Човек винаги може да попадне по неподходящо време, на неопитен служител, на нов клон, и следователно на лошо обслужване, но по това не може да се съди за отношението на дадена банка към клиента.
Ето мен какво ми се случи Август 2007-ма. Бях в Студентски град и спешно ми потрябваха пари. В мен беше единствено дебитна карта с чип на Английската NatWest Bank Plc, поогледах се наоколо и видях клонове на повечето големи банки. Опитах се да се сетя кои от тях рекламират кредитни карти с чип и предполагайки че банкоматите им ще могат да четат карти с чип реших да избера Райфайзенбанк. За съжаление банкомата отпред не ми прие картата, затова реших да влезна в клона. Обясних им ситуацията, след доста мислене, говорене по телефона и обсъждане между служителите, решиха че е най-добре да изтегля пари през ПОС терминал. След 40 минути в крайна сметка успях да изтегля 600 лв, разбира се, зад мен вече беше станала доста голяма опашка, изядох доста псувни, дори охраната на банката дойде да види какво точно искам да направя и ми се наложи да им обяснявам каква е NatWest Bank. За чакането ми платих и 3% комисионна (18лв) за която ми казаха накрая, но тук вината си е само моя за това че не попитах предварително...
Разбира се след този опит няма да използвам услугите на Райфазенбанк, но все пак с това не искам да кажа че те не са добра банка, защото сигурно има много други които са доволни от тях.
Ето мен какво ми се случи Август 2007-ма. Бях в Студентски град и спешно ми потрябваха пари. В мен беше единствено дебитна карта с чип на Английската NatWest Bank Plc, поогледах се наоколо и видях клонове на повечето големи банки. Опитах се да се сетя кои от тях рекламират кредитни карти с чип и предполагайки че банкоматите им ще могат да четат карти с чип реших да избера Райфайзенбанк. За съжаление банкомата отпред не ми прие картата, затова реших да влезна в клона. Обясних им ситуацията, след доста мислене, говорене по телефона и обсъждане между служителите, решиха че е най-добре да изтегля пари през ПОС терминал. След 40 минути в крайна сметка успях да изтегля 600 лв, разбира се, зад мен вече беше станала доста голяма опашка, изядох доста псувни, дори охраната на банката дойде да види какво точно искам да направя и ми се наложи да им обяснявам каква е NatWest Bank. За чакането ми платих и 3% комисионна (18лв) за която ми казаха накрая, но тук вината си е само моя за това че не попитах предварително...
Разбира се след този опит няма да използвам услугите на Райфазенбанк, но все пак с това не искам да кажа че те не са добра банка, защото сигурно има много други които са доволни от тях.
Коментар