If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Защото стандарта им на живот е такъв, че мрежата им може да си го позволи да купува някакъв ток който после се загубва в голямата си част по проводниците. Цената им е ниска и ако погледнете дали са си наслагали соларни панели масово ще видите че те по скоро са рядкост отколкото много популярни, въпреки че там тези цени на подобни инсталации не са нещо скъпо за тях както в България за българите.
Кажете супертрейдър, какъв е този ток дето се загубва по проводниците?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Защото стандарта им на живот е такъв, че мрежата им може да си го позволи да купува някакъв ток който после се загубва в голямата си част по проводниците. Цената им е ниска и ако погледнете дали са си наслагали соларни панели масово ще видите че те по скоро са рядкост отколкото много популярни, въпреки че там тези цени на подобни инсталации не са нещо скъпо за тях както в България за българите.
А дали не е нарочно, че в Калифорния човек може много лесно да продава домашния си соларно произведен ток на доставчика, докато у нас е невъзможно ?
И дали няма да стане възможно и у нас по-скоро, от колко си мислим ?
Причината е в дълбоко корумпираната ни държава, + политическите заигравания, заедно с нежеланието да се погледне по-далеч от носа. Например, от 2005-та насам, определено, няма действаща, дълбоко осмислена държавна енергийна стратегия а документите, които ни открил с такова име, са рядка, вкисната боза. Виж, потърси, прочети и ще ти стане ясно, нека не те аз травмирам.
А дали не е нарочно, че в Калифорния човек може много лесно да продава домашния си соларно произведен ток на доставчика, докато у нас е невъзможно ?
И дали няма да стане възможно и у нас по-скоро, от колко си мислим ?
Написах го мисля много ясно, това с водорода не може да се изключи от развитието и не бива принудително да се налагат някакви единственни неща. Защото няма да покрият нуждите и няма да има какво да се добави, да няма криза прекалено голяма.
Добре че си ти да кажеш. Предполагам не говориш за горивни клетки а е така, общо?
Last edited by RUBLA; 16.03.2022, 12:11.
Причина: Не е по темата.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Написах го мисля много ясно, това с водорода не може да се изключи от развитието и не бива принудително да се налагат някакви единственни неща. Защото няма да покрият нуждите и няма да има какво да се добави, да няма криза прекалено голяма.
Естествено. Няма да се обръщат към теб, я. В сферата, ти си г-н НИКОЙ,. Някакво двуного, от което, НИЩО не зависи. Общуват с такива като нас, които - най-малко, можем да им възпрем работата, по някои направления и да им се наложи, яко да се ръсят. Т.е. ТИ, този интерес, няма как да го видиш освен ако, не решим да ти кажем. Ама не плачи, не вълнуваш никого.
Хвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.
Pyramid, работата с модулите ще тръгне защото нямат избор - материалите са с излитащи цени, инфлацията преоразмерява покупателната способност на населението. Неизбежен е интереса.
Досега не съм видял интерес?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Pyramid, работата с модулите ще тръгне защото нямат избор - материалите са с излитащи цени, инфлацията преоразмерява покупателната способност на населението. Неизбежен е интереса.
Хвърлих му едно око по диагонал, това нещо е за диагонално четене, убеждават че са взели правилно решение. Да се повторя, горивните клетки също ще се прилагат, има неща които все някак трябва да се движат. Сега батериите трябва да се усъвършенстват - скъпи, тежки с ниска енергийна плътност. Това с микромодулите и за горивните клетки трябва.
Не ползват по сложни редуктори защото още не са ги измислили, ДВГ в началото е без колянов вал и после го изобретяват. Електродвигателите са най ефективни при постоянен въртящ момент, но няма как да е постоянен когато съпротивлението което автомобила преодолява за да се движи се променя, променя се силата която противодейства на силата на въртящия момент. Електромобилите са далеч от съвършенство, но има в тях много неща които производителите им са направили и ги крият, имат такова нещо което подобрява ефективността някои, но не го споделят с цел да спечелят конкурентно предимство. Друг е въпроса, че не е чак толкова добре направено и ъпдейтват, но в един момемент ще има и ъпгрейд на хардуера също.
Супертрейдър стига си писал фермани.
Там по-назад има линкове, едни зеленички, те водят към едни изследвания на един институт специално за Фолксваген. Там също пише какво казва един от шефовете на Фолксваген.
Ти в момента смучеш от пръстите, чешеш се по врата и се чудиш какво да напишеш.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар