IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя банка ни обслужва най-добре

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Човек винаги може да попадне по неподходящо време, на неопитен служител, на нов клон, и следователно на лошо обслужване, но по това не може да се съди за отношението на дадена банка към клиента.

    Ето мен какво ми се случи Август 2007-ма. Бях в Студентски град и спешно ми потрябваха пари. В мен беше единствено дебитна карта с чип на Английската NatWest Bank Plc, поогледах се наоколо и видях клонове на повечето големи банки. Опитах се да се сетя кои от тях рекламират кредитни карти с чип и предполагайки че банкоматите им ще могат да четат карти с чип реших да избера Райфайзенбанк. За съжаление банкомата отпред не ми прие картата, затова реших да влезна в клона. Обясних им ситуацията, след доста мислене, говорене по телефона и обсъждане между служителите, решиха че е най-добре да изтегля пари през ПОС терминал. След 40 минути в крайна сметка успях да изтегля 600 лв, разбира се, зад мен вече беше станала доста голяма опашка, изядох доста псувни, дори охраната на банката дойде да види какво точно искам да направя и ми се наложи да им обяснявам каква е NatWest Bank. За чакането ми платих и 3% комисионна (18лв) за която ми казаха накрая, но тук вината си е само моя за това че не попитах предварително...

    Разбира се след този опит няма да използвам услугите на Райфазенбанк, но все пак с това не искам да кажа че те не са добра банка, защото сигурно има много други които са доволни от тях.
    ==Не е препоръка за покупка или продажба==

    Коментар


    • Здравейте
      Ще ви опиша моят случай с ОББ В ЕДИН сравнително малък град .
      Влизам и една машинка ми посочва на кое гише точно тръбва да отида .Оказва се господин на около 55г-- искам да направя покупка на дялове Той ми казва ,че излиза в почивака -добре беше 11.55 и изчаках едно младо момиче .Тя се върна от почивка след 15 мин и започна процедурата по покупката .и в един момент се оказва ,:четири служителки и господинът -четейки по записки с химикал да ми изготвят поръчката .Беше уникално смешна картинка .Много ми се искаше да ги снимам с телефона,за да ги видят всички ,но точно тогава си го забравих в офиса .

      Коментар


      • Първоначално изпратено от stdmv
        Моля давайте примери. Иначе са празни приказки

        Първоначално изпратено от pirat
        Първоначално изпратено от slavikd
        Moga da pohvalq SiBank i FIB.... a Raifaizen i DSK sa UGASSSS!!!
        дай ни пример за некачествено обслужване.........иначе само хвърляш прах в очите
        OK ako reshish da platish osigurovkite na raboteshtite vav firmata ti kasova v Raifaizen Burgas se chaka ... pone polovin den. Neznam zashto e nugno no se oformqt tolkova plategni OLELELE. Klient sam na SiBANC veche 5 godini. Barzina , korektnost , ozivchivost i vnimanie mnogo sam dovolen specialno ot tqx !!! Postoqnno ne sa izklqcheniq primerite za dobrata im rabota i pri depozitite i pri kredite i pri ovardrafta.

        Коментар


        • Днес реших да тествам FIB.
          Клона на площад "Народно събрание". Може би попаднах в подходящото време, но: никакво чакане; млади( бързи) и любезни служителки; и изненада в точките на договора за срочен депозит.
          Четете внимателно договорите! Някои банки наччисляват минимални лихви при предсрочно теглене на срочен депозит, а някои удържат неустойка. Освен това някои от клаузите са така замотани, че ако банката иска, когато и да си изтеглиш депозита - неустойката ти е в кърпа вързана.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от skip
            ПИБ е №1 от банките с които имам отношения в обслужването и като физическо и като юридическо лице!!!

            ОББ - са най трудни за работа и най неприятни не зависимо в кой град работиш с тях, особено отделите обслужващи физическите лица!!!!!

            БУЛБАНК - касите на са супер неорганизирани и неконфиденциални особено що се отнася до теглене на големи суми в кеш - всички в банката разбират какво се случва!!!!
            Абсолютно вярно,само да допълня,че обб са единствената банка която събира 0,2% такса при теглене независимо от изтеглената сума
            За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

            Коментар


            • ...

              Коментар


              • [quote="Nice Man"]
                Първоначално изпратено от riftwar
                Нито една българска банка не ни обслужва на ниво. Няма значение към коя си, винаги ти режат главата с комисионните.

                Абсолютно вярно.
                Е чак пък толкова, аре са. Тук има и нещо друго: Режат защото има на кого да режат. Или в пълна степен важи поговорката "Не е луд тоя дето яде баницата а...." А и да не забравяме, че нашата банкова система работи при доста рестрикции заради валутния борд.
                Все пак няма спор, че някои банки събират необясними таки и комисионни.

                Коментар


                • [quote="riftwar"]Нито една българска банка не ни обслужва на ниво. Няма значение към коя си, винаги ти режат главата с комисионните.

                  Абсолютно вярно.

                  Коментар


                  • ПИБ е №1 от банките с които имам отношения в обслужването и като физическо и като юридическо лице!!!

                    ОББ - са най трудни за работа и най неприятни не зависимо в кой град работиш с тях, особено отделите обслужващи физическите лица!!!!!

                    БУЛБАНК - касите на са супер неорганизирани и неконфиденциални особено що се отнася до теглене на големи суми в кеш - всички в банката разбират какво се случва!!!!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от marandi
                      П.П.С. Има и свестни хора във всяка банка търсете тях,когато работите с тях не сте разбрали, че сте имали "работа" с банка Х, може и само по телефон!


                      Всичко опира до хората!!

                      Успех на всички!!
                      100% Вярно. Аз съм един от тях - или поне се старая, което според мен е по важното.

                      Иначе целия пост е 1:1. Мога да добавя малко причини за цялата тази ситуация, ама много ще задълбаеме, а и те са както в повечето сфери в България познати ни до болка.

                      Живи и здрави!

                      Коментар


                      • Нито една българска банка не ни обслужва на ниво. Няма значение към коя си, винаги ти режат главата с комисионните. По нищо не личи, че е "твоята" банка - просто всички са еднакви. Отлични впечатления имам от всички банки и местни банчици дето никой не ги е чувал ..... ама в щатите. e.g. BB&T, Riggs, Providence ...

                        Коментар


                        • Колеги,

                          баницата БГ като банково проникване е разпределена отдавна, 20% дял за тия, 15% за ония и т.н.

                          "Белята" е , че т.нар. проникване става доста бързо и самите банки, не успяват да подготвят кадрите си затова, въпреки, че постоянно се фукат с обученията си.

                          Всеки иска да вижда насреща си млади и приветливи хора / девойки / в банките и аз съм в това число също, но когато говорим за пари търсете професионалистите. Все още ги има, въпреки огромното текучество, което тече и по банките.

                          П.С. Аз лично съм крайно разочарован, понеже сме партньори с над 10 банки, които имат 97% пазарен дял за БГ. Разочарован от това, че провеждаме обучения, каним и представители на самите банки / на последното обучение бяха 3 банки от топ 5 / и техните лектори започват откровено да ни си "фукат": "Нашата банка така-нашата банка онака" - част от коя групировка, колко млрд активи, колко клона в страната, колко ПОС терминала и т.н. глупости безкрай ... мотото е колко сме ВЕЛИКИ. Добре, че се сменя презентацията с логото, че да разбере човек, че това е друга банка. Пълни кавали!!! Никой не ни попита или да пусне една анкета, какви са нашите впечатления от "ТЯХНАТА" банка, т.е. да ни поиска обратна информация понеже ние работим всеки ден с "ВЕЛИКИТЕ" банки.
                          Има един жаргон затова и той се казва: klarck

                          П.П.С. Има и свестни хора във всяка банка търсете тях,когато работите с тях не сте разбрали, че сте имали "работа" с банка Х, може и само по телефон!
                          Всичко опира до хората!!

                          Успех на всички!!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ANAGOR
                            ... Лично мое мнение е, че Райфайзен в България разчитат повече на имети си от колкото на доброто обслужване. Просто знам как се назначават служители там.
                            ANAGOR, повярвай ми, че в повечето БГ банки е така - имам много основания да го кажа, но няма как да ги споменавам тук.

                            Коментар


                            • Смело и отговорно мога да заява, че по -големи " мърлячи" от "Райфайзенбанк" няма , НЯМА И ДА ИМА !
                              ЗА 3/ ТРИ/ ГОДИНИ - 5 ГРУБИ ГРЕШКИ !
                              А най- голям майтап е как извършват "сторно" операция .
                              Имам всичко документи- черно/ бяло.
                              За тези люде избрали да работят с тази инстит.- МНОГО здрави нерви,
                              задължително да си проверяват сметките, ЗАЩОТО корпоративното
                              им банкиране е върха на падението-така де има специал. и в " ЦЕТРАЛАТА "
                              не е препоръка за покупко-продажба

                              Коментар


                              • Ми аз мого да ви дам пример за Райфайзен. Мой приател имаше фирмена сметка там. Веднъж отиваме на кафе, а той отиде да си вземе извлечение от сметката. Дойде след един час като това, което каза ме потресе. Извлечение се правело само по искане на клиента и след това - ама вашта сметка в нашия клон ли е, ама от кога сте клиент та един час.
                                Става въпрос за клона в Перник. Ясно е, че не навсякъде е така, но все пак имиджа на една институция трябва да се поддържа на всякъде, а то Райфайзен трябва да го знаят още по добре.
                                Лично мое мнение е, че Райфайзен в България разчитат повече на имети си от колкото на доброто обслужване. Просто знам как се назначават служители там.

                                Коментар

                                Working...
                                X