IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    78-10, само има един проблем за зеленото - някой трябва да произведе батериите и това трябва да стане от суровини каквито не съществуват в необходимите за това количества на планетата. Обаче това не пречи на целта да се постави нали.
    Ще трябва и енергия за зареждането. Кака ти Урсула иска Европа в 2030 година да мине напълно само на слънце и вятър... Сега събира милиардите за тази цел... На твой и мой гръб.

    В такъв случай няма да има опашки пред зарядните станции, защото енергията ще стига само за най-заслужилите, за "наши хора". Останалите – пеша или на магарета.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от SStoilov Разгледай мнение
      Ех Ех Ех

      да живей на ТСЛА-та дръжката.

      Ей я без пари е 800$ , купувайте.

      Мен ме сърбят ръцете да я изшортя , ама лудостта може да трае доста дълго време

      Дейба и мошеника , оня дет още е CEO, само прочети какви ги говори и какви ги върши , ED

      Ако не разбираш, че това е мошеник от класа .. няма ко да помогне.

      А по темата - обислял съм нееднократно да си купя електричка ( нарая - преди 5 години купих дизеляк)

      Пак обмислях наскоро - ми не ми излизат сметките за електричка

      И защо не I-pace а точно на тсла-та дръжката ? Примерно ?
      e-golf ? само тсла-та ли е електричка , та чак да закопае останалите производители
      Не знам какви ги говори, но това което постига никой не може да го доближи (засега).
      Бая народ се наигра с шортене и честно да ти кажа не виждам причина някой да го прави освен да трупа публично внимание. Шортенето по дефиниция е трудно занимание, с тесла е и много болезнено.
      На последния въпрос -защо Тесла, а не друг? мисля продажбите говорят сами за себе си. За парите които даваш няма конкуренция на Тесла и който се реши и направи кратко проучване стига до извода че тесла е #1 за:

      Цена за пробег
      Практичност
      Мрежа от зарядни
      Динамика
      Ефективност
      Сигурност
      Постоянно подобрение - колата след година е по-добра от момента на покупка.
      Автопилот
      Забавления



      Просто никой не може да ги доближи.
      Във високия сегмент Порше се опитва с Тайкан на двойна цена. И единственото което постигна е да го докара на динамика на пистата.
      Last edited by ED; 18.02.2020, 14:42.

      Коментар


      • 78-10, само има един проблем за зеленото - някой трябва да произведе батериите и това трябва да стане от суровини каквито не съществуват в необходимите за това количества на планетата. Обаче това не пречи на целта да се постави нали.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
          A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
          Трябва да се подготвяме за светлото зелено бъдеще на европейската Зелена сделка. Като ти спрат 2030 година всички превозни средства, придвижващи се с природни горива, щеш-не щещ ще се редиш на опашка за зареждане.
          Яиш кака ти Гретка Тунберг как зелено пътува. В светлото бъдеще тя, като активен борец срещу замърсизма, ще минава без опашка на зарядната станция. А и нейните деца-внуци... Вземай пример, и колкото по-отрано трупаш зелен актив, толкова по-голям активен борец ще ти пише в паспорта че си.
          Last edited by 78-10; 18.02.2020, 10:45.

          Коментар


          • Pyramid, колко неща има правени в Япония а сега никой там не би могъл да ги поправи дори.Като си отидат хората които са ги правили и с тях си отива технологията, има много занаятчийство в техниката , много страдивариуси.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Тя работата върви към загуба на технологии, не знам кое е жалко.
              Не, не. И за Панасоник (Мацушита) леекичко грешиш. Те жулят яко и после, СОРТИРАТ батерийките в тесни толеранси. Колкото по-им изтърват границите, толкова по-нетрайни са батериите. Не се губи технология. ОПРОСТАЧВА се. Мислят някои, че нещата са само софтуер. Да, ама не. Все тая, към Мъск има много и то, основателни критики. Ама което е писано, не само ще. ТО ВЕЧЕ СТАВА
              Хайде, мир и любов на всички.
              Last edited by Pyramid; 18.02.2020, 06:16.

              Коментар


              • Тя работата върви към загуба на технологии, не знам кое е жалко.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  power grid а какво ще кажеш за японците от панасоник, той им поръчва огромни количества батерийки с невероятно качество а те съгласни и почват да сортират за да му дадат най качественните които поточната им линия изсипва. Той като им вдигна обаче много поръчката и те дадоха заето та чак се разделиха. Ще навържеш 100 батерийки за да получиш напрежението за ел.мотора и една ако се саморазреди или пък просто и скочи съпротивлението ще отпаднат и другите 99. Човека е мечтател и не е техник явно, не съм сигурен че е винове той.
                  Много неща може да не е но, задвижи Машината. Мъск е Предприемач. А ние тук, си чешем езиците. Вместо да правим през същото време нещо полезно.
                  Не е ли жалко?
                  Last edited by Pyramid; 18.02.2020, 06:17.

                  Коментар


                  • Висшият административен съд за Берлин-Бранденбург разпореди компанията "Тесла" (Tesla) да спре разчистването на дървета в залесената местност в близост до Берлин, където компанията иска да изгради първия си завод за електромобили и батерии в Европа, докато не бъде разгледана жалба, подадена от екологична организация.
                    Съдът заяви, че трябва да издаде това разпореждане, тъй като в противен случай "Тесла" може да приключи работата по разчистването на терeна за своята гигафабрика (Gigafactory) през следващите три дни.

                    Екологичната група "Зелената лига на Бранденбург" (Gruene Liga Brandenburg) обаче подаде жалба до съда, позовавайки се на възможността новата фабрика да замърси питейната вода в района и да създаде други екологични проблеми, включително заплаха за дивите животни в района.

                    ..............................................

                    Нещо почнах да се обърквам: не беше ли носител Мъск на най-екологичното производство?

                    Защо СЕГА еколозите /на Германия/ не разбират "световната" му мисия?

                    /за това, че Мъск е хитър - няма спор: "изнася" ТОКСИЧНОТО производство по света... Мислех, че приоритета му са т.нар. "бананови републики"... Почна да става сложно!/

                    Да припомня, че при създаването на - нека си я наречем така - фабриката за батерии в Германия - идеята на Мъск беше да използва работници от Полша... Да де, но на германските еколози им опря "яйцето до дуп.то" - и подскочиха... С право!

                    Какво ще е окончателното развитие? Мисля, че ще потвърдим мнението, че Европа може да се превърне в "задния двор" на света...

                    Не, че в подобна ситуация не може да "прегори" някой политик, но какво решава това?

                    Интересна ситуация, за да разберем смисъла на т.нар. "либерално" мислене...

                    Коментар


                    • power grid а какво ще кажеш за японците от панасоник, той им поръчва огромни количества батерийки с невероятно качество а те съгласни и почват да сортират за да му дадат най качественните които поточната им линия изсипва. Той като им вдигна обаче много поръчката и те дадоха заето та чак се разделиха. Ще навържеш 100 батерийки за да получиш напрежението за ел.мотора и една ако се саморазреди или пък просто и скочи съпротивлението ще отпаднат и другите 99. Човека е мечтател и не е техник явно, не съм сигурен че е винове той.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от SStoilov Разгледай мнение
                        Ех Ех Ех

                        да живей на ТСЛА-та дръжката.

                        Ей я без пари е 800$ , купувайте.

                        Мен ме сърбят ръцете да я изшортя , ама лудостта може да трае доста дълго време

                        Дейба и мошеника , оня дет още е CEO, само прочети какви ги говори и какви ги върши , ED

                        Ако не разбираш, че това е мошеник от класа .. няма ко да помогне.

                        А по темата - обислял съм нееднократно да си купя електричка ( нарая - преди 5 години купих дизеляк)

                        Пак обмислях наскоро - ми не ми излизат сметките за електричка

                        И защо не I-pace а точно на тсла-та дръжката ? Примерно ?
                        e-golf ? само тсла-та ли е електричка , та чак да закопае останалите производители
                        Не разбира.И не спори с него безсмислено е.Тоя Мъск е голям измамник и много народ му се връзва на простотиите

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Жена ти как те издържа с това мрънкане не ми е ясно.
                          Парите ще ги наместим - вместо на IONITY ще зареждаш на тесла чарджъри, едно спане в хотел (където зареждаш през нощта) и сваляш разхода на половина.

                          Приказката тръгна от 40те часа за прибиране???
                          ​​​​​​
                          Май стана като компотите и компютрите.
                          Хаха- едното 49 другото 33 цента- и пак същата работа, ако не искам да прееба батерията- бавно, ама то отнема време- демек пак около 48 часа

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                            A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
                            Ami по нова година билетите бяха по 280 евро към и 350 евро от Бг- Това за един човек. А сметни за 4 човека. А аз съм прибрал цялата фамилия за под 300 евро в едната посока

                            Коментар


                            • Ех Ех Ех

                              да живей на ТСЛА-та дръжката.

                              Ей я без пари е 800$ , купувайте.

                              Мен ме сърбят ръцете да я изшортя , ама лудостта може да трае доста дълго време

                              Дейба и мошеника , оня дет още е CEO, само прочети какви ги говори и какви ги върши , ED

                              Ако не разбираш, че това е мошеник от класа .. няма ко да помогне.

                              А по темата - обислял съм нееднократно да си купя електричка ( нарая - преди 5 години купих дизеляк)

                              Пак обмислях наскоро - ми не ми излизат сметките за електричка

                              И защо не I-pace а точно на тсла-та дръжката ? Примерно ?
                              e-golf ? само тсла-та ли е електричка , та чак да закопае останалите производители
                              Last edited by SStoilov; 17.02.2020, 18:52.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Да се беше опитал поне да разбереш предния ми пост

                                Не помня вече колко човека ти казаха че да гледаш колко нокии се продадени през 2007ма и да прогнозираш че няма начин кой да ги измести е меко казано "наивно". Този филм поне сме го гледали. Ти къде беше последните 10 години !
                                Мозъка ти не може да възприеме какво се случва и търси все по-безмислени сравнения.
                                Всички в тази индустрия вече са наясно кой води парада и даже го признават публично, обаче за вуте по-гоуемо от искъро нема
                                След година-две ще обясняваш че при 1мил коли годишно, няма как тесла да измести големите (днес). И те така след 5-10 години електричките ще са 50-90% от продажбите.
                                Оставѝ. Той не умее да смята. Пък и понятията му са тежко объркани, въпреки известни проблясъци. Абе, невеж е човекът, а прави колосални усилия да се изтъкне. Да не го презоряме, може да стигне до депресия, а ми изглежда добряк, иначе. Да си пазим хората, и без това, недостигът е тежък.

                                Коментар

                                Working...
                                X