If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
АЗ ИМАМ БАНКИРАНЕ В ЦКБ, КОЕТО НЕ РАБОТИ И ЕЛЕКТРОНЕН ПОДПИС ПАК ПРИ ТЯХ. ЛОШОТО Е, ЧЕ НИКОЙ НИЩО НЕ ТИ ОБЕСНЯВА И ЗВЪНИШ КАТО ЛУД ПО ВСИЧКИ ИНСТАНЦИИ. НЯКОЙ ИМА ЛИ ИДЕЯ КАК СТАВА САМОТО ПОДПИСВАНЕ, ЗАЩОТО НИКОЙ ОТ БАНКАТА НЕМОЖЕ ДА МИ ОБЯСНИ?
Кажете едно нормално интернет банкиране. Условията са ми
- без месечна такса
- без е-подпис
- най-важното да работи без да ми се налага да губя 1 час за глупости
Кажете едно нормално интернет банкиране. Условията са ми
- без месечна такса
- без е-подпис
- най-важното да работи без да ми се налага да губя 1 час за глупости
Има и по-неприятни моменти - както виждаш някой електронни банкирания работят, когато си искат.
Първоначално изпратено от Optic
Първоначално изпратено от morpheusm
Първоначално изпратено от Optic
Първоначално изпратено от НЕСТОР
Първоначално изпратено от Optic
Първоначално изпратено от bankite
От около 3 години използвам електронното банкитране на ОББ - за физически лица е доста удобно. След последните промени които направиха за да използвам банкирането за активни операции, т.е. левови или валутни преводи трябва да получа еднократен код на мобилния си телефон. Кода е използваем само за текущата сесия, за активни операции в следваща сесия трябва да получа следващ код. Всичко това е безплатно. Има добри справки. Единствен проблем е тромавата процедура по активирането на банкирането, където често пъти трябва да се свържеш със съпорта им за да се сетят да ти активират банкирането.
Вече трети ден чакам да се изпълни нареждането за "обмен на валута" от разплащателната към картовата ми сметка при ОББ. Поредната им мизерия, сигурно преди понеделник няма да стане. Отделно идиотщината със смс-а, който обаче не може да се изпраща на не-български номер, и съответно трябва някой в България да го получава докато съм в чужбина (предплатените сим-карти нямат роуминг). Най-лошото интернет банкиране, което съм ползвал!!! (спрямо български, немски и австрийски банки.)
Колега, на ОББ е като " Първичен инстинкт " през каменната ера!
И в понеделник не става, чак в сряда! Е т'ва е, 7 дни един вътрешно-банков превод! Те да ги бяха напечатали и пратили с конен екипаж за това време Определено ще сменям банката.
Колега това е така, защото счети системата им на datawarehouse-то след 18ч спира. Няма машина която да ти осчетоводи транзакцията. А тази система работи само през делнични дни и то от 8.30 до 18ч. И важи за почти всичко, включително и за справките. Пробвай да си направиш справка към 22ч за транзакциите си по кредитна карта. Ще направиш ама друг път. Виж обаже можеш да си направиш МОМЕНТАЛЕН превод към кредитната карта
Честно казано, не ме интересува "защо". Интересува ме да работи. Факт е, че си ги изтеглих чак в сряда. Такива забавяния с немските и австрийските интернет-банкирания не съм имал. При ОББ това е една услуга, която както се видя, понякога не работи. Цяла седмица. През 2008 година. На такава система (според мен) просто не може да се разчита.
От около 3 години използвам електронното банкитране на ОББ - за физически лица е доста удобно. След последните промени които направиха за да използвам банкирането за активни операции, т.е. левови или валутни преводи трябва да получа еднократен код на мобилния си телефон. Кода е използваем само за текущата сесия, за активни операции в следваща сесия трябва да получа следващ код. Всичко това е безплатно. Има добри справки. Единствен проблем е тромавата процедура по активирането на банкирането, където често пъти трябва да се свържеш със съпорта им за да се сетят да ти активират банкирането.
Вече трети ден чакам да се изпълни нареждането за "обмен на валута" от разплащателната към картовата ми сметка при ОББ. Поредната им мизерия, сигурно преди понеделник няма да стане. Отделно идиотщината със смс-а, който обаче не може да се изпраща на не-български номер, и съответно трябва някой в България да го получава докато съм в чужбина (предплатените сим-карти нямат роуминг). Най-лошото интернет банкиране, което съм ползвал!!! (спрямо български, немски и австрийски банки.)
Колега, на ОББ е като " Първичен инстинкт " през каменната ера!
И в понеделник не става, чак в сряда! Е т'ва е, 7 дни един вътрешно-банков превод! Те да ги бяха напечатали и пратили с конен екипаж за това време Определено ще сменям банката.
Колега това е така, защото счети системата им на datawarehouse-то след 18ч спира. Няма машина която да ти осчетоводи транзакцията. А тази система работи само през делнични дни и то от 8.30 до 18ч. И важи за почти всичко, включително и за справките. Пробвай да си направиш справка към 22ч за транзакциите си по кредитна карта. Ще направиш ама друг път. Виж обаже можеш да си направиш МОМЕНТАЛЕН превод към кредитната карта
Честно казано, не ме интересува "защо". Интересува ме да работи. Факт е, че си ги изтеглих чак в сряда. Такива забавяния с немските и австрийските интернет-банкирания не съм имал. При ОББ това е една услуга, която както се видя, понякога не работи. Цяла седмица. През 2008 година. На такава система (според мен) просто не може да се разчита.
"Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."
* липсва каквато и да е било usability
* адски разхвърлено и неподредено, като че правено за няколко часа (абсолютен драфт)
* недобре подбрани шрифтове
* адски много правописни грешки
* различие в използването на терминолигията в различните секции на системата.
* липса на помощна информация и пояснителна такава за всяко от полетата, което би затруднило обикновените потребители да използват банкирането.
* грубо и недовършено.
100% съм съгласен. Аз даже им писах "благодарствено" писмо, много ме разочароваха....старата версия беше много добра, какво им стана, че изведнъж решиха това малоумие не знам....
ПИБ анонсира новия си софтуер за онлайн банкиране още през последните месеци на миналата година. От тогава аз лично очаквам да видя, нова по-дорба платформа предразполагаща клиентите на online клона на банката към по-лесна и удобна работа.
През последните няколко празнични дни от ПИБ са решили, че ще бъде най-удачно да въведат новата система за онлайн банкиране. С радост при влизането ми днес виждам, че системата е сменена, но…
FLEXCUBE @ Net Banking Administration_1210244740683Още с първото влизане виждам, никак не потребителско ориентиран интерфейс, още преди да се логна. Сякаш ще влизам в сайт за изработка на ел. схеми.
Самото банкиране пък се отваря в pop-up прозорец. При първото влизане ме приканват да си сменя паролата, защото старата ми била изтекла, след което идва предложението за смяна на език.
Дотук всичко минава що годе добре, като изключим отвратителния интерфейс.
Меню_1210245202496 При първия ми опит да направя платежно нареждане не успях (Temporary Unavailable) и реших да опитам малко по-късно.
При второто ми влизане, отново ме приканват да си сменя езика за работа. Логично е щом веднъж съм го избрал, веднага след логването да ми излиза списъка със сметките или поне някаква информация, съобщения, бележки или дори новини, но не и при всяко влизане да ме приканва да си сменя езика. Супер объркващо дори и за мен, имайки предвид, че съм що годе компютърно грамотен.
Помислих си, какво пък, нека да видим сега дали ще успея да направя транзакцията, за която всъщност съм се пръкнал на сайта. След няколко опита не успях да направя нищо и реших, че просто системата им не работи и ще трябва да търся друг начин да направя плащането.
Разрових се малко и видях, че все пак от банката са решили да оставят старата версия на софтуера за банкиране, която беше в пъти по-добра. Още с влизането се оказа, че това е само привидно и всъщност е останала само страницата за логване, а всичко останало липсва.
След като и този вариант за осъществяване на транзакцията ми беше неуспешен, реших, че единственото нещо което ми остава е да направя нареждане през ePay. За мой късмет успях.
Новото е-банкиране на ПИБ:
* липсва каквато и да е било usability
* адски разхвърлено и неподредено, като че правено за няколко часа (абсолютен драфт)
* недобре подбрани шрифтове
* адски много правописни грешки
* различие в използването на терминолигията в различните секции на системата.
* липса на помощна информация и пояснителна такава за всяко от полетата, което би затруднило обикновените потребители да използват банкирането.
* грубо и недовършено.
От около 3 години използвам електронното банкитране на ОББ - за физически лица е доста удобно. След последните промени които направиха за да използвам банкирането за активни операции, т.е. левови или валутни преводи трябва да получа еднократен код на мобилния си телефон. Кода е използваем само за текущата сесия, за активни операции в следваща сесия трябва да получа следващ код. Всичко това е безплатно. Има добри справки. Единствен проблем е тромавата процедура по активирането на банкирането, където често пъти трябва да се свържеш със съпорта им за да се сетят да ти активират банкирането.
Вече трети ден чакам да се изпълни нареждането за "обмен на валута" от разплащателната към картовата ми сметка при ОББ. Поредната им мизерия, сигурно преди понеделник няма да стане. Отделно идиотщината със смс-а, който обаче не може да се изпраща на не-български номер, и съответно трябва някой в България да го получава докато съм в чужбина (предплатените сим-карти нямат роуминг). Най-лошото интернет банкиране, което съм ползвал!!! (спрямо български, немски и австрийски банки.)
Колега, на ОББ е като " Първичен инстинкт " през каменната ера!
И в понеделник не става, чак в сряда! Е т'ва е, 7 дни един вътрешно-банков превод! Те да ги бяха напечатали и пратили с конен екипаж за това време Определено ще сменям банката.
Колега това е така, защото счети системата им на datawarehouse-то след 18ч спира. Няма машина която да ти осчетоводи транзакцията. А тази система работи само през делнични дни и то от 8.30 до 18ч. И важи за почти всичко, включително и за справките. Пробвай да си направиш справка към 22ч за транзакциите си по кредитна карта. Ще направиш ама друг път. Виж обаже можеш да си направиш МОМЕНТАЛЕН превод към кредитната карта
There's a difference between knowing the Path and walking the Path.
Айде да ви е честит новия виртуален клон на ПИБ интересно ми е само аз ли не разбирам защо го смениха ?
Новият виртуален клон на ПИБ за съжаление е много зле. Вчера дори при моите сметки виждах Visa картите на други клиенти. Сами си правете изводи за сигурността. Май дойде време да си търсим нова банка
отвратително зле! много се дразня ... на мен пък системата ми казва, че трябвало да се authorize-на, невалидни парола/име и кво ли още не ... гати некадърното, само ми губят времето ...
айде за електронния подпис го преживях, защото има логика, нали става по-сериозна защитата, ама това сега от кой зор!?!?!
Коментар