Първоначално изпратено от НАИВHИК
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коя банка ни обслужва най-добре
Collapse
X
-
Интересно мнение на потребителят Villy.
Клиент съм на КТБ от 3 години, а от както е открит и колна в "Кристал" го използвам от около година, защото ми е близко до офиса.
Отношението, както в централата така и в клон "Кристал" винаги са били на високо ниво, държали са се винаги с мен любезно и приятно, за различни въпроси и питания от моя страна (които може на доста "банкери" да се струват малоумни, са ми отговаряли и са ми обяснявали).
"След 2 тегления на касата на третото същата ГРУБА и НЕАДЕКВАТНА служителка от клона до градинката на кристал, която ми създаде всичките проблеми с напразното разкарване из цяла София невписвайки, че ще си взема лично картата, вместо да се усмихва и да бъде учтива ми КРЕСНА, че повече не мога да тегля от касата ами трябва да си взема картата."
Интересно, как така след 2 тегления, като нямате карта Ви позволяват да теглите пари, та това не ли реверанс към Вас ? Аз бях загбуил моята карта и в рамките на 3 дни ми я преиздадоха с нов PIN ? Толкова ли нямате възможност да отидете и да си вземете картата ?
Понятия "груба", "неадекватна" и "кресна" ми се струват по-скоро на някаква лична основа, тъй като почти през ден съм в банката, никога не ми се е слчувало да стана свидетел на караници или викания, пък камо ли неадекватно и грубо държание.
Така, че заглавия от типа на "БАНКАТА И СЛУЖИТЕЛИТЕЛИТЕ Й СА НАЙ-НЕКОМПЕТЕНТНИТЕ И ГРУБИ !" ми се струват повече от подвеждащи
Коментар
-
КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА
БАНКАТА И СЛУЖИТЕЛИТЕЛИТЕ Й СА НАЙ-НЕКОМПЕТЕНТНИТЕ И ГРУБИ !
Проблемите ми започнаха още като си получих карата, която ме задължиха да ползвам от бюрото по труда. Забравих си паролата и когато отидох, за да си изтегля мизерните пари една нагла, проста и некадърна служителка от клона до градинката на кристал ми обясни (ако това може да се каже обяснение), че мога да тегля само от банкомат, а от каса след плащане на 5 лв. Разбира се, че с подобна глупава такса реших да си изкарам нова карта като ИЗРИЧНО заявих, че ще отида до офиса до южен парк вместо да дам 5 лв. ,за да ми я доставят в клона до градинката на кристал. Когато отидох за моя изненада картата ми я нямаше и се започна 15 минутно неадекватно лутане на служителките. Разбира се не се разбра какво е станало и ми казаха, че може би картата ми е изпратена в бюрото по труда в младост 4 ! След като попитах как така като изрично съм заявила, че ще си я потърся ми отговориха, че най-вероятно служителката от клона до градинката на кристал е забравила да го отбележи. Оказва се , че освен некомпетентна тази жена е и НЕКАДЪРНА да напише няколко думи. Отидох в бюрото по труда в младост 4 и разбира се и там картата ми я нямаше и се започна едно търсене и звънене. След тази случка реших да се оплача на началничката на клона до градинката на кристал. Жената единствена ме изслуша и ми помогна да си изтегля парите както и да си намеря картата, която се оказа в бюрото по труда. Реших, че не искам да бъда клиент и тъй като ми оставаха 3 месеца до края на програмата не ми се искаше ОТНОВО да губя цял работен ден в разходки до младост 4. След 2 тегления на касата на третото същата ГРУБА и НЕАДЕКВАТНА служителка от клона до градинката на кристал, която ми създаде всичките проблеми с напразното разкарване из цяла София невписвайки, че ще си взема лично картата, вместо да се усмихва и да бъде учтива ми КРЕСНА, че повече не мога да тегля от касата ами трябва да си взема картата. Взех си картата и след 3 дена тя все още не беше активна. Звъннах на телефон 9375 627, посочен на гърба на картата, където ми казват да звънна на 8181035 и да заявя, че съм си взела картата , за да ми я активират. Разбира с в 9.30ч. никой не отговаря както и на всички посочени телефони в сайта. Единствено колцентъра ми казва обратното на информацията от предишната служителка (поредната НЕКАДЪРНА работа на служителите ,които дори по между си не знаят какви ги говорят). Попитах жената дали няма начин да разбера дали бюрото по труда е изпратило документите ми , кога ще ми се активира картата и защо никой не ми отговаря на посочените телефони- може да се досетите какъв отговор НЕ получих. Към 10ч. най-после се свързвам с 8181035 и какво чувам от служителката ви- дали бих могла да се обадя по-късно, че имала клиент ! Интересно аз също съм клиент ! Казах, че няма да звънна и я изчаках. Разбира се почна се поредното 10 минутно търсене в системата , като ми казаха, че все още нямат документите от бюрото по труда. Звъннах на бюрото по труда където ми казаха, че момичето, занимаващо се с картите, е в банката ! Сами разбирате, че за пореден път след милион нерви аз отново не мога да си изтегля мизерните пари ! Неадекватно поведение от служители на държавната администрация е нещо очаквано, но не и такова на частно дружество с мото „КЛИЕНТИТЕ СА НИ СКЪПИ” . Изводът от цялата сага е, че не само клиентите НЕ СА ИМ СКЪПИ, а напротив, както и че са наели по-НЕКАДЪРНИ, ГРУБИ И НЕКОРЕКТНИ служители от тези в държавната администрация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от YNMв страната на много места вече може да се плаща с карта но искат да е кредитна в моя случай новото ми портмоне е малко и банкноти от 50 -100 излизат
мисли логично Стрезов по лесно е
Коментар
-
SG EKSPRES BANK E SASHTO "NAKAZANIE"!!! NE MOGE DA SI IZTEGLISH SUMA PO GOLQMA OT 3000 lv.???? DORI DA GI PREDUPREDISH "NE MOGE"... ZA 10 000 lv ako si gi uvedomil predi 3 dni 15 lv taksa...??? NENORMALNI MARODERI. PALEN ABSURD. AMI AKO SA POVCHE SIGURNO GODINA PREDIZVESTIE I 150 lv. TAKSA??!
Коментар
Коментар