Първоначално изпратено от cokrat1
Разгледай мнение
1.Е без адвокат, мога да прочета чл. 28 от Правилника за устройство и дейността на Комисията за финансов надзор.
http://www.fsc.bg/public/upload/file...lnik-KFN_0.pdf
2. Как КФН процедира при получаване на жалба
• Като първа стъпка преценяваме дали информацията и документацията, която сте ни изпратили във връзка с Вашата жалба е достатъчна, за да можем да изразим мотивирано становище по случая. Възможно е да се свържем с Вас, ако имаме нужда от допълнителна информация.
• Също така, ние се обръщаме към компанията (или лицето), срещу която сте подали жалба за обяснения по случая и изискваме нужните данни и информация.
• Компанията следва да ни отговори в определения срок, като даде пълни разяснения и представи всички данни, относими към случая.
• Въз основа на получената информация ние извършваме детайлен анализ на конкретния случай.
• Ако установим, че компанията не е нарушила законовите изисквания, срокове и процедури, ще Ви уведомим за нашето становище.
• В случай, че установим наличие на административни нарушения, ще предприемем съответните мерки, като също ще Ви уведомим за това.
• Срокът за отговор по жалби бива различен и зависи от спецификата и проучванията по Вашия случай.
Как можете да подадете жалба до КФН
• Изгответе писмено Вашата жалба, като точно обясните Вашия проблем и определите Вашите искания. Приложете и съответните документи, които имат отношение към случая. Например, в случай на проблем с Ваша застраховка, изпратете копие от застрахователната полица и копия от кореспонденцията с компанията. Ако имате проблем с вашия инвестиционен посредник или например с пенсионното Ви дружество, можете да изпратите копие от сключен договор и копия от кореспонденцията с дружествата.
• Напомняме Ви, че трябва да изпращате само копия от документите, оригиналите запазете при себе си.
• В жалбата трябва да посочите Вашето име, адрес и ако прецените телефон и/или електронна поща.
http://www.fsc.bg/Jalbi-bg-60
Коментар