mikomikov, не казвам нищо, само това че цената на произведен в Китай автомобил и изнесен от там няма да е същата а по висока. Постъпват неправилно ако се захванат да ограничават вноса от Китай. И пак електромобилите не са технология която може да навлезе 100 процента. Имам литиевойонни батерии от други устройства, качественни с дебели електроди - първите цилиндрични батерии на Сони, те са добре направени между другото, а разни дето си присвояват че те са ги измислили, ами защо не са ги произвеждали ? Та тези батерии нямат и по 50 цикъла и са приключили, май нямат и 10% остатъчен капацитет защото просто са остарели. Така че ще ползва електромобил който позва батерията, ще и направи броя цикли..ако не ги направи просто си губи парите, а те не са евтина част тези батерии. За износа виждате - пали се от един електромобил цял кораб каркериър се наричат и са по за 4000 - 7000 коли и са големи и скъпи кораби. Проблем е разбира се и това.
Параноята ги гони в Европа - да се забранял вноса от Китай, те не са добре. Другото доказателство че хлапат е че са повярвали че до 35 - година всичко по улиците електромобили ще бъде.
Първо СО е абсолютно безвреден, вредата му е внушение, той се разпада и планетата има механизъм да подържа постоянна концентрацията му в атмосферата. Може дори да се каже че е жизнено важен и полезен..ще е прекалено, обратната глупост.
Второ забраната за дизелите защото отделят азотни окиси същото нещо, тях влагата във въздуха ги усвоява, прибира и да образува се киселина. Колкото е водата в океаните, моретата и реките толкова е водата в атмосферата, това се знае. Въпрос - Колко азотни окиси трябва да произведеш и натъпчеш в атмосферата че да повишиш киселинността и ?
Параноята ги гони в Европа - да се забранял вноса от Китай, те не са добре. Другото доказателство че хлапат е че са повярвали че до 35 - година всичко по улиците електромобили ще бъде.
Първо СО е абсолютно безвреден, вредата му е внушение, той се разпада и планетата има механизъм да подържа постоянна концентрацията му в атмосферата. Може дори да се каже че е жизнено важен и полезен..ще е прекалено, обратната глупост.
Второ забраната за дизелите защото отделят азотни окиси същото нещо, тях влагата във въздуха ги усвоява, прибира и да образува се киселина. Колкото е водата в океаните, моретата и реките толкова е водата в атмосферата, това се знае. Въпрос - Колко азотни окиси трябва да произведеш и натъпчеш в атмосферата че да повишиш киселинността и ?
Коментар