If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях.
Да и слагат едни соларни панели да правят тока, защото соларния ток при правилно конфигурирана технология не е безплатен, но наистина може да е много евтин. Реално при лошо време хората ограничават и пътуванията. Но батериите стават много и трябва технология за батерии с по нисък разход на материали за тях. При по лека батерия няма нужда от помещение, клетка в което да влезе колата, достатъчно е да застане в определена позиция и от склада да излиза механична ръка, която да я подмени и две минути ще са много време.
Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
.. А иначе, много хитро бе замислено това, със замяната: Две минути, и си зареден.
Software compatibility is a characteristic of software components or systems which can operate satisfactorily together on the same computer, or on different computers linked by a computer network. It is possible that some software components or systems may be compatible in one environment and incompatible in another. https://akmicorp.com/what-sae-standard/
Требе пръво некой да измисли декрет за Toshiba's SCiB™ оти така и така задръстването е големо
Това което са казали е че премахват зарядни станции, за да намалят разходите за тяхната подръжка, явно е свързано с икономическите трудности. И финансови естественно също, но преди години още в Япония пишеха че са започнали демонтаж на зарядни станции за електромобили, пак поради същата причина, обременяват с разходи които не могат да поемат. Въобще нищо не се говори за сменяеми батерии, както е при доколкото знам китайската Нио, имала пунктове където се подменя батерията на електромобила със заредена, но това въобще не е масово и си има по високата цена защото тогава броя на батериите просто се увеличава и разхода за електромобил също, цената му да кажем..подържат се количество батерии и в тези пунктове за смяна.
Батериите са напълно достатъчни за заздвижване на транспортни средства по пътищата, мембраната на Дюпон е в основата на горовните клетки но има съществен недостатък - проводимостта е трудна поради това че трябва да се притиска равномерно към електродите, тя е твърд електролит и този проблем не може да бъде решен, няма и да бъде, тези клетки няма да станат с висока ефективност както могат тези с течен електролит. Но електролизери с течен електролит не може да се ползват за транспортни средства които се движат по пътища и са подложени на вибрации. Водорода може да се използва и трябва за съхранение на енергия и за пренос. Ако има летящи транспортни средства става друго, там може да намери приложение.
"Another result of mining development is that in the driest places on Earth where lithium mining functions best, the overuse of water when it is already naturally scarce causes suffering."
Те китайците ги правят, но българина и по за 30 хиляди не може да си ги купи, ако се правят в България някакви неща по може да си ги позволи, защото като работи ще изкарва чрез тях пари, доход.
Коментар