13ADROL, нещо такова, сега остава някой да каже направете и видео като я правите че по него да повторя експеримента. Сега така е модерно и после видеото в тубата.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Човек, може да ти пръсне в очите!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПрез волтметър разбира се, виждал съм какво става като се постави ключ при ремонт на автомобил да окъси клеймите на акумулатор по невнимание - сменя си цвета и става червен. Закалявал съм навити от тел пружини, като им подам голям ток от акумулатор, стават червени като реотан и после в масло.
Коментар
-
През волтметър разбира се, виждал съм какво става като се постави ключ при ремонт на автомобил да окъси клеймите на акумулатор по невнимание - сменя си цвета и става червен. Закалявал съм навити от тел пружини, като им подам голям ток от акумулатор, стават червени като реотан и после в масло.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА между електролита в една клетка към електролита в друга клетка какво ли ще покаже се питам сега.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми айде де, направете я. Само дрънчите тук от глупост та по-голяма глупост.
Ами има учебници бе, сега има интернет и всичко може да се научи при желание.
Като ви чета така, имам чувството че сте над тия неща. Учебници - ха! Те са за малоумниците!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, акумулатора който имам е без капачки на клетките явно от модерните. Това което бих направил е да потопя края на един проводник само в електролита на една от клетките и после към полюсите може да се види ще протече ли ток, има ли електролита потенциал. Сега разсъждавам може ли да ме заблуди този опит, но не мога да го проведа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.
Ами има учебници бе, сега има интернет и всичко може да се научи при желание.
Като ви чета така, имам чувството че сте над тия неща. Учебници - ха! Те са за малоумниците!
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Pyramid, акумулатора който имам е без капачки на клетките явно от модерните. Това което бих направил е да потопя края на един проводник само в електролита на една от клетките и после към полюсите може да се види ще протече ли ток, има ли електролита потенциал. Сега разсъждавам може ли да ме заблуди този опит, но не мога да го проведа.Last edited by supertrader; 30.04.2021, 20:29.D.Y.F-091066
Коментар
-
Сега за да не изпадаме в голословен спор, имам един акумулатор и знам как да проверя има ли потенциал електролита към анод или катод и тогава съвсем точно мога да кажа. Иначе според мен преградите са за да не се получи неравномерно зареждане на клетките, или ако както е в конструкцията на модула там ролята им се изпълнява от метала към който са залепени електродите, под метал разбирам - каквато е например ролята на лентите в литиевойонните батерии. За съдбата на Теслата нищо не казваш, не ти е приятно явно да върви към фалит ясно. При тези хищни за добавки батерии, при положение че всички - куцо и сакато се напвърля да прави електромобили, ще настане война за суровини. След 10 години половината им щяло да бъде електромобилно производство, а след още толкова ДВГ направо ще бъдат извън играта..на това му се вика "майсторска" работа. На мястото на Мъск бих станал пръв радетел за стандарти, да ги вкарам в пътя. Тази батерия може да се направи така като технология, че като я вземат в ръцете си само да цъкат и да си поръчат да си я купят.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар