Моля да се върнете към темата за електрическите автомобили, а не за разни изобретения.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, мисля че се заблуждаваш има си откритие и според мен патентна пригодност. Не съм настроен много позитивно към това че има патентна пригодност, погледни какво става при лекарствата - има някаква защита и му набиват буквално златна цена. Ако не ти е по възможностите да си купуваш това златно хапче, а ти се налага в главата ти почват да се въртят едни мисли спрямо тези хора..да кажем не си им благодарен, защото да се държим възпитано. Та падат тези защити и се оказва че хапчето може да го произвеждат и продават за стотитинки предполагам без да губят от това а да печелят пак. Онази схема която нарисувах можех да я направя много по убедителна и слепите да видят че модула е напълно реалистичен и има много предимства пред това лаишки да навързваш единични батерийки, да ги вкарваш в корпуси..Това са подробности. Мисълта ми бе за патентоването.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
В рамките на една единствена плоча няма да протече ток, защото повърхностите са еквипотенциални, но между раздалечените плочи ще тече ток, и то доста голям. Колкото е по-голяма потенциалната разлика, толкова по-голям ток ще тече. Ха сега си представи какъв ток ще тече между двете крайни плочи на батерията, и тогава ми приказвай следващите врели-некипели ...
Коментар
-
Pyramid, мисля че се заблуждаваш има си откритие и според мен патентна пригодност. Не съм настроен много позитивно към това че има патентна пригодност, погледни какво става при лекарствата - има някаква защита и му набиват буквално златна цена. Ако не ти е по възможностите да си купуваш това златно хапче, а ти се налага в главата ти почват да се въртят едни мисли спрямо тези хора..да кажем не си им благодарен, защото да се държим възпитано. Та падат тези защити и се оказва че хапчето може да го произвеждат и продават за стотитинки предполагам без да губят от това а да печелят пак. Онази схема която нарисувах можех да я направя много по убедителна и слепите да видят че модула е напълно реалистичен и има много предимства пред това лаишки да навързваш единични батерийки, да ги вкарваш в корпуси..Това са подробности. Мисълта ми бе за патентоването.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от MuTaKЗащо не си направите някаква тема, в която да си ги мерите?
Тази тема беше толкова интересна преди да я овладеете. Сега вече не става за нищо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Защо първо не го осмислиш потенциалното откритие, не изработиш опитен образец, не изследваш неговите параметри, и чак когато докажеш, че разсъжденията ти са верни, чак тогава припкай при мама да се похвалиш.
Иначе, че ТИ не можеш много от нещата, за които крякаш - ОК, приехме го.Last edited by X_Y; 31.05.2021, 18:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДнес, си поиграх с един стар оловен акумулатор. При автомобилните стартерни, поне от известната система с разделен електролит на клетките, токът де факто, тече през дебел слой от пресовани оловен диоксид и гъбесто олово - и двата материала, с достатъчно високо вътрешно съпротивление и плътност, което, ги прави излишно тежки и лошо свързани с тънката оловна мрежичка на клетките. Накратко, ЗАЛОЖЕНИ СА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ за това, батериите да са НЕтрайни. При изпълнение "с общ електролит" (все повече сигнали сочат за това, че е възможно И такова с много листи в паралел, в състава на една клетка) и с плътна ОСНОВА на плочите, следват:
Понижаване на вътр.съпротивление И УВЕЛИЧАВАНЕ НА ТРАЙНОСТТА, Т.К. ТОГАВА, ДОРИ И НЕЩО ДА СЕ ОТСЛОИ, ТО ПАК НЯМА ОСОБЕНО КЪДЕ ДА ПАДА, ТРУДНО БИ ОКЪСИЛО КЛЕТКА, А, И СЕЧЕНИЕТО ЗА ПЪТ НА ТОКА Е МАКСИМАЛНО, И ДЪЛЖИНАТА НА ПЪТЯ НА ТОКА - МИНИМАЛНА.
Сега, аз разбирам, че Матеев ще възрази но, дали е обмислил и проверил вариантите, които аз тези дни, или пак, ще сипва "възражения по принцип"? Едно време, така са "възразявали" за полета на по-тежки от въздуха тела, твърдели са, че Земята е плоска, отричали са микробите, молекулите, атомите, елементарните частици...
Та,
С ТОВА, сме съгласни всички.
Защо първо не го осмислиш потенциалното откритие, не изработиш опитен образец, не изследваш неговите параметри, и чак когато докажеш, че разсъжденията ти са верни, чак тогава припкай при мама да се похвалиш.
Last edited by X_Y; 31.05.2021, 18:51.
Коментар
-
Днес, си поиграх с един стар оловен акумулатор. При автомобилните стартерни, поне от известната система с разделен електролит на клетките, токът де факто, тече през дебел слой от пресовани оловен диоксид и гъбесто олово - и двата материала, с достатъчно високо вътрешно съпротивление и плътност, което, ги прави излишно тежки и лошо свързани с тънката оловна мрежичка на клетките. Накратко, ЗАЛОЖЕНИ СА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ за това, батериите да са НЕтрайни. При изпълнение "с общ електролит" (все повече сигнали сочат за това, че е възможно И такова с много листи в паралел, в състава на една клетка) и с плътна ОСНОВА на плочите, следват:
Понижаване на вътр.съпротивление И УВЕЛИЧАВАНЕ НА ТРАЙНОСТТА, Т.К. ТОГАВА, ДОРИ И НЕЩО ДА СЕ ОТСЛОИ, ТО ПАК НЯМА ОСОБЕНО КЪДЕ ДА ПАДА, ТРУДНО БИ ОКЪСИЛО КЛЕТКА, А, И СЕЧЕНИЕТО ЗА ПЪТ НА ТОКА Е МАКСИМАЛНО, И ДЪЛЖИНАТА НА ПЪТЯ НА ТОКА - МИНИМАЛНА.
Сега, аз разбирам, че Матеев ще възрази но, дали е обмислил и проверил вариантите, които аз тези дни, или пак, ще сипва "възражения по принцип"? Едно време, така са "възразявали" за полета на по-тежки от въздуха тела, твърдели са, че Земята е плоска, отричали са микробите, молекулите, атомите, елементарните частици...
Та,
С ТОВА, сме съгласни всички.Last edited by X_Y; 31.05.2021, 18:10.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде това, в гаража ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Къде това, в гаража ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеОще нещо:
Печатарско оборудване.
Пресово оборудване.
Системи за масово тестване на батериите (за микроелементите).
И свиване доставките на машини, щамповащи металните корпуси. Просто е: заменят ги шлаухите.
Нови BMS - системи.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар