IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Китайските градове са обхванати от „златна треска“ заради водородните клетки

    Лоши новини за електричките

    Коментар


    • Дейви, гледам че са те хванали пак-- https://fakti.bg/avto/530689-kak-sht...e-idioti-video

      Коментар


      • Първоначално изпратено от representjah

        @ED приемаш или отказваш баса?
        Абсолютно ДА.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

          Возих се преди няколко дни. Мисля, че беше последно ниво оборудване.
          При тия всички нива имат климатици, аз гледах второто - Актив. Други екстри като отопление на седалки и прочие не са ме вълнували.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Вие сте богати, нека ви. Бруто цената е 27 хил евро иначе, пак ви дерат като за световно.
            Возих се преди няколко дни. Мисля, че беше последно ниво оборудване.
            Last edited by vikhunter; 19.11.2020, 23:37.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

              В България цената е 70 000 лв.
              Вие сте богати, нека ви. Бруто цената е 27 хил евро иначе, пак ви дерат като за световно.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
                В България цената е 70 000 лв.

                Коментар


                • Някой има ли идея за перспективите пред Solo? Това чудо има ли собствен живот или просто върви нагоре покрай останалите? Признавам си, че за мен е изгъзица на невероятно висока цена. "Инвестирах" там, просто защото беше на добра цена.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                    Неудачията ще е 10к с 6 субсидия. За селско каране е идеална.
                    Ще ама няма да е, на малките цени режат субсидията. Да не говорим че не могат да я изкарат на пазара кат ги гледам.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                      Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
                      Неудачията ще е 10к с 6 субсидия. За селско каране е идеална.
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви

                        Коментар


                        • 504,71 USD +18,07 (3,71%) UP
                          Баси чудото абе какво става бе ХАХАХАХА!

                          Коментар


                          • [QUOTE=DaveBG;n3678996]ХАХАХА гоним 500, говори се че дори Уорън Бъфет се е врязал грубо ...

                            ХАхаха елате пиленца при батко! От ДВГ бих си купил евентуално ферари за окраса на двора

                            Да живее фотошопа
                            Децата се радват на картинки

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                              ЕД, ти ужким инвестираш на борсата, тази, онази. без значение.
                              Следващата и по-следващата година - ще са като тая, и децата знаят, че ще има рецесия още поне 18-24 месеца.
                              "Рецесия" ще е докогато, БВП на САЩ не се изравни със това за 2019 година, това е според мен, естествено Блумберг ще ти сравни 2021 със 2020, да ама не.
                              Така, че следващите две години максимум да стигнете половин милион на година, хората и бизнесите няма да харчат толкова.
                              11к продадени в Германия (във Франция са под 10к) на месец.
                              Е, къде тогава ще продавате в ЕС ? Холандия, Скандинавията ? Европа я пишете бегала за няколко години поне.
                              Тази евтината,Тесла за $25000 (предполагам, ще изглежда по-зле от Тройката) се чака до 3 години (поне).
                              Гаранция тая кола няма да има "автропилот" - ама това е един от козовете Ви, как с тоя евтинджос ще биете Голфа, Зоуи, БМВ, Дачия ???
                              Тая евтината, няма да оставя голям марджин да правите прекалено много заводи за коли, остави ами и ГОЛЯМ завод за батерии ще трябва, нали ще гоните няколкото милиона.
                              Сега, знам, че отговаряш избирателно и там където отговаряш даваш някакви бъдещи хипотези, двусмислици и т.н.
                              От евентуална рецесия Тесла ще излезе във върхова форма, за разлика от останалите производители. Видно от 2020та при затворени заводи, безработица, локдауни и какво ли не Тесла прави ръст от 30%. Това ако не ви говори достатъчно накъде върви търсенето и кой движи пазара не знам какво.
                              От изказвания се разбира, че батерии ще се произвежда в почти всеки завод, за да се скъси веригата на доставки и разходи. Маржина, Тесла го увеличава постоянно с или без ауто пилота. Важното за маржина е не само редуцираната цена на батерията, но и технологията на производство. Никой няма да произвежда с по-ниски разходи, а в същото време да продава като ТОП бранд.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от representjah

                                И 800К ми стигат. Край на баса 31.12.2023. Ако се случи преди това, получаваш стотарката.
                                Последно уточнение - произведени, но и продадени автомобили. А не да стоят на паркинга им да хващат тен. За доказателство - отчетите на компанията - Balance sheet и annual report.
                                Ако ги направят следващата година затваряме ли баса?

                                Коментар

                                Working...
                                X