Стар клиент съм на банката и това което мога да ви кажа с днешна дата е че ДСК е доста променена и то положително.Поне в града в който живея аз.Освен това смятам че Мултикеша им е много добър.Кредитирането им също е на добро ниво от гледна точка на лихви и бързина.Закупуването на дялове от ДФ е бързо и елементарно.Проблема с персонала мисля че го има от баничарницата до хипермаркета.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво Ви е мнението за Банка ДСК?
Collapse
X
-
Любима е на китайските емигрантиhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Random WalkerТази тема първоначално обсъждаше качествата на банката от гледна точка на клиентите й, но сега гледам, че надделяха оплакванията на служителите й (най-вече бивши и неосъществени такива). Бих искал да върна обсъждането към първоначалната тема.
Аз съм клиент на ДСК отдавна и съм доволен от услугите, които предоставя. Имал съм вземане-даване с още 3 банки (ОББ, Райфайзен и Биохим) и нито една от тях не превъзхожда ДСК. Недостатъците на ДСК вече бяха обсъждани нашироко, затова аз ще се опитам да сумирам предимствата й от моя гледна точка:
- Огромна клонова мрежа в страната. С въвеждането на онлайн връзка между всички клонове и офиси, човек може от последното село в България да извършва всякакви операции.
- Обслужване на едно гише. В много дуги банки, човек трябва да чака задължително на две гишета.
- Разплащателни сметки с всички видове автоматични плащания. Не съм чувал друга банка да предлага пълната гама такива плащания.
- Отлично интернет банкиране. Използването му намалява до минимум необходимостта от ходене на гише.
- Виртуална кредитна карта без никакви такси, която може да се използва за плащане в Интернет в целия свят.
- Взаимни фондове с добра доходност и много ниски такси.
само дето имат клонова мрежа. но те скоро всички големи са така.
Коментар
-
ей тея са ми любимците,
айде някой да сподели бе тука за тях.
те имат Мултикеш- ега...и системата за онлайн банкиране.
тия са у пещерната ера бе на банкирането.
и оная В.Маринова -боже шеф на банка оле мале.
добре че селяните си държат парите у нея.И камара бюджетни лапат , че иначе оле мале.
Коментар
-
Re: Какво Ви е мнението за Банка ДСК?
Айде и от мен един ужасен случай.Значи взех си карта виза електрон от банка ДСК.И в началото на тая година бях в Италия за 3 месеца.Дъщеря ми се обади,че съм трябвало да платя сметките и аз сядам пред лаптопа и започвам.И О БОЖЕЕЕ!!!Попълних си всичко необходимо,но ми излиза грешка.Гледам картата валидна до месец април тази година(а това се случва в началото на март).Е не успях да се справя и се обадих в банката.Представете си учудването ми,когато оттам ми заявиха ,че картата ми била валидна до месец МАРТ.А защо на моята пишеше до април?????Правете си изводите сами....
Аз моя си го направих и смених"сигурната банка" на ДЕДИТЕ НИ
Коментар
-
Сега и аз да ви разкажа малко за обслужването на "великата банка" ДСК.
На 28.12.06 г. установихме, че от дебитната карта на майка ми, с издател Банка ДСК, са изтеглени на 2 пъти по 400 лв. След ходене по мъките се установи, че това е станало на 27 и 28.12 от банкомат също собственост на ДСК. Подали сме жалби в РПУ, Икономическа полиция и Софийска районна прокуратура. Веднага подадохме жалба и в ДСК с оспорване на двете транзакции и искане за възстановяване на средствата. Следствието върви бавно, тъй като на банкомата няма камера.
От тогава до днес си пишем с банката: ние три жалби и те три отговора. Ние се позоваваме на закона за платежните инструменти. Там е казано, че банката е длъжна да възстанови парите. Ако се усъмни, че картодържателя не е спазил задълженията си по договор или нещо друго, банката е длъжна да докаже тези обстоятелства и едва тогава има право да откаже обезщетение. Но не - в трите отговора от тях казват, че щом парите са изтеглени с верния пин код, това за тях е достатъчно и няма да възстановят парите. Тъй като ги питахме защо на въпросния банкомат няма видеонаблюдение, те отговориха че ДСК не е в състояние да контролира банкоматите си. И това го имам писмено, подписано от Виолина Маринова - Главен изп. директор. В момента сме подали жалба в помирителната комисия за платежни спорове. Димитър Ананиев - председател на тази комисия в свои изявление принципно потвърди правотата на претенцията ни. Т.е. ДСК нарушава законите на РБългария.
Ако Банка ДСК не приеме доброволно споразумение, ще ги съдим, но вече не само за 800 лв., а и за претърпени морални вреди.
Поради неволите ни, проучих как стоят нещата и в други банки по подобни случаи. Не искам да правя реклама, но фактите говорят.
ОББ и ПИБ възстановяват парите на клиентите си. За други банки се чува същото.
Моето семейство и всичките ми познати вече не сме клиенти на тази псевдо банка. Пазим се от нея като от дявола - литературно казано.
Пазете се и вие.
Коментар
-
Тази тема първоначално обсъждаше качествата на банката от гледна точка на клиентите й, но сега гледам, че надделяха оплакванията на служителите й (най-вече бивши и неосъществени такива). Бих искал да върна обсъждането към първоначалната тема.
Аз съм клиент на ДСК отдавна и съм доволен от услугите, които предоставя. Имал съм вземане-даване с още 3 банки (ОББ, Райфайзен и Биохим) и нито една от тях не превъзхожда ДСК. Недостатъците на ДСК вече бяха обсъждани нашироко, затова аз ще се опитам да сумирам предимствата й от моя гледна точка:
- Огромна клонова мрежа в страната. С въвеждането на онлайн връзка между всички клонове и офиси, човек може от последното село в България да извършва всякакви операции.
- Обслужване на едно гише. В много дуги банки, човек трябва да чака задължително на две гишета.
- Разплащателни сметки с всички видове автоматични плащания. Не съм чувал друга банка да предлага пълната гама такива плащания.
- Отлично интернет банкиране. Използването му намалява до минимум необходимостта от ходене на гише.
- Виртуална кредитна карта без никакви такси, която може да се използва за плащане в Интернет в целия свят.
- Взаимни фондове с добра доходност и много ниски такси.
Коментар
-
споко Ядосаната, парите най вероятно са повече под формата на бонуси и разни добавки - пита ли служителите? почивките са вече така в големите фирми - няма кат преди 1 час на обяд за обилно плюскане и дрямка. това за оставането до 18 са ти го преувеличили най вероятно. а за глобата 900 лв - няма как да ти вземат повече от последната заплата която не са ти превели още и в тоя ред на мисли - щом е 900 сумата значи заплатата ти реално може да е доста добре
Коментар
-
По повод цитата на капитанчо12:
Започнах работа в ДСК уж на 6 месечен изпитателен срок!! На заплата 350 преди данъци! На втората седмица ми показаха трудов договор в който пише че ако напусна в срок от 2 години им дължа 900 български лева( повтарям 900) Това е в случай че напусна по свое желание или ме уволнят дисциплинарно! А Банка ДСК ако има лоши финансови условия МОЖЕ да ми намали едностранно заплатата!!!
То няма да е зле човек първо да се ограмоти за собствените си права/задължения (особено трудово-правни, когато е решил да става наемен работник/служител), а после да бие тъпан/ надува гайда/ или друго подобно недоволство!
Колкото до "ако напусна в срок от 2 години им дължа 900 български лева( повтарям 900)"
то в днешно време информацията струва пари, а от коментара на Ядосаната подразбирам, че в случая явно има защитено "know-how" (някакви курсове по цели 3 дни //повтарям 3 дни, не половин или един) - то сигурно струва още повече пари!!!
Ама явно това е днешното разбиране за професионално и/или личностно развитие. Жалко.
Между другото - обикновено всички частни фирми обвързват заплатите на служителите си с постигнатите финансови резултати , а не с "финансови условия".
Е, останете си със здраве!
И евентуално доскоро, ако някой побеснял се нуждае от доза успокоение!wise (wo)man
Коментар
-
Здравей, Ядосаната! (... и то не просто ядосана, а направо афектирана ...)
От 2 март досега дали пък не си се поуспокоила?
Защото май е няма да е зле първо да размислиш по-спокойно върху доста подробната информация, която си получила, а после да пишеш глупости. Да не говорим, че част от коментарите ти звучат като от 70-те или 80-те години на миналия век:
"Тия са луди.Аз ще им работя за 280 лв и то само кредити дето няма да давам, всичко друго е включено в задълженията ми.И освен това ,обедната почивка е 30 мин.Имаш право на още 2 почивки по 15 мин сутрин и следобед.Работно време от 8 до 17ч.,но аз разпитах работещи тази длъжност в ДСК - редовно остават до 18 ч."
Скъпа, ако все още не си наясно, че в днешно време човек всъщност работи в своя полза, то по-добре засега работодателите да се пазят от тебе!!! Или просто почни собствен бизнес, за да не ставаш толкова бясна.
А що се отнася до "някакво-то договорче", с него надали някой се е опитвал да те кара точно теб да правиш нещо насила (още по-малко притеснената мениджърка от Варна, "сблъскала се с какво ли не в кариерата си"). Въпрос на лично разбиране по въпроса за инвестиция в персонал и възможности за лично развитие!wise (wo)man
Коментар
-
Освен голяма част от населението ни и малкото китайче "знае" , че банката е "Банка ДСК - я " символ на сигурност. Ако се направи анкета сред клиентите чия собственост е "банката" съм убеден , че 80% не знаят или ще отговорят "държавна".
А относно обслужването.... при заплати от 300 лева за квалифициран специалист какво обслужване може да се очаква ....
Накоро познати ми разказваха за един от клоновете.
Влизат и за учудване всички гишета празни. Служителките обаче не им обръщат внимание. След леко изнервяне на 10-тата минута една от служителките им казва , че трябва да си вземат номерче и да изчакат да съобщят тяхното номерче и тогава да заповядат. Вземат и чакат, все още са първи. Идват още клиенти. Става навалица. След 10 мин съобщават номера им .И след това повече от 2 часа за откриване на сметка,прехвърляне на пари от друга , закриване на другата,валутен превод , покупка на валута и левов превод.
Коментар
Коментар