IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Има тестове на водородни двигатели с вътрешно горене, постигат 60% кпд, а оборудването представлява метанова уредба грубо казано плюс вода за снижаване на азотните окиси. Зареждат бързо, лесно се конвертират колите които вече произвеждат да използват водород, а могат да използват и метан. Всъщност с последните промени по двигателите ще може да се направят да работят с каквото гориво им се подаде - водород, метан, бензин..каквото има и съобразно разтоянието което трябва да се измине без зареждане. Няма проблем с гориво за транспорта.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • "Hertz" заменя 20 000 електрички с ДВГички в Америка.
      Немската "Sixt" продава всички свои "Тесла".

      https://www.reuters.com/business/aut...et-2024-01-11/

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
        За да тръгнат масово по пътищата електричките, най-малкото трябва да се смени цялата електрическа мрежа, освен битовата, и да се построят зарядни станции пет-двайсет пъти повече, отколкото са сега бензиностанциите.
        Чак пък цялата мрежа. 50% са достатъчни предвид факта че, основно, ще се засегне СН разпределението.

        Коментар


        • Не трябва нищо, трябваше да привлекат и държавите зависими от износа на петрол за идеята само. Друг е въпроса че по тази технология електромобили се екологична катастрофа, защото ще хвърлят батерии при рибите както по навик правят с всичко. Вече имат изградени навици, такива първосигнални - това нещо дето не ми трябва да го хвърля ей така някъде. Друг е въпроса че тези батерии са малко ..могат да са други, но кой ще им даде такова нещо по много причини, могат да им дадат но рискуват да изчезнат поколенията след нас, после те ще са натровени, всяко растение и радиоктивно и токсично.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • За да тръгнат масово по пътищата електричките, най-малкото трябва да се смени цялата електрическа мрежа, освен битовата, и да се построят зарядни станции пет-двайсет пъти повече, отколкото са сега бензиностанциите.

            Коментар


            • bota156, хората не купуват и другите коли също толкова се продават, затова.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • A що никой не споменава даже че всички производители се ОТКАЗВАТ или отлагат електрическото безумие налагано от политиквениците
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                  Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

                  https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
                  ...смятай само, КАКВО остава за Тутраканската селищна система.

                  Коментар


                  • Ще им сложат рейндж екстендери, може да се поставят батерии, а не акумулатори с които да са заредени за 5000км. пробег, а пикап да го натоварят и за пробег 4 пъти по толкова. Тези неща са възможни, но как ще живеем с тях. Изгарянето на въглеводороди, добре преработени в добре проектирани машини е напълно екологично. Я си помислете колко опасен може да е въглеродния диоксид, който е съединение с изключително слаба връзка между двата елемента, и като виждате колко добре е направено всичко от тези които са го създали този физически свят..Дали те биха допуснали такава груба грешка ние самите да работим изгаряйки въглеводороди ? Батериите просто са токсични. С тези технологии не може да се продължи, ако не се изгради система за стриктен контрол - да се събират, преработват и нищо да не се изхвърля в почвата и водите. Това ще струва пари в икономика в която размяната на стоки се опосредствя с пари, а тях никой не иска да ги плаща. Т.е. предстои сериозно натравяне на почвата и водата, ако и финансовата система не се промени и да плаща запазването им. Но не това да е за определени страни и да се замъкнат в бедни и там да се захвърлят. С тези отпадъци се процедира безумно.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Трагичната пародия на пикап загинал на 400 километра пробег, на магистрала, със 112 км/ч средно... Значи при 130 км/ч или по планински пътища и на 350 не може да се надяваш... Каква подигравка! А с 4 човека с багаж няма да излезеш и на разстояние за пикник... https://automedia.investor.bg/a/2-no...-s-21-po-malak

                      Коментар


                      • https://www.facebook.com/reel/619069363644063

                        Коментар


                        • Екологичното бъдеще. Нулеви емисии. Незагасима токсична горелка. В гаража ви през нощта. Под краката ви на паркинга в молчето.
                          https://www.bitchute.com/video/Gf7TmI94g4uU/

                          Коментар


                          • В Китай електромобилите им на по 1-2 години са много евтини вече, на една трета от цената и се продават така добре. А те поначало са два пъти по евтини. Ако има евтин сервиз постоянно да се проверяват батериите вървят доста години. Те в Европа затова не искат да ги допускат да продават, защото са направо без пари в сравнение с европейските. Кой ще си купи европейска кола ? Фолксваген на тези високи цени имат дълг колкото на две украйни, ами ако трябва да продават на конкурентна цена на азиатците ? Никой не субсидира производителите в Китай, взели са по 1 - 1.5 милиарда заеми с над 10% лихва.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                              Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.

                              [ATTACH=CONFIG]n4140358[/ATTACH]
                              Гигантът на снимката е Андре Русимоф, френец от български родители.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_the_Giant

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                                Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом

                                https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
                                Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.

                                Click image for larger version

Name:	maxresdefault.jpg
Views:	1
Size:	65.7 КБ
ID:	4140358

                                Коментар

                                Working...
                                X