IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • За да тръгнат масово по пътищата електричките, най-малкото трябва да се смени цялата електрическа мрежа, освен битовата, и да се построят зарядни станции пет-двайсет пъти повече, отколкото са сега бензиностанциите.

    Коментар


    • bota156, хората не купуват и другите коли също толкова се продават, затова.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • A що никой не споменава даже че всички производители се ОТКАЗВАТ или отлагат електрическото безумие налагано от политиквениците
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
          Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

          https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
          ...смятай само, КАКВО остава за Тутраканската селищна система.

          Коментар


          • Ще им сложат рейндж екстендери, може да се поставят батерии, а не акумулатори с които да са заредени за 5000км. пробег, а пикап да го натоварят и за пробег 4 пъти по толкова. Тези неща са възможни, но как ще живеем с тях. Изгарянето на въглеводороди, добре преработени в добре проектирани машини е напълно екологично. Я си помислете колко опасен може да е въглеродния диоксид, който е съединение с изключително слаба връзка между двата елемента, и като виждате колко добре е направено всичко от тези които са го създали този физически свят..Дали те биха допуснали такава груба грешка ние самите да работим изгаряйки въглеводороди ? Батериите просто са токсични. С тези технологии не може да се продължи, ако не се изгради система за стриктен контрол - да се събират, преработват и нищо да не се изхвърля в почвата и водите. Това ще струва пари в икономика в която размяната на стоки се опосредствя с пари, а тях никой не иска да ги плаща. Т.е. предстои сериозно натравяне на почвата и водата, ако и финансовата система не се промени и да плаща запазването им. Но не това да е за определени страни и да се замъкнат в бедни и там да се захвърлят. С тези отпадъци се процедира безумно.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Трагичната пародия на пикап загинал на 400 километра пробег, на магистрала, със 112 км/ч средно... Значи при 130 км/ч или по планински пътища и на 350 не може да се надяваш... Каква подигравка! А с 4 човека с багаж няма да излезеш и на разстояние за пикник... https://automedia.investor.bg/a/2-no...-s-21-po-malak

              Коментар


              • https://www.facebook.com/reel/619069363644063

                Коментар


                • Екологичното бъдеще. Нулеви емисии. Незагасима токсична горелка. В гаража ви през нощта. Под краката ви на паркинга в молчето.
                  https://www.bitchute.com/video/Gf7TmI94g4uU/

                  Коментар


                  • В Китай електромобилите им на по 1-2 години са много евтини вече, на една трета от цената и се продават така добре. А те поначало са два пъти по евтини. Ако има евтин сервиз постоянно да се проверяват батериите вървят доста години. Те в Европа затова не искат да ги допускат да продават, защото са направо без пари в сравнение с европейските. Кой ще си купи европейска кола ? Фолксваген на тези високи цени имат дълг колкото на две украйни, ами ако трябва да продават на конкурентна цена на азиатците ? Никой не субсидира производителите в Китай, взели са по 1 - 1.5 милиарда заеми с над 10% лихва.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                      Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.

                      [ATTACH=CONFIG]n4140358[/ATTACH]
                      Гигантът на снимката е Андре Русимоф, френец от български родители.

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_the_Giant

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                        Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

                        https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
                        Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.

                        Click image for larger version

Name:	maxresdefault.jpg
Views:	1
Size:	65.7 КБ
ID:	4140358

                        Коментар


                        • Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

                          https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991

                          Коментар


                          • Тук искам да попитам, т.к.не съм наясно, точно КАК се процедира:
                            Да речем, продавам лиценз. Като физическо лице. КАК да си платя данъците?

                            Коментар


                            • cyclop, електрокарите са за работа, за дребна работа незаменими, може да влиза в закрити помещения, за куриерски служби, за каквото се сетят тези които ще ги ползват. Ако някой ги произвежда у нас пазара е безкраен, но трябва да са ориентирани да може да се пренасят по голям обем неща, това означава бусчета като това. Между другото тези са стария модел на Сузуки и бяха много разпространени, но съм виждал такова с 13 чертички драснати с отверка на боята на вратата вътре, всяка една чертичка - 100 хиляди километра и километража превърта, 13 пъти беше завъртян с един малък бензинов двигател и още вървеше 1.3 милиона километра. Сега големи приказки ако някоя може да измине 500 хиляди, те трябва да могат по 2 милиона да превъртат без проблем, нали технологиите са напреднали уж. А българските електрокари бяха безумно здрави, още има работещи. Ползвали сме, стои захвърлен и който му трябва го кара във фабриката, години наред без някой да го пипне нещо да му поправя.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Единственият вариант да има някаква полза и смисъл от електроколичките, и да се наложат масово в градовете, щеше да е ако се бяха произвели изобилие от малки модели, с къс пробег, с малка батерия, С НИСКА ЦЕНА, да може да си купиш за града и да си ползваш. А бензиновите можеха да се изкарат извън централните части на градовете, и да не се съчиняват всичките забрани-ограничения-спирания-и тн. Извън града са незаменими. А в града разни тип "смарт" или "ЪП", и да струват - с държавни субсидии дори - 7-8К максимум. 150 км с едно зареждане, примерно. Ама нали си знаем, поне който е отделил и един час мислене и наблюдение знае, нещо от тия дивотии не е за реални неща, не е за опазване на природата, не е за каквото и да е от нещата, с които ни лъжат за да ни пробутват зеления хайвер. Електрически пикапи правят, по над 3 тона без товар. Каква лудост, какво безсмислие, каква екологичност.

                                Коментар

                                Working...
                                X