Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова не ми е понятно, кой ги купува по 150к че и по 200к, но явно си има кой. Масови по 120, не ми изглеждат, масови по 7-8к по може.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение, това ме развесели честно. Модулите с един корпус не са най подходящи за луксозния сегмент, те са по скоро за масови Тесли и за летящи малки едноместни или двуместни. На луксозните каквото и да им сложиш, те си имат. Не ги бърка цената, ние си мислим че им е фатална. Друго има - който хване по малките и масовите с леките модули ще се прехвърли и на летящи едноместни и двуместни.
Коментар
-
, това ме развесели честно. Модулите с един корпус не са най подходящи за луксозния сегмент, те са по скоро за масови Тесли и за летящи малки едноместни или двуместни. На луксозните каквото и да им сложиш, те си имат. Не ги бърка цената, ние си мислим че им е фатална. Друго има - който хване по малките и масовите с леките модули ще се прехвърли и на летящи едноместни и двуместни.Last edited by supertrader; 08.06.2021, 20:41.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа това е истина, но този ден все иде ли иде, а не се вижда.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе знам но като съм гледал трафика в града, това което ми е идвало на ума е че за малките е по добре да има отделни пътища или града да е за градски автомобили и защо не електрически.
Коментар
-
Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнениеZа човешкото здраве в катастрофираща кола е важното с какво ускорение се блъска тялото, особено главата, в околни твърди предмети. Няма значение посоката на удара.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСтаваше въпрос за това че един човек каза, като се ограничи скоростта на 50 и малките автомобили стават безопасни или са в безопасност. Работата стана обаче като с котето ухапано от змия.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Абе вие за закон за запазване на импуса не сте ли учили в тия училища? Ако двата автомобила се движат един срещо друг при челен сблъсък и имат еднаква маса ще останат на място. т.е. в примера скороста ще се промени от 35 до 0 км/ч за миг. Все едно се е ударил в стена. Ако автомобилите са абсолютно твърди, Ускорението, на което ще са подложени пътницте, ще е огромно и те ще се спукат като балони. Понеже автомобилите не са абсолютно твърди ускорението не е безкрайно голямо и пътниците имат шанс да оцелеят. Няма значение колко голям е явтомобила а колко интелигентно е проектиран. Пионери в тази посока са Ауди с техния Ауди Спейс фрейм Audi Space Frame - Audi Technology Portal (audi-technology-portal.de).
При сблъсъка с големия камион, пак в свъответствие със закона за запазване на импулс следва че голямата маса ще намали скороста си а автомобила ще я промени по знак - ще започне да се движи назад. Отново от примера скороста ще се промени от +35 км/ч на да речем -10 км/ч т.е. промяната ще е 45 км и съответно ускоренията, на които ще са подложени пътниците, ще зависят от конструкцията на автомобилите. Обикновено малките автомобили са по ефтини и нямат специална конструкция от типа на Спейс Фрейма, или ако имат, поради по малките им размери, немогат да поемат голяма част от енергията на удара и не изпълняват напълно функциите си.
Но отново въпроса не е просто в размера а в интелигентноста на конструкциите.
Коментар
Коментар