IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоши банки - Добри банки

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Прокредитбанк

    Имам много лош опит с Райфайзен банк.

    Исках да си издам кредитна карта при тях. Щеше да е на името на юридическо лице. Имах вече пуснат овърдрафт и ми предложиха карта с малък лимит. Служителката ми даде куп документи и ми каза "Подпишете тук, тук и тук".
    Не съм свикнал да се подписвам без да чета и затова се зачетах сериозно. Понеже са много документи и казах, че ще ги взема да ги прочета в къщи на спокойствие. Отговора беше, че не мога да ги изнасям от банката. Аз попитах, добре де след като ги подпиша ще взема половината от тези документи. Защо да не мога да ги изнеса сега ? Амиии даааа то може да вземете тези и тези и тези - демек половината.
    Прибрах се и заседнах. В договора се оказа, че има клаузи от сорта „Банката може да предоставя личните ми данни на застрахователя, лица свързани със застрахователя както и на трети лица“ или „Ако искам да направя инвестиции във фирмата си, трябва да искам предварителното, писмено съгласие на банката.“ или „Ако искам да вляза в кредитни отношения с друга банка, финансова институция и т.н. трябва да искам предварителното, писмено съгласие на банката“. !!!!!!!!!!!!!
    Посмяхме се с един мой приятел адвокат и въобще не им се обадих повече.
    Няколко месеца по късно реших да мина на цифров подпис при активно банкиране. Питах по телефона в банката и те ме насочиха към сайта им. Имало форма-заявка за издаване на подпис. Там пишеше, че издавали подписи на Банксервиз. Ми ОК, на мен ми е все тази кой ще ми даде подпис. Оказа се обаче че формата е написана така, че не става ясно какви точно данни искат. Звъня на Банксервиз, при което след сума време чакане на телефона ми вдига една леля ( до колкото може да се прецени по гласа ) и не можа да ми обясни какво се иска да напиша в полетата. Освен това цялата процедура била 2-3 дена.
    Падна ми пердето и за 2 часа си изкарах подпис на Инфонотари през ЦКБ който на всичкото отгоре струваше по малко.
    От ЦКБ директно в Райфайзен. Попълних някаква форма и ми поискаха цифровия подпис. Видяха, че е на Инфонотари и казаха, че няма да стане. На въпроса „Защо ?“ ми отговориха че работели само с Банксервиз !!!! Идея си нямате колко тъпо погледнах.
    Пак ми падна пердето и поисках да говоря с управителя на клона. Качиха ме горе и се оказа че управителя е на среща с шефа на Райфайзен за града и на някакъв регионален за цяла североизточна или източна Б-я – не помня вече.
    Много се бях напушил и те го забелязаха, започнах да обяснявам, колкото се може по спокойно, какви са ми проблемите, като се почне от договора за кредитна карта и се продължи с цифровия подпис. Казах им в прав текст, че до преди тези проблеми, няколко години съм бил доволен техен клиент и търся причина да продължа да бъда. И всички започнаха да гладят по косъма: Господине така. Господине онака.... След 10 мин гладене по косъма, регионалния мениджър ми каза в прав текст следното: "Това в договора за кредитната карта е записано абстрактно" !?!?!?!?!?!? Договор – абстрактно. За мен тези две думи в едно изречение не се събират. След това изказване аз млъкнах и бях съгласен на всичко. След 2 мин. излязох от клона и се обадих на познат да ми препоръча банка. Прати ме в Прокредит.
    Аз знам какви документи ми трябват и ги имах. Там ми обясниха какво предлагат без да съм им казал, че ще се местя. Просто проучвах. Като ми разказаха всичко им казах „Аре давайте ! Имам документите“ Обясняването и процедурата за две 4 сметки, ( лична, фирмена + две карти VIZA ), и пуснато електронно банкиране – 40 мин. За същото в Райфайзен смених 3-ма служители и ми костваше две седмици докато получа активно електронно банкиране. Закриването на 2-те ми сметки в Райфайзен ми отне повече от 40 мин. !!
    Служителя, който направи това в Прокредит се казваше С. Кондов. Евала на човека и на политиката на банката да не разтакават клиентите си. Вярно е че Прокредит направиха промени в работата си наскоро, но въпреки това повече от 3-4 мин. ме съм чакал.
    В ОББ на възмущение, че има голяма опашка ( 15 човека ) чух коментар от охраната „Ама господине това е банка. Тука се чака.“ Той беше изненадан, че се възмущавам. Аз още повече.
    В ДСК съм чакал 40 мин за да внеса пари. На въпроса ми дали винаги е така получих отговор „Да“. А като коментирах, че съм изненадан понеже в моята банка не е така ми казаха „Ами не знам коя ви е банката, но ние сме най голямата“.... Ъъъъ !?!?!?

    Това, което мога да кажа е че сме МНОГО ДАЛЕЧ от нормална страна. И за това сме виновни ние клиентите. Ако си изнесем парите от една банка тя ще се промени. Понеже си траем и нищо не се променя. Това последното важи не само за банките...

    Коментар


    • Най-скапаната банка определено е Булбанк.Големи приказки и никакво обслужване.Вътре се разхождат едни фльорци да се чуди човек това банка ли е или бардак.Едни високи токове едни тоалети едни парфюми ужас...И празни глави.Този Пръцкомян няма ли да разбере че хората когато влизат банка не влизат там за секс-услуги.От пет гишета само на това на което има хора да чакат няма служителка.Из салона се разхождат едни манекенки ужас.Един час не мога да преведа 26 кинта на МВР за книжка.Накрая им теглих една яка майна и си тръгнах.Та ако Пръцумян чете тука нека да знае какви е назначил на работа.Няма думи с които мога да опиша бездарието и безхаберието на тези кокони.Кракът ми там няма да стъпи повече.

      Коментар


      • Токуда

        Преди години имаше някакви дела между мажоритарния акционер в Токудабанк и бившия такъв - някаква лизингова къща Лейди..... забравих как беше точно.Спора беше за част от акциите даже се стигна и до изпълнителни дела.Но не знам как завърши тази сага и завършила ли е въобще, не намирам инфо из нета.Като гледам почти 99% от акциите сега са на японците, някой да знае как са се развили нещата и завършило ли е всичко.Откъм активи и капитал изглежда доста добре.
        Last edited by nedev75; 16.11.2011, 11:24.

        Коментар


        • dool, тя е третата на база общите им активи ... което и значи много и не значи нищо

          Интересното е, че банката има дългосрочен кредитен рейтинг В- и краткосрочен кредитен рейтинг С според Standard And Poor's ... към момента де

          Според мен има краткосрочни затруднения по отношение на плащанията си ... звънни ми на вътрешния телефон и ще ти предоставя анализ за банките в България към 10.11.2011
          Last edited by nikolov; 11.11.2011, 14:46.
          Унитех

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Usercho Разгледай мнение
            Дарина ЧЕРКЕЗОВА
            В най-добрия случай финансовите институции реагират до 30 минути
            Оказва се, че 47.4% от банковите служители не са върнали отговор. В сравнение с миналата година, когато точно 50% от банките, включени в експеримента, не са отговорили, резултатът дори звучи малко насърчаващо .
            как ще отговарят!?!? по-надолу четох за закриване на клонове на ОББ, която според БНБ е третата по големина банка в България - по-малко служители, същата по обем работа, по-малко разходи за работни заплати ... че защо да плащат на двама, като могат и на един ...
            вицове, съновник, интериорни врати

            Коментар


            • Абе, какво става днес???
              От сутринта - чета 3 статии от Хампарцумян
              Нещо много се е задействало момчето
              това е последното:
              Хампарцумян: Бъдещето е добро, ако не правим глупости
              Last edited by X_Y; 07.11.2011, 16:55.
              remember remember the fifth of november

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nns Разгледай мнение
                И аз чух тая простотия в репортажа по новините , това за бабите с депозити в алфа специално са го измислили вероятно - няма такава застраховка никъде по света - какво трябва да е основното покритие ?! - "срещу безхаберие" , "срещу кражба от себе си" то бива прости журналисти ама пък чак толкоз може ли ?
                Не ми е ясно, но става все по-весело. И след като, няма опасност за банката, защо тогава са крили, че са обрани с 21 201 430 лева?

                В признанията си той обяснил, че гъркът Петър Цилипас Сабалас (34 г.) го уговорил да му даде милионите, за да ги вложи като депозит в друга чуждестранна банка. Обещал му по-късно да ги върне обратно в трезора, а те двамата да си поделят лихвата, която щели да получат от влога. Митевски очаквал да прибере около 400 000 евро. Очаквал и Сабалас да му върне дадените като заем милиони, за да ги вкара в Алфабанк по същия начин, както ги изнесъл по-рано. Надявал се, че никой няма да усети движението на авоарите. Самият Сабалас признал пред двама гръцки одитори, че наистина е взел парите от Митевски. И обяснил, че няма как да ги върне заради настъпилата световна финансова криза. По-късно в разпита пред разследващите Сабалас напълно отрекъл да е признавал подобно нещо. http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1103767
                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                  До колкото се чу, застраховател е покрил щетите. Знае ли някой е кой е бил застрахователя? Може и на лична!
                  И аз чух тая простотия в репортажа по новините , това за бабите с депозити в алфа специално са го измислили вероятно - няма такава застраховка никъде по света - какво трябва да е основното покритие ?! - "срещу безхаберие" , "срещу кражба от себе си" то бива прости журналисти ама пък чак толкоз може ли ?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                    Алфа банк - банков служител открадна 21 милиона лева http://www.razkritia.com/120916/%D0%...8%D0%BB%D0%B8/..
                    До колкото се чу, застраховател е покрил щетите. Знае ли някой е кой е бил застрахователя? Може и на лична!
                    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                    Коментар


                    • Алфа банк - банков служител открадна 21 милиона лева http://www.razkritia.com/120916/%D0%...8%D0%BB%D0%B8/

                      За „Инвестбанк” знаех, че вътрешни хора дори секретарката на Петя Славова, са краднали някои и друг милион, но за Алфа за първи път мяркам инфо..
                      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                      Коментар


                      • bulbank - zakonno narushenia

                        За тези които имат заем от булбанк, тук съм приложил становището на КЗП Протокол 27 с неравноправните клаузи в договорите на булбанк. преди даже да си помислите да вземете кредит от булбанк, прочетете становището на КЗП и го обсъдете с адвокат да ви посъветва. Moля споделете с всички свои познати, роднини, колеги за тези нарушения, за да търсят съдествие от КЗП и съда. Копие от протокола могат да вземат от КЗП също.

                        https://docs.google.com/viewer?a=v&p...kMGRi&hl=en_US

                        Коментар


                        • Половината банки не отговарят на запитвания по e-mail

                          Дарина ЧЕРКЕЗОВА
                          В най-добрия случай финансовите институции реагират до 30 минути
                          Оказва се, че 47.4% от банковите служители не са върнали отговор. В сравнение с миналата година, когато точно 50% от банките, включени в експеримента, не са отговорили, резултатът дори звучи малко насърчаващо. Факт е обаче, че през 2009 г. банките са обръщали по-голямо внимание на електронната кореспонденция с клиентите си. Тогава само 22.2% от трезорите не са върнали отговор.
                          Според изследването в най-добрия случай клиентите могат да се надяват на отговор до около 30 минути. Средното време за обратна връзка е 60-90 минути.
                          В проучването в началото на октомври 2011 г. УниКредит Булбанк регистрира най-бързия отговор - 39 минути. Всички банки, които са отговорили на запитването, са го направили в рамките на 24 часа. Изключение прави само Инвестбанк. ДСК и Токуда Банк са двете банки, които в рамките и на трите вълни не са отговорили на нито един изпратен e-mail.
                          Като цяло през годините времето за отговор се увеличава, но има някои банки, които са отговорили на всички електронни запитвания през трите години и запазват своите позиции, посочват от Market Eyes, като отбелязват, че става въпрос за Райфайзенбанк (32 минути), ПИБ (58 минути) и SG Експресбанк (91 минути).
                          Като цяло информацията, която се предоставя на клиента, е подробна, ясна и разбираема, коментират анализаторите. В по-голямата част от отговорите на банките присъства всичко необходимо: такси/комисиони, необходими документи, време за инкасиране.

                          Коментар


                          • В тая тъпа банка имам електронно банкиране и левова сметка само за да мога да си превеждам левове от обслужващата ми банка и да ги обръщам в евро в сметката на ипотечния ми кредит.. Т.е. - влизам веднъж в месеца. Ето какво видях днес като си влязох в акаунта:

                            30.09.2011
                            Уважаеми клиенти,
                            С цел повишаване сигурността на услугата „Интернет банкиране” Ви уведомяваме, че считано от 01.10.2011 за клиенти на услугата „е-Postbank” банката въвежда:
                            За физически лица: Дневен лимит /лимит на транзакция по сметка в размер на 5 000 валутни единици
                            За бизнес клиенти: Индивидуален лимит определен от клиента
                            Всеки клиент има възможност да заяви промяна на зададените лимити в клон на Банката.
                            На мен не ми дреме, но не им завиждам на тези, на които им е основна обслужваща банка. А и не ми се иска да споменавам, че може да има друга причина за тия ограничения, а не "сигурността" ......
                            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнение
                              Не го знам какъв е, но ме напуши яко на смях
                              И мен..
                              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                                Бизнес/ Редактор Виктор Стефанов / -- дааа..
                                Не го знам какъв е, но ме напуши яко на смях

                                Коментар

                                Working...
                                X