If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
Никъф проблем няма.... само дето това не е електрически автомобил. И подвежда читателите и потенциалните клиенти. Аз бих го кръстил това нещо "хибрид от второ поколение" и няма нищо лошо в съществуването му.
Малко или голямо двигателче , то е с КПД под 40%.Ел.енергия се произвежда по други технологии с КПД към 90%.Проблема е че трябва да имат много акумулатори и могат да са напълно ел.коли и с голям пробег.Само да им почнат масовото производство и цените на металите от които се произвеждат акумулаторите ще пробият небето.Те затова искат с малко акумулатори да минат.Има вече нови технологии за енергия , проблема е че всеки луд ще му се пъхне в ръцете мощно оръжие и ще се избием.
Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
е къф е проблема? не е ли автономен пробег това? или автомобила не е електрически?
това е мноо по добро решение от на нисан примерно дето на всеки 150км трябва да дириш контакт...
във волта поне зарядното ти е вградено в колата, а разхода на гориво е смешно малък и е за едно малко двигателче дето работи като генератор...
25.07.10
160 000 км с един акумулатор
автор(и): Труд, прочитания: 997, коментари: 0
Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.
“Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.
Поредната тъпня на "ТРУД". Истината е, че под "автономен пробег" при Шевролет Волт се разбира, че толкова може да мине преди да му свърши горивото за двигателя, който зарежда батериите. И под "задвижване само с електричество" се разбира, че двигателят с вътрешно горене по никакъв начин не върти колелата, а само върти генератор за зареждане на батериите. А колелата се въртят от електромотори, захранвани от батериите.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
25.07.10
160 000 км с един акумулатор
Електромобилът “Шевролет Волт” бе представен за първи път на изложението в Ню Йорк в края на март. Снимка Ройтерс
Осемгодишна гаранция или 160 000 км пробег на акумулатор ще е най-новото предложение за бъдещите притежатели на електромобила “Шевролет Волт” в САЩ. Литиево-йонната батерия ще се произвежда серийно от август.
“Шевролет Волт” има автономен пробег от над 500 км и през цялото време се задвижва с електричество.
Ще се открие нещо ново далече преди да се е свършил петрола. Има други варианти които по скоро граничат с фантастиката но ще се реализира някой все някога.
osoitza, бъркаш фантастика с реалност. Индуктивността ти е на мноооооого малко разстояние. Да има и проекти да се пренася ток индуктивно, като се захранва първичната намотка, а вторичните са в различни устройства и така отпадът кабелите, но освен малки ПР университетски акции друго няма.
Закопаването на контролен кабел в пътя се използа за автоматично поддържане и корекция на курса на големи машини и автоматични платформи, но в по-страни с по-западно местоположение. Такива има в сервизния тунел под Ламаша, фабрики и се използва и при пренасяне на частите на А380.
Решението за сегашното ниво на техниката, го има описано по-долу. Стандартна батерия с определен волтаж за всички МПС-та, разбирай и лесен монтаж/д на същото, енергостанции свързани в обща инфо мрежа и наемане с кредитни карти за гаранция за съхраняване и връщане на батириите, дори и на други електростанции. И може би всеки производител трябва да предвиди по една по-малка батерия за пробег от 5-10км с която да се движиш из града.
Традиционните автомобили са осъдени да загинат с повишаването на цената на петрола и постепенното изчерпването на петрола(бавен и дълъг процес не го идентифицирайте с една определена година!)
Водорода не е алтернатива, четох една статия в която един швейцарец беше описал доста добре защо.
Със повишаването на цената на енергийните ресурси ще се покачи и цената храната и разните там биогорива тотално не са алтернативи...
Електромобили - да обаче за момента са сериозно ограничени от възможностите на сега съществуващите батерии и докато индустрията няма качествено нови батерии стандартните електромобили няма да са масови.
има едни електро мобили които много малко хора познават - с индукционно задвижване.
Линия с ток се поставя по средата на платното и колите, които минават над нея се задвижват( зареждат). Автомобилите имат батерии и ако се отклонят от електро снабдено платно могат да се определена дистанция на батерии - изисква се обаче значителни инвестиции да се покрие достатъчно плътно пътната мрежа - вероятно би си струвало в Япония, Корея, някъде из югоизточна Азия(прототипи и сега има из улиците на Сеул) и Западна Европа..
Ако обаче минат автомобилите на ток цената му ще нарасне значително. Източниците на енергия си остават предимно не възобновяеми и ограничени....
В света има над 700 млн. коли на бензин, дизел и други изкопаеми горива, колко са електрическите? Дори и за производството на една електрическа кола трябва петрол - само в една гума има доста петрол... . Отделно са проблемите с електричеството, то се произвежда от изкопаеми горива, които се добиват пак с помощта на петрол. Въпросът с батериите е съвсем друг, дали ще има скалираща и евтина технология.
Според мен електрическите автомобили имат голям шанс да се наложат. Цените ще паднат и ще станат по-достъпни и от сегашните бензинови и дизелови модели. Следя от известно време развитието им и забелязвам все по масово навлизане на пазара и все по-добри характеристики.
електрическите коли никога няма да се разпространят
Електрическите коли никога няма да се разпространят, още по-малко тези на водород. А с пика на петрола и сегашните ще изчезнат. Това е бъдещете, а не на горните технологии, харесва ли ви или не.
Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
По скоро бих заложил на спад на акциите на посочените от Теб фирми.Спекулациите ми по въпроса са следните:
Резервоар с въглеводороди (50л) и ДВГ стига за преход до морето.Но това е бинарно гориво-по пътя изсмуква към 800кг въздух и му отнема кислорода.Енергия от стотици Kwh се отделя постепенно.Масивен взрив е невъзможен.При мощни акумолатори има понятие \"термична смърт\"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства.КПД на елдвиг е гигански и това е плюса.Но бъдеще според мен ще е на горивни клетки на метан или етанол.Там КПД е също далеч по добро от ДВГ,но по плавно сте се адаптира инфраструктура и е безопасно.А в автомобили безопасността е от първостепенно значение.ФОРД плати 20 милиона при злополука от недостатъчна пасивна безопасност на шофьорска врата! p.s. Акциите на иновативни люпилни в двора на голямия пазар са предсказуеми и зависят от политолози ,по скоро;-)))
Според мен това е бъдещето. Тези автомобили тепърва ще навлизат усилено на пазарите. Дори според мен след време трябва да се направят задължителни квоти за разл. държави колко % от градския транспорт например да е от електрически автомобили. Време е да започнен по-усърдно да опазваме околната среда.
Опа, извинявам се, EcoMotors International са взели парите. И не са им ги дали Sun, ами Khosla Ventures. И не Microsoft, ами Бил Гейтс от джоба си ги е извадил. И не били компютри, а едни компоти http://www.ecomotors.com/
Microsoft и Sun са инвестирали в някаква фирма която е решила да прави революционен дизелов агрегат - по-лек, с -по-малко части и двойно по-голям въртящ момент. Вече го предлагат като част от електрически генератор, но се целят и директно за автомобилен двигател.
Opoc се казва разработката. http://www.propulsiontech.com/opocfamily.html
Конкуренцията не спи и вдига летвата пред електрокарите! С Форд S-max (7 местен) натоварен с 6 човека и багаж съм пътувал с под 5/100 разход. При 70 литров резервоар това дава 1400км без презареждане.
С този нов двигател отиваме на 2,000км пробег с едно зареждане. Найс, а?
Коментар