IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
      Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.
      Имат векиколепни природни дадености и мотивиран, неразлигавен народ. Оттам са успехите им.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
        Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
        Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
        Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

          Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

          Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

          Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
          Интересно защо най-висока средна продължителност на живота има в държави с много автомобили на човек от населението.А и в България най-висока продължителност на живота има в София.Явно няма да са чак толкова вредни автомобилите с ДВГ.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
            Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
            Като ги изнесат навън, изгорят там и т.н., в страната им влизат пари, а те отмиват греховете.
            ...
            Уж.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

              Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

              Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

              Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
              Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
              Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

                .................................................. ...

                Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

                Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

                Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

                Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
                1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
                2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
                3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
                  https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
                4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................
                ......................................

                Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

                Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

                Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

                Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

                https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/
                Добре, хубаво. И Мъск ще умре. Някога.
                ...
                -Доволен?

                Коментар





                • Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

                  .................................................. ...

                  Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

                  Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

                  Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

                  Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
                  1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
                  2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
                  3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
                    https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
                  4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................

                  ......................................

                  Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

                  Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

                  Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

                  Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

                  https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/

                  Коментар


                  • Относно бонусите, навсякъде вървят реклами че се продават електроколите с до 8000 евро премия

                    Коментар


                    • https://www.skatteetaten.no/globalas...sonbil2019.pdf

                      Ceni на колите в норвегия- май има всички марки

                      Коментар


                      • Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

                        Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

                        Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

                        Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Чакаме, кога най-после ЕД ще почне да говори за цени на батерии, за цени на Тесла...

                          Иначе - какво ЩЯЛО да се случи някога - това го мелим в темата повече от 10 години!
                          Цената отдавна е ясна. Около 100$/кв за батерийна клетка (при Тесла) и около 130-140$ след сглобяване на целия пакет. Сметките не са ти силна страна, но все пак тази трябва да е лесна.
                          Колко струва 75кв батерия при цена на пакета 130$ за 1 кв?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            това е само за собствена консумация.
                            Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
                            Ми ше трупат пари, нефт е.

                            Обърни внимание, че говоря само за производството на ток в Норвегия, а не за цялата енергетика. Предполагам, че си произвеждат и бензин за своите ДВГ.
                            Просто географията им е много подходяща за добиване на ток от падналата от небето вода. Следващата страна по този параметър, Коста Рика май, с около 70 процента производство на ток от ВЕЦ, също е с много каньонести и високи планини на глава от населението; ВЕЦът, обаче, им е само един май.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
                              По целия свят има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
                              https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles

                              А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.

                              Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.

                              Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
                              това е само за собствена консумация.
                              Иначе си изнасят мръсотията от производство на петрол и газ и продават на еко неверниците и трупат ли трупат пари.
                              аз в моя края на басейна наречен земя не пикая, на другите им давам и да се просерат дано
                              Най-екологичните няма що.
                              Данъка за колите им стига 100% за по мощните=цената по 2. А познай защо върви теслата дет има мижав данък
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                                В Норвегия има ОГРОМНИ ДАНЪЦИ върху автомобилите.
                                Във всички страни по света и у нас има най-различни облекчения, парични поощрения и привилегии за елколите.
                                https://en.wikipedia.org/wiki/Govern...ctric_vehicles

                                А за колите на ДВГ и особено за производителите им има наказания. Това далеч не е свободен пазар, обратното, световен натиск на задкулисието е.

                                Отделно Норвегия е съвсем особен случай с нейното производство на електричество, което 98% е от водноелектрически централи, ВЕЦ, то ест евтино и зелено производство.

                                Така че нека ЕД да е по-коректен с процентите и хвалбите.
                                Last edited by 78-10; 02.05.2020, 09:02.

                                Коментар

                                Working...
                                X