Я да видим, кой е грамотен: Кои и какви технологии, се използват за получаването на максимално еднакви изделия? Пряко и непосредствено отношение към батериите на EV, и техните експлоатационни качества, вкл.цената и продължителност на експлоатация.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Да де, ама ни пускат партенки.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеТова сега какво се явява ? Нали на ток щяха да летят скоро. Не ми прилича на ток, но пък може да много по-еко от керосин.
===========
"Суис еърлайнс" (Swiss Air Lines) - дъщерно дружество на "Луфтханза", планира да стане първата авиокомпания в света, летяща с т. нар. "слънчево гориво", предаде ДПА.
"Суис" и "Луфтханза" вече са сключили споразумение за партньорство с производителя на такова гориво "Синхелион", съобщи швейцарската авиокомпания.
Процесът е нов и използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво.
Първият завод за производства на такова гориво за промишлени цели ще бъде изграден тази година в град Юлих, провинция Северен Рейн-Вестфалия в Германия, а "Суис" ще бъде първият му клиент през 2023 г.
"Синхелион" е основана от изследователи от университета ETH в Цюрих. Според един от съоснователите на компанията Филип Фурлер слънчевото гориво е икономичен и щадящ ресурсите заместител на изкопаемите горива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
Хъм, 4 000 са потънали, а само миналата година са продали почти 15 милиона леки коли в САЩ
Коментар
-
ceco666, все едно че са на ток, използва се водород и въглероден диоксид от въздуха. Затова казват че е неутрално екологично, защото при изгарянето на тези синтетични въглеводороди се отделя въглероден диоксид, но пък при производството им той е хванат от въздуха.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнениеЕй така влияят на пазарите.
Коментар
-
Това сега какво се явява ? Нали на ток щяха да летят скоро. Не ми прилича на ток, но пък може да много по-еко от керосин.
===========
"Суис еърлайнс" (Swiss Air Lines) - дъщерно дружество на "Луфтханза", планира да стане първата авиокомпания в света, летяща с т. нар. "слънчево гориво", предаде ДПА.
"Суис" и "Луфтханза" вече са сключили споразумение за партньорство с производителя на такова гориво "Синхелион", съобщи швейцарската авиокомпания.
Процесът е нов и използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво.
Първият завод за производства на такова гориво за промишлени цели ще бъде изграден тази година в град Юлих, провинция Северен Рейн-Вестфалия в Германия, а "Суис" ще бъде първият му клиент през 2023 г.
"Синхелион" е основана от изследователи от университета ETH в Цюрих. Според един от съоснователите на компанията Филип Фурлер слънчевото гориво е икономичен и щадящ ресурсите заместител на изкопаемите горива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Напротив, супертрейдър всеки може да направи и дори да види разликата.
Помниш ли този с перката с летящи крила? Такива като вас го оплюха ка било не можело. Оплют от хора които са тотално скарани с техниката. Този човек като ви видя тук, повече не се появи.
А помниш ли че този човек - за разлика от вас - взе патент, свърши си работата сам, без чужда помощ, и сега продължава напред. Ето този човек е от тези за които споменаваш.
А вие патент имате ли? Въобще нещо имате ли? Въпросите са реторични.
Last edited by Pyramid; 02.03.2022, 16:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Да де, но това което се прави трябва да става за нещо. За съжаление много от нещата се правят такива както преди '89 година. Манталитетът на по-голямата част от управлението и т.нар. "бизнес" е изграждан по онова време.
Да не говорим за 'колегата' ти. Знаеш че от всички деца на номенклатурата нищо не излезе.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе знам защо не можеш да направиш разлика и не си разбрал до сега че това са позитивни хора, искат да направят някакви неща които са полезни и не е неприятно това. То не е само да искат, могат и тези неща са изпробвани и понеже външния им вид не е като за в магазина това не означава че не работят по добре от съществуващите подобни. Ето това нещо с електромобилите не върви, има проблем за батерии. Написах по долу колко малко производство може да се направи дори когато казват че са се ориентирали към електромобили и ще направят големи фабрики. По принцип идеята за електромобилите е стара, но така и неуспява точно заради батериите все. Тези 4680 са силови батерии, достатъчно е малко от тях и многото да са от тези модули с един корпус, с много по малко метал в тях и много активна маса, която всъщност е нещото което поема заряда - електроните. Така че 4680 батерии да имаш въобще не са излишни, макар че могат и модули да се направят по силови - да могат да отдават голям ток, но разликата там с 4680 и тези модули които ще са силови е много по малка за енергийната плътност много няма да помогне..да няма разочарование. Батерии трябват и за автомобилите с ДВГ вече, хибридните коли са доста по добри и разходват много по малко гориво в града 2..3 пъти по малко. Нещата се променят, преди 20 години може да е изглеждало невъзможно авномобил да изминава 100км с 2 литра гориво, обаче сега такива се продават вече и също имат и батерии.
Помниш ли този с перката с летящи крила? Такива като вас го оплюха ка било не можело. Оплют от хора които са тотално скарани с техниката. Този човек като ви видя тук, повече не се появи.
А помниш ли че този човек - за разлика от вас - взе патент, свърши си работата сам, без чужда помощ, и сега продължава напред. Ето този човек е от тези за които споменаваш.
А вие патент имате ли? Въобще нещо имате ли? Въпросите са реторични.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар