If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съгласен съм понякога може да се попадне на неподходящата служителка, въпрос на опит и преценка. Аз ги заобикалям отдалече.
Колега нямаш си на представа за какво става въпрос в цкб за каква немърливост на служителите в централният им клон в София и тези на дондуков -имах една дебитна карта която ми изтече 2 годишната валидност на 1 декември 2007-тоест да ноември и е блокирана картата
отивам в клона дето си я получих-където ми я издадоха и от там ми казват че има 2 седмици срок за автоматично преиздаване отивам аз на 17 декември и си искам картата а те ме праштат в друг клон -а от другия в цетралния да се провери какво е станало с преиздаването отивам в централния и една намацана с грим -привлекателна служителка но иначе
държание на човек живял само сред нивите ми обяснявя че картата ми била готова но издадена в клон в Габрово където никога не съм ходил и повече нищо неможе да направи.Обадих се по телефона дето е на картата и операторката ми обясни че вероятно след празниците ще мога да си получа картата. Обаче аз никога няма да се прецакам повече с ЦКБ да се занимавам
Бате тия неща дето ги говориш са пълни фантасмагории. Незнам защо го правиш, проблема си е твой.
Специално картовите сметки на ЦКБ са най добрите в България. VISA Electron на ЦКБ е дадена като предпочитана то сайтове зе електронни разплащания.
Големите банки губят от пазарния си дял за сметка на по-малките в сектора. Това става ясно от статистиката на БНБ към края на януари 2008 г. През изминалата година банките в първа група (по размер на активите) според класификацията на БНБ са загубили позиции и пазарни дялове в общия обем на активите в банковата система, в кредитирането и при привлечените средства - депозити и влогове.
В първа група към края на януари 2008 г. са Уникредит Булбанк, Банка ДСК, ОББ, Райфайзенбанк (България), Пощенска банка (с юридическо име Юробанк И Еф Джи България). Във втора група са останалите български банки, а в трета - клоновете на чуждестранните банки у нас. Групирането не съдържа елемент на рейтинг или оценка, мястото на банките зависи от размера на активите им и се променя в края на всеки отчетен период.
За една година петте най-големи банки са загубили от позициите си в кредитирането, депозитите и активите на системата средно по около 17 процентни пункта, което е довело до спад в дела им на пазара от над 2/3 до близо половината от пазара. За тяхна сметка по-малките банки набират скорост. Основно банките от втора група са "виновниците" за намалелия пазарен дял на петте големи. Техните позиции нарастват средно с 15.5 процентни пункта. Числата показват, че най-голямо е увеличението им в частта на привлечените средства - с 16.7 процентни пункта.
Високата конкуренция в сектора и борбата за клиенти и пазарни дялове логично води до отслабване на позициите на по-големите банки. В надпреварата все по-активно през последните години се включват и по-малките банки, стремейки се да завоюват и задържат добри позиции на пазара. Освен това някои от тях имат нови собственици - като МКБ Юнионбанк и бившата Евробанк, която се сля с клона на гръцката Пиреос банк тук и след покупката предприе доста по-активно пазарно поведение. Това се отнася и за останалите кредитни институции, като всяка от тях се стреми към ако не разрастване на пазарните си позиции, поне към запазването им. Прогнозите на банкери са, че конкуренцията ще остане все така висока, а изискванията на потребителите ще нарастват.
За най-добре обслужваща банка не мога да кажа, но за мене най-жалката и с най-лошо обслужване банка е дск. Просто лелите там още не са разбрали, че вече сме в 21-ви век...
не са само лелите проблем. Това е най-загубената банка и за мен. Конкретен пример - при предсрочно закриване на срочен депозит платих 15 лв. такса за теглене...първо си помислих че касиера е некомпетентен, но като отидох при управителя на клона той ми потвърди...тез 15лв. не са проблем, но идиотията е, че са ги сложили за суми над 3 к като минимумална такаса теглене...приключих завинаги с тази банка аз.
А ако трябва да похваля някой - Алфа банк! Верно е, че бързото обслужване се дължи и на все още малко клиенти, но условията им и по депозити и по кредите са най-добрите в Бг. към днешна дата.
Колеги, като потребител за мен е най-важното да получа добро обслужване.
Пример: трябва да изтегля 30К EUR без предизвестие, отидох в Пиреус и си ги изтеглих без никакъв проблем, наказателни такси и т.н.Това не се случва във всички банки, просто Пиреус си явно си ценят клиентите,ПИБ също се справят на доста добро ниво.
За ПИБ е вярно, до 100К на падеж без предизвестие!
Това е грешка на конкретната касиерка и не е хубаво да намесваш името на банката в случая.За теглене на средства на падеж на срочен депозит не се дължи такса теглене и ако се върнеш и припомниш това на служителката тя ще ти ги върне.Работя с ОББ много отдавна не е като да нямам оплаквания,но те винаги са били от конкретни служители,които по различни причини са проявявали некомпетентност.Ами ако на въпросната касиерка и е било първа седмица?Не бъди толкова краен и не прехвърляй вината на един човек на огромна банкова група.,понеже това не ти е Кристал или Минерал или какъвто и друг БАНК,които иска да те измами,а най-сериозната банкова група на балканите.
Става дума за пари. Това е финансова институция която се занимава с това. Трябва ли потребителя да плаща за тяхната "компетентност".
Приключих с тази банка.
Както е казала една умна глава "От всички злини на света, избирай по-малката".
There's a difference between knowing the Path and walking the Path.
Съгласен съм понякога може да се попадне на неподходящата служителка, въпрос на опит и преценка. Аз ги заобикалям отдалече.
Колега нямаш си на представа за какво става въпрос в цкб за каква немърливост на служителите в централният им клон в София и тези на дондуков -имах една дебитна карта която ми изтече 2 годишната валидност на 1 декември 2007-тоест да ноември и е блокирана картата
отивам в клона дето си я получих-където ми я издадоха и от там ми казват че има 2 седмици срок за автоматично преиздаване отивам аз на 17 декември и си искам картата а те ме праштат в друг клон -а от другия в цетралния да се провери какво е станало с преиздаването отивам в централния и една намацана с грим -привлекателна служителка но иначе
държание на човек живял само сред нивите ми обяснявя че картата ми била готова но издадена в клон в Габрово където никога не съм ходил и повече нищо неможе да направи.Обадих се по телефона дето е на картата и операторката ми обясни че вероятно след празниците ще мога да си получа картата. Обаче аз никога няма да се прецакам повече с ЦКБ да се занимавам
Колеги, като потребител за мен е най-важното да получа добро обслужване.
Пример: трябва да изтегля 30К EUR без предизвестие, отидох в Пиреус и си ги изтеглих без никакъв проблем, наказателни такси и т.н.Това не се случва във всички банки, просто Пиреус си явно си ценят клиентите,ПИБ също се справят на доста добро ниво.
Колеги, ГОЛЯМ майтап!
Не мога да си събера усмивката от Булбанк до офиса!
Вижте какво ми се случи:
Отивам в Булбанк и ги питам за заявление за интернет банкиране - да си гледам кредитната сметка. Девойката започва да ми казва "Най-евтино ще ви бъде..." Питам ама вие ми искате пари за интернет банкиране? Имали такса 4 лв. на месец, представете си !?! Банката не била дружество с идеална цел... Искрено се смях, те се стъписаха И правят разлика между левова и еврова сметка за интернет. СМЯХ, СМЯХ, СМЯХ !
Казах им, че НЯМАТ интернет банкиране и тръгнах. Най-мразя банкови и кенефни такси! Ама банковите повече миришат...
Развеселиха ме за цял ден !
ПП Не се въздържам и го пейстнах в няколко сродни теми. Sorry...
Това е грешка на конкретната касиерка и не е хубаво да намесваш името на банката в случая.За теглене на средства на падеж на срочен депозит не се дължи такса теглене и ако се върнеш и припомниш това на служителката тя ще ти ги върне.Работя с ОББ много отдавна не е като да нямам оплаквания,но те винаги са били от конкретни служители,които по различни причини са проявявали некомпетентност.Ами ако на въпросната касиерка и е било първа седмица?Не бъди толкова краен и не прехвърляй вината на един човек на огромна банкова група.,понеже това не ти е Кристал или Минерал или какъвто и друг БАНК,които иска да те измами,а най-сериозната банкова група на балканите.
Иветке, конкретната касиерка е проблем на банката, не мой! Моят е да намеря парите, с които им плащам таксите. Те приемат ли обяснения, ако са фалшиви? Защо тогава ми пробутват фалшиво обслужване?
Виж по-долу написаното от мен до БПБ.
За мен най-добрата банка е тази с най-изгодните условия. Няма да правя безплатна реклама, но всеки може да открие коя е тя.
Останалото е едно и също навсякъде. Така че няма да коментирам нищо друго.
Toва е мейла, който току-що изпратих на Пощенска банка:
"Преглеждам си e-banking-a, на 13.2. последните данни са от 1.2 !
е-banking-a ви НЕ РАБОТИ! "СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС" също.
ЗАЩО СМЕ ВИ КЛИЕНТИ? ОПРАВЕТЕ ГО! Не ме интересуват причините и "трудностите" ви. Аз не ви обяснявам моите, когато изкарвам парите, с които ви плащам! Но когато няма за какво да плащам, скоро няма да съм ви клиент. И не само аз.
Красимир Димитров"
За е-банкинга на ПИБ пък ходих 6 ! пъти до клонове.
За какво говорим!
Май ще връщаме Бурканбанк. Поне няма да ме разкарват!
Коментар