Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

              Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
              1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
              2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
              3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
                https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
              4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................

              ......................................

              Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

              Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

              Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

              Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

              https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/

              Коментар


              • Относно бонусите, навсякъде вървят реклами че се продават електроколите с до 8000 евро премия

                Коментар


                • https://www.skatteetaten.no/globalas...sonbil2019.pdf

                  Ceni на колите в норвегия- май има всички марки

                  Коментар


                  • Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

                    Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

                    Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

                    Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                      Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...

                      Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!
                      Цената отдавна е ясна. Около 100$/кв за батерийна клетка (при Тесла) и около 130-140$ след сглобяване на целия пакет. Сметките не са ти силна страна, но все пак тази трябва да е лесна.
                      Колко струва 75кв батерия при цена на пакета 130$ за 1 кв?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                        това е само за собствена консумация.
                        Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
                        Ми ше трупат пари, нефт е.

                        Обърни внимание, че говоря само за производството на ток в Норвегия, а не за цялата енергетика. Предполагам, че си произвеждат и бензин за своите ДВГ.
                        Просто географията им е много подходяща за добиване на ток от падналата от небето вода. Следващата страна по този параметър, Коста Рика май, с около 70 процента производство на ток от ВЕЦ, също е с много каньонести и високи планини на глава от населението; ВЕЦът, обаче, им е само един май.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
                          По целия свят има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
                          https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles

                          А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.

                          Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.

                          Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
                          това е само за собствена консумация.
                          Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
                          аз в моя края на басейна наречен земя не пикая, на другите им давам и да се просерат дано
                          Най-екологичните няма що.
                          Данъка за колите им стига 100% за по мощните=цената по 2. А познай защо върви теслата дет има мижав данък
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                            В Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.
                            Във всички страни по света и у нас има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
                            https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles

                            А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.

                            Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.

                            Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
                            Last edited by 78-10; 02.05.2020, 09:02.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              хахахаха

                              1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка

                              защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.

                              п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
                              В Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.Които оскъпяват автомобилите в пъти.А електричките са освободени от данъци.Затова и почти половината продадени нови автомобили са електрички.Това е тайната на успеха.Интересно защо в никоя друга държава по света електричките не съставляват повече от 10 процента от всички продадени автомобили.



                              Коментар


                              • Пак почна с претоплянето на стариТЕ манджи! /нали това беше твой лаф?/

                                1 милион Тесли! Браво!

                                За колко време станаха 1 милион?Има-няма 15-17 годиН! Цял милион! Браво!

                                ..........................................

                                Я да видим сега какво прави САМО един от конкурентите...

                                За 23 годиН Toyota е продала 15 МИЛИОНА ХИБРИДИ! (HEVs)

                                САМО в Европа Toyota е продала 2.8 милиона хибриди!

                                Към днешна дата продажбите на хибридни електрически автомобили (HEVs) в Европа надвишават 2,8 млн. бройки с гама от 19 различни HEV модела за двете марки Toyota и Lexus, като през 2019 г. се равняват на 52% от общия обем и 63% от продажбите в Западна Европа. Днес гамата от налични хибридни електрически автомобили на Toyota и Lexus в световен мащаб наброява 44.

                                Днес, 15 милиона хибрида по-късно, Toyota има значителен принос към околната среда след като именно нейната хибридна технология спомага за намаляване на СО2 емисиите с повече от 120 тона към днешна дата в световен мащаб в сравнение с еквивалентните продажби на бензинови превозни средства.......................

                                https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...ibrida-6108786

                                .................................................. .........

                                Добре помним, че ПРЕДИ 5-6 месеца отново ТУК говореше за "батерията за 1 милион мили"...

                                Да не би да си сгрешил цифрата? Може би трябва да говориш вече за 2 милиона мили! ))

                                Ха сега - да се върнеш отново на цената /не, че такава батерия има..., но - ти каза миналата година, че я има.../

                                .................................................. .......

                                Да припомня: каталожната цена на нова батерия на Тесла Модел 3 - е $ 40 000. На тази цена могат да се закупи един НОВ-НОВЕНИЧЪК хибрид Тойота и да ти останат $ 10 000 за други нужди...

                                Въпрос: ако НЯКОГА има такава литиево-йонна батерия - както казва "колегата": с която се изминаваЛИ 1 милион мили, то КАКВА БИ БИЛА ЦЕНАТА НА СЪЩАТА и още: колко хибриди на Тойота биха се купили със същите средства?

                                .................................................. .....

                                Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...

                                Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!

                                Коментар

                                Working...
                                X