ПИБ имаха добро интеренет банкиране, а "новото" все едно е правено от студент първи курс.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интернет банкиране - коя банка да избера ?
Collapse
X
-
Има и по-неприятни моменти - както виждаш някой електронни банкирания работят, когато си искат.
Първоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от morpheusmПървоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от НЕСТОРПървоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от bankiteОт около 3 години използвам електронното банкитране на ОББ - за физически лица е доста удобно. След последните промени които направиха за да използвам банкирането за активни операции, т.е. левови или валутни преводи трябва да получа еднократен код на мобилния си телефон. Кода е използваем само за текущата сесия, за активни операции в следваща сесия трябва да получа следващ код. Всичко това е безплатно. Има добри справки. Единствен проблем е тромавата процедура по активирането на банкирането, където често пъти трябва да се свържеш със съпорта им за да се сетят да ти активират банкирането.
Спрете да търсите кредити, нека кредитите търсят Вас!
Малко повече за кредитите и банките в България
Колега, на ОББ е като " Първичен инстинкт " през каменната ера!
Коментар
-
Първоначално изпратено от morpheusmПървоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от НЕСТОРПървоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от bankiteОт около 3 години използвам електронното банкитране на ОББ - за физически лица е доста удобно. След последните промени които направиха за да използвам банкирането за активни операции, т.е. левови или валутни преводи трябва да получа еднократен код на мобилния си телефон. Кода е използваем само за текущата сесия, за активни операции в следваща сесия трябва да получа следващ код. Всичко това е безплатно. Има добри справки. Единствен проблем е тромавата процедура по активирането на банкирането, където често пъти трябва да се свържеш със съпорта им за да се сетят да ти активират банкирането.
Спрете да търсите кредити, нека кредитите търсят Вас!
Малко повече за кредитите и банките в България
Колега, на ОББ е като " Първичен инстинкт " през каменната ера!"Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."
Коментар
-
Първоначално изпратено от Nick Leesоn
Новото е-банкиране на ПИБ:
* липсва каквато и да е било usability
* адски разхвърлено и неподредено, като че правено за няколко часа (абсолютен драфт)
* недобре подбрани шрифтове
* адски много правописни грешки
* различие в използването на терминолигията в различните секции на системата.
* липса на помощна информация и пояснителна такава за всяко от полетата, което би затруднило обикновените потребители да използват банкирането.
* грубо и недовършено.
100% съм съгласен. Аз даже им писах "благодарствено" писмо, много ме разочароваха....старата версия беше много добра, какво им стана, че изведнъж решиха това малоумие не знам....Не е препоръка!
Коментар
-
ПИБ анонсира новия си софтуер за онлайн банкиране още през последните месеци на миналата година. От тогава аз лично очаквам да видя, нова по-дорба платформа предразполагаща клиентите на online клона на банката към по-лесна и удобна работа.
През последните няколко празнични дни от ПИБ са решили, че ще бъде най-удачно да въведат новата система за онлайн банкиране. С радост при влизането ми днес виждам, че системата е сменена, но…
FLEXCUBE @ Net Banking Administration_1210244740683Още с първото влизане виждам, никак не потребителско ориентиран интерфейс, още преди да се логна. Сякаш ще влизам в сайт за изработка на ел. схеми.
Самото банкиране пък се отваря в pop-up прозорец. При първото влизане ме приканват да си сменя паролата, защото старата ми била изтекла, след което идва предложението за смяна на език.
Дотук всичко минава що годе добре, като изключим отвратителния интерфейс.
Меню_1210245202496 При първия ми опит да направя платежно нареждане не успях (Temporary Unavailable) и реших да опитам малко по-късно.
При второто ми влизане, отново ме приканват да си сменя езика за работа. Логично е щом веднъж съм го избрал, веднага след логването да ми излиза списъка със сметките или поне някаква информация, съобщения, бележки или дори новини, но не и при всяко влизане да ме приканва да си сменя езика. Супер объркващо дори и за мен, имайки предвид, че съм що годе компютърно грамотен.
Помислих си, какво пък, нека да видим сега дали ще успея да направя транзакцията, за която всъщност съм се пръкнал на сайта. След няколко опита не успях да направя нищо и реших, че просто системата им не работи и ще трябва да търся друг начин да направя плащането.
Разрових се малко и видях, че все пак от банката са решили да оставят старата версия на софтуера за банкиране, която беше в пъти по-добра. Още с влизането се оказа, че това е само привидно и всъщност е останала само страницата за логване, а всичко останало липсва.
След като и този вариант за осъществяване на транзакцията ми беше неуспешен, реших, че единственото нещо което ми остава е да направя нареждане през ePay. За мой късмет успях.
Новото е-банкиране на ПИБ:
* липсва каквато и да е било usability
* адски разхвърлено и неподредено, като че правено за няколко часа (абсолютен драфт)
* недобре подбрани шрифтове
* адски много правописни грешки
* различие в използването на терминолигията в различните секции на системата.
* липса на помощна информация и пояснителна такава за всяко от полетата, което би затруднило обикновените потребители да използват банкирането.
* грубо и недовършено.
@Kostadin Bashev
Коментар
-
Първоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от НЕСТОРПървоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от bankiteОт около 3 години използвам електронното банкитране на ОББ - за физически лица е доста удобно. След последните промени които направиха за да използвам банкирането за активни операции, т.е. левови или валутни преводи трябва да получа еднократен код на мобилния си телефон. Кода е използваем само за текущата сесия, за активни операции в следваща сесия трябва да получа следващ код. Всичко това е безплатно. Има добри справки. Единствен проблем е тромавата процедура по активирането на банкирането, където често пъти трябва да се свържеш със съпорта им за да се сетят да ти активират банкирането.
Спрете да търсите кредити, нека кредитите търсят Вас!
Малко повече за кредитите и банките в България
Колега, на ОББ е като " Първичен инстинкт " през каменната ера!There's a difference between knowing the Path and walking the Path.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Nick LeesоnПървоначално изпратено от satzАйде да ви е честит новия виртуален клон на ПИБ интересно ми е само аз ли не разбирам защо го смениха ?
айде за електронния подпис го преживях, защото има логика, нали става по-сериозна защитата, ама това сега от кой зор!?!?!
Коментар
Коментар