IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 13ADROL, нещо такова, сега остава някой да каже направете и видео като я правите че по него да повторя експеримента. Сега така е модерно и после видеото в тубата.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Pyramid, по принцип е рисковано, но като ти трябва пружина и трябва да я направиш за два дена. При тази батерия плочите вътре към които са долепени анодите и катодите - нямат потенциал, потенциала ще излезе чак на крайните плочи.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Човек, може да ти пръсне в очите!
        Абе, вие да не сте в час по трудово?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          През волтметър разбира се, виждал съм какво става като се постави ключ при ремонт на автомобил да окъси клеймите на акумулатор по невнимание - сменя си цвета и става червен. Закалявал съм навити от тел пружини, като им подам голям ток от акумулатор, стават червени като реотан и после в масло.
          Човек, може да ти пръсне в очите!

          Коментар


          • През волтметър разбира се, виждал съм какво става като се постави ключ при ремонт на автомобил да окъси клеймите на акумулатор по невнимание - сменя си цвета и става червен. Закалявал съм навити от тел пружини, като им подам голям ток от акумулатор, стават червени като реотан и после в масло.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • ...Дано не си бъркал директно. ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ ! Ако окъсиш, става много лошо.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                А между електролита в една клетка към електролита в друга клетка какво ли ще покаже се питам сега.
                До около 2 V за киселинен и около 1,2 за алкален

                Коментар


                • Някой от вас, критикари, правил ли е еквивалентна схема на тази батерия, която "критикувате"? Като експерти, нали би трябвало да можете.
                  Last edited by Pyramid; 30.04.2021, 21:11.

                  Коментар


                  • А между електролита в една клетка към електролита в друга клетка какво ли ще покаже се питам сега.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Ми айде де, направете я. Само дрънчите тук от глупост та по-голяма глупост.
                      Ами има учебници бе, сега има интернет и всичко може да се научи при желание.
                      Като ви чета така, имам чувството че сте над тия неща. Учебници - ха! Те са за малоумниците!

                      Това, да чете човек, трябва. Ала трябва и да разбира. Не даваш признаци.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, акумулатора който имам е без капачки на клетките явно от модерните. Това което бих направил е да потопя края на един проводник само в електролита на една от клетките и после към полюсите може да се види ще протече ли ток, има ли електролита потенциал. Сега разсъждавам може ли да ме заблуди този опит, но не мога да го проведа.
                        Грешка. Въпросът е да не тече ток от електрод към електрод БЕЗ ТОВАР. С волтметър, ТОВА, не можеш да установиш.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
                          Сега, с днешните акумулатори, "пробваш" ли, ще се разочароваш. Конструкцията им е извън допустимите параметри и ще има точно, което Кокорко казва, т.е. ПРОБЛЕМ. Затова, се пробва със специална конструкция акумулатор но, ТЯХ, нашият Кокорко не ги знае и не може да ги формулира. Щото, е "компетентен"

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
                            Ми айде де, направете я. Само дрънчите тук от глупост та по-голяма глупост.
                            Ами има учебници бе, сега има интернет и всичко може да се научи при желание.
                            Като ви чета така, имам чувството че сте над тия неща. Учебници - ха! Те са за малоумниците!

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Pyramid, акумулатора който имам е без капачки на клетките явно от модерните. Това което бих направил е да потопя края на един проводник само в електролита на една от клетките и после към полюсите може да се види ще протече ли ток, има ли електролита потенциал. Сега разсъждавам може ли да ме заблуди този опит, но не мога да го проведа.
                              Last edited by supertrader; 30.04.2021, 20:29.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X