Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Съвсем друга ми беше мисълта, нещо не е наред при тези електрически коли. Характеристиките не са впечатляващи при положение че мощността на електродвигателя не е ниска и това е за всички електрически коли от този клас на градските електромобили. Имат сериозен проблем. Също за всички електрички се отнася, хората вземат батерии с паднал капацитет уж стари и с няколко зареждания и разреждания с по малък ток..по бавно капацитета им се възтановява. За батериите това означава че се ползват, произвеждат и поставят батерии които не са подходящи или просто това нещо с батериите въобще не е удачно. По скоро първото.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеБръмчиш, щото, не е от "твоите"? Сефте.
Инак вече съм го казвал, от цялата работа Домуса ще лапне 34млн държавни пари от данъците ви - друго нищо, ама от сърце. Ако имаше смисъл в предприятието, Фолксваген щеше да направи както с Шкода в Чехия. А те нещо упорито заобикалят отдалеч... що така?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеНе, само да се усвоят едни пари. Сефте.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЦената е висока, характеристиките никакви ги няма. Аз си мислех че идеята е да се произвеждат ел.коли в България и да се продават в чужбина основно, за да се отворят работни места.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНямат парички.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Има каркариери за по 8-9000 коли. От китай /коя точка до Бг пътят ще отнеме около месец- на практика за една година един каркариер ще докара толкова коли че няма да могат да се купят
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...Ама има транспорт (поскъпнал, средно, повече от тройно), има ДДС и, да не забравяме, печалбата на търговеца, неговият данък печалба също .....
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
Коментар
Коментар