IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Ами щом може да го прави, да играе..само да не се надскочи че тогава. Все пак пазара за нормални коли е многократно по голям и на него се харчат много повече пари си мисля. Какво ще се прави с батерийката копче, това е въпроса.
    ...все ми убягва, кое е това "копче".

    Коментар


    • Ами щом може да го прави, да играе..само да не се надскочи че тогава. Все пак пазара за нормални коли е многократно по голям и на него се харчат много повече пари си мисля. Какво ще се прави с батерийката копче, това е въпроса.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Това не ми е понятно, кой ги купува по 150к че и по 200к, но явно си има кой. Масови по 120, не ми изглеждат, масови по 7-8к по може.
        Абе четох, че Мъсконтий, често си играел с цени, срокове, комплектации...Колко му е?

        Коментар


        • Това не ми е понятно, кой ги купува по 150к че и по 200к, но явно си има кой. Масови по 120, не ми изглеждат, масови по 7-8к по може.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            , това ме развесели честно. Модулите с един корпус не са най подходящи за луксозния сегмент, те са по скоро за масови Тесли и за летящи малки едноместни или двуместни. На луксозните каквото и да им сложиш, те си имат. Не ги бърка цената, ние си мислим че им е фатална. Друго има - който хване по малките и масовите с леките модули ще се прехвърли и на летящи едноместни и двуместни.
            Цената не ги бъркала. Абе, едно си е да продадеш 100 К бройки по $ 149000 и друго -200 К бр.по "само"$120000.

            Коментар


            • , това ме развесели честно. Модулите с един корпус не са най подходящи за луксозния сегмент, те са по скоро за масови Тесли и за летящи малки едноместни или двуместни. На луксозните каквото и да им сложиш, те си имат. Не ги бърка цената, ние си мислим че им е фатална. Друго има - който хване по малките и масовите с леките модули ще се прехвърли и на летящи едноместни и двуместни.
              Last edited by supertrader; 08.06.2021, 20:41.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Да това е истина, но този ден все иде ли иде, а не се вижда.
                Е, и тук ще дойде. Като вземат да шиткат тЕслите 2-ра ръка, а тук-да им слагаме микромодулни. Само гледай, макс.5 години.

                Коментар


                • Да това е истина, но този ден все иде ли иде, а не се вижда.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Не знам но като съм гледал трафика в града, това което ми е идвало на ума е че за малките е по добре да има отделни пътища или града да е за градски автомобили и защо не електрически.
                    Някой ден, ще стане. Ама множеството граждани у нас, не са достатъчно добре финансово.

                    Коментар


                    • Не знам но като съм гледал трафика в града, това което ми е идвало на ума е че за малките е по добре да има отделни пътища или града да е за градски автомобили и защо не електрически.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
                        Zа човешкото здраве в катастрофираща кола е важното с какво ускорение се блъска тялото, особено главата, в околни твърди предмети. Няма значение посоката на удара.
                        ...А още по-лошо, ако няма предмети. Справка - камшичен удар, счупване на врата...

                        Коментар


                        • Zа човешкото здраве в катастрофираща кола е важното с какво ускорение се блъска тялото, особено главата, в околни твърди предмети. Няма значение посоката на удара.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Ставаше въпрос за това че един човек каза, като се ограничи скоростта на 50 и малките автомобили стават безопасни или са в безопасност. Работата стана обаче като с котето ухапано от змия.
                            Не точно, Дани. При челен сблъсък, цялата кинетична енергия, се събира в зоната на удара но, по-лекият обект (ако скоростите са еднакви) придобива и ускорение в обратна посока, което, само увеличава щетите. Елементарна физика. Иначе, прави сте : Защита (относителна) може да предостави единствено, задълбочено премислена конструкция на машината. Олекотяването на батерията, е само част от общата картина.

                            Коментар


                            • Ставаше въпрос за това че един човек каза, като се ограничи скоростта на 50 и малките автомобили стават безопасни или са в безопасност. Работата стана обаче като с котето ухапано от змия.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Абе вие за закон за запазване на импуса не сте ли учили в тия училища? Ако двата автомобила се движат един срещо друг при челен сблъсък и имат еднаква маса ще останат на място. т.е. в примера скороста ще се промени от 35 до 0 км/ч за миг. Все едно се е ударил в стена. Ако автомобилите са абсолютно твърди, Ускорението, на което ще са подложени пътницте, ще е огромно и те ще се спукат като балони. Понеже автомобилите не са абсолютно твърди ускорението не е безкрайно голямо и пътниците имат шанс да оцелеят. Няма значение колко голям е явтомобила а колко интелигентно е проектиран. Пионери в тази посока са Ауди с техния Ауди Спейс фрейм Audi Space Frame - Audi Technology Portal (audi-technology-portal.de).
                                При сблъсъка с големия камион, пак в свъответствие със закона за запазване на импулс следва че голямата маса ще намали скороста си а автомобила ще я промени по знак - ще започне да се движи назад. Отново от примера скороста ще се промени от +35 км/ч на да речем -10 км/ч т.е. промяната ще е 45 км и съответно ускоренията, на които ще са подложени пътниците, ще зависят от конструкцията на автомобилите. Обикновено малките автомобили са по ефтини и нямат специална конструкция от типа на Спейс Фрейма, или ако имат, поради по малките им размери, немогат да поемат голяма част от енергията на удара и не изпълняват напълно функциите си.
                                Но отново въпроса не е просто в размера а в интелигентноста на конструкциите.
                                Именно. Харесах.

                                Коментар

                                Working...
                                X