...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеОтносно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …
Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.
Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.
Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
...
Уж.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеОтносно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …
Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.
Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.
Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи ниваНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..
.................................................. ...
Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!
Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/
Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.
Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?- Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
- Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
- Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo - Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................
Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...
Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави.../... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...
Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!
Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...
https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/
...
-Доволен?
Коментар
-
Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..
.................................................. ...
Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!
Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/
Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.
Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?- Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
- Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
- Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo - Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................
......................................
Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...
Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави.../... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...
Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!
Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...
https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/
Коментар
-
https://www.skatteetaten.no/globalas...sonbil2019.pdf
Ceni на колите в норвегия- май има всички марки
Коментар
-
Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …
Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.
Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.
Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...
Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!
Колко струва 75кв батерия при цена на пакета 130$ за 1 кв?
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
това е само за собствена консумация.
Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
Обърни внимание, че говоря само за производството на ток в Норвегия, а не за цялата енергетика. Предполагам, че си произвеждат и бензин за своите ДВГ.
Просто географията им е много подходяща за добиване на ток от падналата от небето вода. Следващата страна по този параметър, Коста Рика май, с около 70 процента производство на ток от ВЕЦ, също е с много каньонести и високи планини на глава от населението; ВЕЦът, обаче, им е само един май.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнениеПо целия свят има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles
А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.
Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.
Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
аз в моя края на басейна наречен земя не пикая, на другите им давам и да се просерат дано
Най-екологичните няма що.
Данъка за колите им стига 100% за по мощните=цената по 2. А познай защо върви теслата дет има мижав данъкНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеВ Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.
https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles
А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.
Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.
Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.Last edited by 78-10; 02.05.2020, 09:02.
Коментар
Коментар