IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
    ...мислиш ли? Когато, при КОНДЕНЗАТОРИТЕ, се случва окъсяване на изводите на зареден кондензатор,(или пробив, също под заряд) често, прегаря фолиото на полюса, като останалата свързана към извода част, се скъсява и така, те губят рязко капацитет. За пръв път, чувам за "самоизолиране на пробива" в акумулатори. Което, само по себе си, не го прави неистина, разбира се. Ала да, успя да ме изненадаш.
    Last edited by Pyramid; 03.05.2021, 17:03.

    Коментар


    • Zaki, по принцип пробивите се самоизолират, в мястото на точката на пробив се получава окисляване и изолация, когато пробивите станат много батерията е деградирала и капацитета и е свършил.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
        Аха. Мечо рече и отсече.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Zaki Разгледай мнение
          "електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток
          Е тъй, де! Макар един сладур от Епъл, Габровско да казваше, че пожароопасността на дефек(Т)иралите боклуци, не била проблем. Вярно, не пожела да се извини на роднините на загиналите...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.
            Кой па ти дава наклон в живота? При теб наклон няма, като копнеш в дъното, и веднага заемаш новото ниво.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
              И какво ти разбира пък на теб балалайката от техника? С вътрешното съпротивление на батерията не се справи, тръгнал да ми дава наклон в живота.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
                Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.
                "електрожен" и "заварка" на всички дефектирали буклуци за режим на максимален ток

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.
                  Ти да вземеш да се занимаваш с поезия, техниката ич не ти върви
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
                    Инерцията е голяма сила и не винаги е полезна. Особено, по завоите.
                    Вече коментирах но, да повторя: Когато пластините са плоски ( равнинни ), както в тях, така и в сепаратора и слоя електролит (в литиевите, често желеобразен, до дори твърд) отсъстват напреженията на огъване, които водят до преждевременно дефектиране на батерията (т.е., скъсяват и живота). Мислено е години, а не само секунди преди да бъде коментирано във форума.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
                      Това се обяснява с факта че, когато се зарежда акумулаторът и се отделят газовете, през шуплите, те бягат и няма свъхналягане. Друго е в помещенията за зареждане на акумулатори, където, не веднъж и дваж, се е взривявал водород поради лоша вентилация.

                      Коментар


                      • А между другото, много здрава логика батериите да се навиват няма също. Разбираемо е да се направи за устройство което е с малки габарити, но за автомобили които са доста едри и пространството в което се поставят не е малко, това е по скоро по инерция.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Старите батерии заляти със смола, дори в учебниците пишеха че клетките трябва да са херметизирани и дори минимален теч на електролит помежду им е нещо много лошо. При толкова много произведени все ще е имало такива с шупли в смолата, но взривени батерии по тази причина едва ли има и една. В България вероятно до 80-та година мисля имаше производство на такива заляти със смола батерии, но имаше и с пластмасови кутий по същото време.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            В кои години са вярвали, и как е сега?
                            Споко бе. Ще видите. Наех се, глася прототип.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Ами микромодула е вече изобретен, остава само да започне производството му, и въпросът с електричките е решен!
                              Точно ти да задаваш такъв въпрос...
                              Близо и около темата, какво казва Поетът:
                              КЪМ БРАТА СИ

                              Тежко, брате, се живее

                              между глупци неразбрани;

                              душата ми в огън тлее,

                              сърцето ми в люти рани.



                              Отечество мило любя,

                              неговият завет пазя;

                              но себе си, брате, губя,

                              тия глупци като мразя.



                              Мечти мрачни, мисли бурни

                              са разпалили душа млада;

                              ах, ръка си кой ще турне

                              на туй сърце, дето страда?



                              Никой, никой! То не знае

                              нито радост, ни свобода;

                              а безумно как играе

                              в отзив на плач из народа!



                              Често, брате, скришом плача

                              над народен гроб печален;

                              но, кажи ми, що да тача

                              в тоя мъртъв свят коварен?



                              Нищо, нищо! Отзив няма

                              на глас искрен, благороден,

                              пък и твойта й душа няма

                              на глас божий - плач народен!

                              Хр.Ботйов

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Имхотеп, колкото и невероятно да ти звучи си познал, само остава да се произвежда с общ електролит въпреки опозицията по въпроса. Дори производителите на оловни акумулатори е имало години в които са вярвали, че електролита не може да е общ и са правели клетките отделно херметизирани добре в батериите.
                                В кои години са вярвали, и как е сега?
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X