IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
    Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
      Малък двигател и малка батерия?

      Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
      Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
      А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

      Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
      За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Няма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
        Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
          Малък двигател и малка батерия?

          Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
          Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
          А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

          Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
          Last edited by grisow; 21.04.2021, 10:11.

          Коментар


          • Няма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
              Мислил съм по сходен вариант но, все пак, пълният капацитет, е пълен капацитет. Генераторът -блокче, с размер на среден куфар - когато, пътуваш надалеч и нямаш гаранции че, в близост, ще можеш да заредиш, минимален резервоар, около 10-15 литра, и си мобилен но, евтиното би могъл да изпуснеш извънредно рядко.

              Коментар


              • Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  bota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.
                  Дани, дупката в средата, плаши Матейка и приспешници. Щото, я виждат. В батериите И на Тесла има такава но, нея Матейко я преглъща спокойно, щото ...Е СКРИТА . Също е неизползван в/за/от реакциите и електродите обем, пък е и НЕвключена в охлаждането , т.е. възможностите, които, предоставя, НЕ се използват пълноценно -абе, кухина, и толкова - ама нали не се вижда...
                  Last edited by Pyramid; 20.04.2021, 19:25.

                  Коментар


                  • bota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Акциите на автомобилната компания Tesla паднаха с цели 5% при старта на търговията на "Уолстрийт", след като през уикенда двама души загинаха в катастрофа с електромобил.

                      Трагедията се е случила в Хюстън, Тексас, когато колата модел S се ударила с висока скорост в дърво. Според информациите тя най-вероятно е била в режим на автономно управление, тъй като единият от пътниците бил на предната пътническа седалка, а другият - на задната.


                      Загиналите са мъже на 59 и 69-годишна възраст.

                      Въпреки постоянните софтуерни разработки, колите на Tesla все още продължават да имат два фундаментални проблема - лесно запалими батерии и ненадежден автопилот.

                      В този случай най-вероятно са се проявили и двата, тъй като вследствие на силния удар батериите се запалили, а пожарникарите не са успели да угасят пламъците в продължение на четири часа.

                      От Tesla все още няма официално изявление, но изпълнителният директор Илон Мъск защити в социалните мрежи системата, като се позова на доклада за безопасност на компанията от първото тримесечие на тази година.
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Значи, да обясним на Кокорко Кокорков от Епъл , Габрово Сити: Няма общо между вярната оценка на нещо добро, което човек е измислил и "манията за величие", за което той, Кокорко сама, плаче. Нещата са различни, измерват се с различни скали и с двете, се занимават различни нАуки: С едното -техника и технологии, с другото -психиатри. Никой не е крив Кокорку, че му убягват прости зависимости от техниката. Което ми нашепва, дали Кокорко изобщо някога е имал период на научни занимания. Тъй де, учен човек, би познавал законите, по които, се случват нещата във физика, електротехника и т.н. - нещо, което, на нАщия Епълец, му убягва..

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          Какви два дена работа - ами че той кисне денонощно по форумите от 20 години и избива комплекси. За работа време не остава.
                          Айде, Кокорко пак Консул.
                          Не трае, обаче, сърце юнашко. Нервите изтърват, ръцете треперят, бърза да "ужили". Матейко не може да преглътне унижението, някой да е по-добър от него. Па дори да не е "на светлинни години", ами само на 60 км. Нямало да "комуникира". Ами ОК. Светът се върти и без дребните тарикати на едро. Изтърва 100 млн+, да продължава.
                          Last edited by aleks262; 20.04.2021, 16:57.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Ами кво се мотате още?
                            Спрете да пишете два дена и работете!
                            В сряда трябва да сте готови.
                            Какви два дена работа - ами че той кисне денонощно по форумите от 20 години и избива комплекси. За работа време не остава.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, ще се тръгне по пътя на решаването им иначе е ясно накъде се върви. Виж колко е несъстоятелна смешката с дупката на този модул, той има цилиндрична форма и точно по оста на цилиндъра топлината най трудно ще се разсейва, там ще загрее и там ще се случат пробивите..дупката маха тази зона. Премислено е добре.
                              Ами кво се мотате още?
                              Спрете да пишете два дена и работете!
                              В сряда трябва да сте готови.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Имхотеп, ще се тръгне по пътя на решаването им иначе е ясно накъде се върви. Виж колко е несъстоятелна смешката с дупката на този модул, той има цилиндрична форма и точно по оста на цилиндъра топлината най трудно ще се разсейва, там ще загрее и там ще се случат пробивите..дупката маха тази зона. Премислено е добре.
                                Ти сега него не го учи, той "знае". Точно, както и Кокорко Габровски.
                                ...и няма значение, че и в обикновените днешни батерии, точно по центъра, почти няма въвлечен в реакциите материал а, колкото има, е в механично напрегнати слоеве фолио, с минимален радиус на огъване, предразполагащ към инциденти...
                                Last edited by Pyramid; 19.04.2021, 02:07.

                                Коментар

                                Working...
                                X