Това ще ти изпие ракията и ще ходиш трезвен, много е лошо. Само дрънкате, това всъщност е възможност да се произвеждат в пъти повече батерии, тези материали които се поставят вътре и трябва да се навиват и да са гъвкави са много скъпи и капризни при производство. Те са нещо като да вържеш на един който трябва да бяга на крака едно голямо гюлле с верига, затова няма батерии.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Туй микромодула ли?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
redcretin, виж размерите, в милиметри са, ако някой жаден чака от тоз казан да му изкараш ракия да пие..Кутия - корпус на батерия или кондензатор, която да може да се отвори и да се смени рулото на електродите и да се огледат как са работили след някой и друг цикъл на заряд и разряд.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttp://ev.battery.free.bg/
като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеКво става с патента? Ами със сайтчето?
Коментар
� -
http://ev.battery.free.bg/
като ги направя частите, ще ги снимам, после ще допълня как ще се получи батерия. Това не е модулна батерия, по две причини , по принцип е опасно да се прави многоволтова батерия от хора които не знам дали имат подготовка ..тока е опасен над определено напрежение и големина...това което ще опиша е безопасно.Last edited by supertrader; 15.12.2021, 23:36.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеФорд и Едисон правят съвместно предприятие за ел Мобили и се провалят заради дефицити в батериите. Което и сега си е проблем на елмобилите.
Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
ето една кратка история на Ел Мобилите
A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)
Коментар
� -
В момента батерии също няма, ако си купиш батерия за нещо друго и тя е от тези които могат да ги влагат в електромобили е 100% сигурно че това е отпаднала на фабрични тестове батерия. Замерват ги и още нови са с разлики във вътрешното съпротивление, после още в началото на ползването им някои отпадат - дефектират. Другия вариант е да вземеш нещо което се продава защото производителя си е от тези които правят ментета. Преди време някой ме беше питал един негов приятел искал да си вземе батерии, та какви да си купи по интернет ? Казах му каквото мисля и каквото виждам - по добре оловни да вземе с дълбок цикъл на заряд и разряд отколкото литиеви, литиевите ако са хубави няма да се продават в интернет а производителите ги вземат на едро за електромобили.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Тя и сега работата с батериите е на ръба, ако не се появи стандартно решение до масови електромобили няма да се стигне. В момента са нестандартни нещата. Хората всъщност трудно възприемат нестандартна техника, тя трудно пробива. Всеки като си харчи парите се интересува как се поддържа, има ли възможност частите да се заменят лесно. Едно е да ти кажат че се подменя част за 100лв и съвсем друго за 5000лв, това влияе много.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМисля че това е реклама, че батерията ще издържи 1000мили с презареждания разбира се. Ако с едно зареждане е минавала 100мили, значи 10 цикъла на заряд и разряд. Може би това рекламират.
Ford, Edison and the Cheap EV That Almost Was | WIRED
ето една кратка история на Ел Мобилите
A Brief History of the Electric Car, 1830 to Present (caranddriver.com)
Коментар
�
Коментар