Повторение http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html Хванах част,утре ще го изгледам.Енергийната плътност на акумолатора на ЕV1,и на сегашните е далече от нужните.При масово производство цените ще паднат да суровините,но преди ново поколение акумолация на ток,надали.А за водорода-там гn Доганов от "Водородния консорциум" е компетентен
Енергията е от 26 оловни или никелови модернизирани батерии,което се вижда и от теглото.
"Що се отнася до технически характеристики, които не са споменати по-горе, аз няма да ги покрие всичко, но тук са основните неща: диск мотор: поддръжка безплатни 137hp 3-фазни AC асинхронен двигател батерии: 26 напредналите рекомбинантни оловно-кисели батерии за високо напрежение на системата, 1 - спомагателен батерия за 12 волтови системи, системата за таксуване: Делко Хюз MagneCharge с индуктивно свързана магнитно поле зареждане пространство в багажника: 10 кубически фута дължина: 169,8 инча макс. ширина : 69,3 инча колесна база: 98,9 инча Собствено тегло : 2,970 lbs, коефициент на въздушно съпротивление : 0,19 ps Ако ЕV1 не е бил изтеглен, деградиращи акумолатори са стяли да застрашат реномето на модела...GM е на 100 години! http://avt.inl.gov/pdf/fsev/eva/genmot.pdf

"Що се отнася до технически характеристики, които не са споменати по-горе, аз няма да ги покрие всичко, но тук са основните неща: диск мотор: поддръжка безплатни 137hp 3-фазни AC асинхронен двигател батерии: 26 напредналите рекомбинантни оловно-кисели батерии за високо напрежение на системата, 1 - спомагателен батерия за 12 волтови системи, системата за таксуване: Делко Хюз MagneCharge с индуктивно свързана магнитно поле зареждане пространство в багажника: 10 кубически фута дължина: 169,8 инча макс. ширина : 69,3 инча колесна база: 98,9 инча Собствено тегло : 2,970 lbs, коефициент на въздушно съпротивление : 0,19 ps Ако ЕV1 не е бил изтеглен, деградиращи акумолатори са стяли да застрашат реномето на модела...GM е на 100 години! http://avt.inl.gov/pdf/fsev/eva/genmot.pdf
Коментар