IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    И кой ще поема риска при дефектна/развалена батерия. То при 10-15% деградирала ще почнат да се оплакват
    Тези и редица други Проблеми, са резултат на изостаналата концептуално електрическа и конструктивно концепция, и са решени елегантно и кардинално в микромодулната ми концепция, която, е изобретение и вече е публикувана на сайта на патентното ведомство от миналия месец.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      .. А иначе, много хитро бе замислено това, със замяната: Две минути, и си зареден.
      И кой ще поема риска при дефектна/развалена батерия. То при 10-15% деградирала ще почнат да се оплакват
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • CAN is a low-level protocol and does not support any security features intrinsically. There is also no encryption in standard CAN implementations, which leaves these networks open to man-in-the-middle frame interception.
        https://en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus#Security
        На Бош измислицата дали е оръжие като газа?

        Коментар


        • ТОВА ЩЕ БЪДЕ КРАЯТ НА МОЕТО ПЪТЕШЕСТВИЕ С TESLA.ТЯ Е ИЗВЪН ЖИВОТА МИ. ДРЪЖТЕ Я ДАЛЕЧ ОТ ВАШИЯ.

          https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...B0-391840.html

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
            Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях.
            ...Като?
            - ИМЕННО!

            Коментар


            • Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях. При по лека батерия няма нужда от помещение, клетка в което да влезе колата, достатъчно е да застане в определена позиция и от склада да излиза механична ръка, която да я подмени и две минути ще са много време.
              Last edited by DS66; 11.09.2022, 23:13.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
                .. А иначе, много хитро бе замислено това, със замяната: Две минути, и си зареден.

                Коментар


                • Software compatibility is a characteristic of software components or systems which can operate satisfactorily together on the same computer, or on different computers linked by a computer network. It is possible that some software components or systems may be compatible in one environment and incompatible in another.
                  https://akmicorp.com/what-sae-standard/
                  Требе пръво некой да измисли декрет за Toshiba's SCiB™ оти така и така задръстването е големо

                  Коментар


                  • Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.

                    Коментар


                    • Better Place filed for bankruptcy in Israel in May 2013.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_swapping
                      министър на иновациите и растежа Dan Cohen

                      Коментар


                      • v_tin, в Китай се отказват от електромобилите, премахват зарядни станции.

                        Коментар


                        • Забравихме я тази тема

                          Коментар


                          • Водородно-кислородный топливный элемент с протонообменной мембраной
                            https://www.chemistryworld.com/opini...011756.article

                            Коментар


                            • https://www.focus-news.net/novini/By...odorod-1381122

                              Коментар


                              • Батериите са напълно достатъчни за заздвижване на транспортни средства по пътищата, мембраната на Дюпон е в основата на горовните клетки но има съществен недостатък - проводимостта е трудна поради това че трябва да се притиска равномерно към електродите, тя е твърд електролит и този проблем не може да бъде решен, няма и да бъде, тези клетки няма да станат с висока ефективност както могат тези с течен електролит. Но електролизери с течен електролит не може да се ползват за транспортни средства които се движат по пътища и са подложени на вибрации. Водорода може да се използва и трябва за съхранение на енергия и за пренос. Ако има летящи транспортни средства става друго, там може да намери приложение.

                                Коментар

                                Working...
                                X