Първоначално изпратено от Money
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.Last edited by supertrader; 24.01.2020, 19:35.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.
Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.
Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
Политически е почти невъзможно. Реално Фолксваген им дойде дюшеш дизеловия скандал като оправдание за бъдещите жертви и вероятно имат по-големи шансове да оцелеят. Рено-Нисан също имаха голям напредък по сходни причини, бяха пред фалит и рискуваха с истински визионер. Но виждаме как им идва нагорно на японците и му спретнаха преврат. Нещо подобно може да стане някой ден и във Фолксваген, примерно акционерите да загубят търпение.
Тесла, Апъл, Гугъл нямат такива проблеми, но пък имат планини от кеш или много голяма преднина в случая на Тесла.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача
Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.
Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перкитеLast edited by Pyramid; 24.01.2020, 10:44.
Коментар
-
E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.
А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света
Коментар
-
Първоначално изпратено от lalka 75 Разгледай мнение
килограмът не е единица за маса. а за тегло/ Масата включва пълната енергия на един обект, а теглото само потенциалната й съставка
Много ме заинтригува, Лалке!
Не мога да си я обясня тая - потенциална съставка! Така де: много на висок стил си я учила тая физика... Мислех, че обяснението е по-различно, ама... Да не почнеш сега да ми говориш за константата на Планк..., или за Общата-, или пък - за Специалната теория на относителността...
...така де: между нас да си остане, ама повече бих се интересувал от това, например как самата ти приготвяш..., да кажем... мусаката! Би ли ни изнесла една лекция по темата?
И съм серьОзен!
Коментар
-
За 2018 - първите три места по продажби са:
- Volkswagen Group - 11,018,000
- Toyota - 10 163 491
- Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402
.................................................. ............................
Обръщам внимание на това, че само за една година първите три места са за производители, които реализират НАД 10 000 000 продажби!
... и това не може да се сравни с продажбите на електрички, които общо са около 2 000 000, а също има и около 3 000 000 - плъг-ин хибриди - комплект с двигател с вътрешно горене и електричка. Общо: плъг-ин хибриди, които не са "чиста" електричка + "чисти" електрички /произведени до този момент/ - 5 100 000.
.................................................. ............................
Според данни на някои от рекламиращите Тесла - 2 000 000 /китайски и други, вкл. Тесла/ - електрички е много повече от 10 000 000 - които всяка година произвеждат горните АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ...
Не им вярвам!))
Коментар
-
Най-продаваният автомобил в света си остава Toyota Corolla. За първото полугодие Тойота е доставила 596 282 броя от ТОЗИ модел.
На второ място в света по продажби за полугодието на 2019 е Ford F-Series с 539 181 бр.
На трето място е Toyota RAV4 - 440 597 бр.
Следват: Honda Civic, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf...
.................................................. .............
На 84 място по продажби за полугодието на 2019 е Hyundai i20 - със 122 728 бр.
иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
на 85 място е НАШАТА Тесличка!
На 85 място: Tesla model 3 - със 120 708 бр...
.............................................
На 99 място: Fiat Panda - със 107 660 бр...
.................................................. ..................................
Фиат Панда са поели ангажимент, до края на 2019 да излязат по продажби, преди Тесла...
Световната общественост с трепет следи новините...))
Интересно, ВОДЕЩИТЕ автопроизводители - защо не четат ТОЗИ ФОРУМ! Защо не вярват в "светлото" бъдеще на Тесла! Защо не клякат доброволно пред Мъск?))
ЕЛЕМЕНТАРНО Е: автопроизводителите имат фенове, които разчитат на качество, цени, лукс и никак, ама съвсем никак не се впечатляват от обещания за "светло" бъдеще...))
Коментар
-
satz има много други технологии за задвижване ако изисквания пробег е малък и теглото ниско, нищо не се знае може за този случай да се развие нещо друго. Такава конверсия на транспорта е много сложна и противоречи на човешката природа , а именно на алчността, желанието на индивида да доминира над другите и тези неща като се комбинират с жестокост...как ще се качат на мънички коли всичките артисти.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от HSBC Разгледай мнениеДа ти кажа, аз не бих заложил нито на традиционен, нито на новите като Тесла.
Иначе защо тактически взех VW когато се сринаха в края на 2015, не ми се повтаря сега. Тогава навремето доста подробно го обсъдохме в DAX и NYSE. Лично аз не виждам директна заплаха за VW в близката поне една година и повече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеСпоред мен ще се появят множество малки (електричка се прави много по-лесно от ДВГ) с 3d принтнати купета.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеОтделен е въпроса, че ако автономното движение се развие и наложи следващите 4-5 години всичките големи в момента са GAME OVER. Най-вероятно ще останат по-малки производители, които ще произвеждат за waymo (google), Епъл и китайските гиганти в автономното задвижване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Какво искаш да ти признавам
Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.
От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.
Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
Коментар
Коментар