IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Връщане на пари от продавач-мошеник в интернет

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Благодаря на всички за отговори и мненията!

    Бяхте прави: от уникредит казаха "за нас оспорване и чарджбек е едно и също и нашия срок е 30 дни!" Поисках да ми напишат писмено че за тях това е едно и също, обаче отказват да направят такава глупост. Освен това според тях съм отказал да предоставя документация, макар че СЪЩИЯ служител ми беше казъл че ако се наложи да им предоставя допълнителна документация ще се свържат с мен. Сега същия този служител твърди че случаят е разгледан и ми е отказано. Дори сега да им предоставя документацията - това нямало да промени становището на Банката (пиша със заглавна буква, защото явно така се чустват).

    Извода е един - Уникредит Булбанк пет пари не дава за своите клиенти.

    Ще се пробвам да върна парите по друг начин, ще пробвам вашите съвети изписани под мен. Звънях във Виза - там ме препратиха към Уникредит. Остават другите варианти. Така или иначе, колегата е прав - отказват да върнат парите от източените карти, как мога да очаквам да си размърдат г...зовете за чарджбек!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от katilarium Разгледай мнение
      Чували или не .... просто си попаднал на "банка"
      Аз, като видя клон на тая банка, минавам на другия тротоар

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Super_Europeec Разгледай мнение
        Този при който поръчах нещата е една уж "международна интернет" компания регистрирана на някакви острови в Карибското море. При плащания, сайта им прехвърля към ето този сайт на компания, която се намира в Англия - http://emexb.co.uk/

        Търговеца след като ме размотаваше няколко месеца, накрая ми заяви, че парите така и не са стингали до него, че неговия посредник ги задържа незаконно и не може да ми ги върне. Кой какъв е и в кой от двамата са парите - мен не ме интересува, защото си знам за черджбек. Да, ама родните банкери за тази процедура изобщо не са чували...
        За коя фирма става въпрос?!

        През някакъв посредник ли си платил или си им платил директно?!


        Иначе $8000 си е сериозна сума... но... ако става въпрос за някакъв инвестиционен посредник/консултант на Карибите, ще има да си чакаш да ти върнат парите. Нашите банки обикновено (винаги), не се застъпват за клиентите си. Един вид ти си носиш отговорност. Лошото е че Виза и Мастеркард, ще те препратят към банката която ти поддържа картата и така... ще се въртиш в кръг до края на света.

        Неща които са тривиални, нашите банки ги превръщат в голям проблем. Защото просто отказват да си мръднат пръста т.е. да си вършат работата. Предполагам ти си един от малкото хора в България които изобщо знае за черджбек.

        Не знам дали знаеш но тук източват дебитните карти на хората и банките не им възстановяват парите, макар да признават, че парите им са били откраднати (через т.нар "скимиращи устройства"). Ние сме единствената държава в света, където това нещо се случва... и въпреки това нашите банки продължават да издават, най нагло Виза и Мастеркард. Понякога се чудя дали Виза и Мастеркард, знаят какво се случва в България и как клиентите им биват ограбвани.

        Коментар


        • Добавям и данните на фирмата:

          Name & Registered Office:
          EMEXB LTD
          INVISION HOUSE
          WILBURY WAY
          HITCHIN
          HERTFORDSHIRE
          SG4 0TW
          Company No. 07689635

          след като са в ЮК - можеш да пуснеш жалба и до омбудсмана - има си отделно звено, което се занимава само с финансови злоупотреби и повярвай - не си поплюват:

          www.financial-ombudsman.org.uk
          Attached Files

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Super_Europeec Разгледай мнение
            Сложността е там, че търговеца-мошеник е в Англия. Така че и да тръгна да го съдя - няма да си видя парите. Търговеца няма смисъл да го съдя, сега искам да накарам Уникредит да направи единственото, което се изисква - да предаде моето заявление нататък по канала!

            Точно затова е измислен "чарджбек" - подавам заявление, банката изпраща запитване до банката на търговеца, тя от своя страна му дава срок да предостави доказателства че нещо ми е пратил или предоставил и ми връща парите принудително. Ама нашите банкери са тоооолкова адекватни....
            Олеле! ... мега кофти положение, но е по моята част и се надявам да успея да помогна.

            Банката издадел на платежния инструмент няма право да ти налага 30 дневен срок. Visa и MasterCard стандартите дават до 6 месеца срок за чарджбек - натисни банката, оплачи се и ги накарай да се размърдат и да си свършат работата.

            Аз лично те съветвам и следното:
            В случай че плащането е направено през http://emexb.co.uk/ - те не ползват ПейПал, а WireCard - директно пиши на WireCard и вдигни пушилка до небесата, искай да ти съдействат за връщане на парите и не се двоуми да упоменеш в жалбата си, че ще се обърнеш и към полиция, съд, пресата, кварталния, папата и и т.н.

            Ето им данните:

            Wirecard AG

            Einsteinring 35
            85609 Aschheim
            Germany

            Tel.: +49 (0) 89 44 24 - 14 00
            Fax: +49 (0) 89 44 24 - 15 00
            Internet: www.wirecard.com

            CEO: Dr. Markus Braun
            Managing Board: Burkhard Ley, Jan Marsalek
            Chairman: Wulf Matthias
            Register Number: HRB 169227, Register Court: Munich
            VAT ID: DE 201591202

            http://www.wirecard.com/imprint/


            Обаче още веднъж подчертавам - това е пеймънт процесора на http://emexb.co.uk .
            Като цяло пеймънт процесора също носи солидарна отговорност и би трябвало да ти помогнат.

            ей това им е от пейдж сорса:
            <optgroup id="instrument-optgroup-WireCard" label="WireCard">

            ако сайта е друг - метни линка да го погледна


            Стискам палци

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Super_Europeec Разгледай мнение
              Този при който поръчах нещата е една уж "международна интернет" компания регистрирана на някакви острови в Карибското море. При плащания, сайта им прехвърля към ето този сайт на компания, която се намира в Англия - http://emexb.co.uk/

              Търговеца след като ме размотаваше няколко месеца, накрая ми заяви, че парите така и не са стингали до него, че неговия посредник ги задържа незаконно и не може да ми ги върне. Кой какъв е и в кой от двамата са парите - мен не ме интересува, защото си знам за черджбек. Да, ама родните банкери за тази процедура изобщо не са чували...
              Чували или не .... просто си попаднал на "банка". Язък,че като личност ми е драг (Левон де) .... персонала ли не е достатъчно мотивиран , Наистина ли толкова си могат ..... но след доста години вземане даване с тях,накрая прекратих окончателно всичко - дори и това ми костваше 40 дни разхождане

              Пожелавам ти успех .... дано се справиш.
              За интернет плащания се обърни към пайпал - поне си е вид застраховка за 1/2 г след плащането (но дали стават за такива суми,не знам )
              Страхът трудно се преодолява само със знания

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Този в Лондон откривам ли е въобще ? Адрес ?
                Този при който поръчах нещата е една уж "международна интернет" компания регистрирана на някакви острови в Карибското море. При плащания, сайта им прехвърля към ето този сайт на компания, която се намира в Англия - http://emexb.co.uk/

                Търговеца след като ме размотаваше няколко месеца, накрая ми заяви, че парите така и не са стингали до него, че неговия посредник ги задържа незаконно и не може да ми ги върне. Кой какъв е и в кой от двамата са парите - мен не ме интересува, защото си знам за черджбек. Да, ама родните банкери за тази процедура изобщо не са чували...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                  Изпрати жалба и ТУК
                  Мерси! Дори не подозирах за съществуването им! Оплаках им се и на тях

                  Коментар


                  • Super_Europeec

                    Този в Лондон откривам ли е въобще ? Адрес ?
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                      Отговорът ми е по-скоро от вида off topic, но човек си прави някои изводи, събирайки информация...
                      Свежа история Аз затова като видя некоя широко усмихната кошута да се засилва към мене казвам "Благодаря!" още преди да успее да си отвори устата да издекламира "добърденжелаетелистокинаизплащане"
                      Само да уточния че има вакли овце но не и вакли кошути...щото вакъл = черен
                      Last edited by ДесеткиЛевове; 26.11.2014, 19:53.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от kony Разгледай мнение
                        Браво, че се бориш със системата, сумата не е малка. Предлагам ти да опишеш случая и директно и на UniCredit Group https://www.unicreditgroup.eu/en.html
                        пък може и директно на Левончо
                        https://www.facebook.com/LHampartzoumian
                        Успех!

                        Отговорът ми е по-скоро от вида off topic, но човек си прави някои изводи, събирайки информация...

                        Преди няколко години, при покупка на електроника от една от веригите - една от касиерките - очарователно усмихната дама /на 30+/ - ми предложи да изплатя закупената стока чрез кредитна институция, която обслужва въпросната банка...

                        Можех да заплатя покупката с MasterCard, но очите на девойката бяха така умилено-нажалени - точно като на вакла кошута /незнайно защо, но веднага направих връзка с това определение, каквото и да е означавало то в писанията на текстописци от миналия век.../, та на мен не ми трябваха други увещания, независимо и да знаех, как се влачат едни разсрочени плащания, които в крайна сметка оскъпяват крайната цена...

                        Та, направихме си договора и се почна плащането. Изряден съм при такива плащания, дори авансово вкарвам по няколко разсрочени вноски - и погасих задължението си, преди края на падежа по договора...

                        Последните вноски вкарах именно в Централата-майка при една още по-усмихната касиерка, която пък - с още по-голям ентусиазъм ми предложи някакви много изгодни условия за отпускане на кредит...

                        Брех, да му се невиди - казах си аз - как така предлагат парички тия хора, напук на всеобщото мнение..., жалко, че не са ми необходими...

                        Та, благодарих на красавицата в Палата - срещу "Света Неделя", пожелах й да посреща винаги клиентите си с тая усмивка и й казах, че ще обмисля предложението, но в себе си знаех, че такава услуга едва ли ще ми е необходима...

                        Умните хора са си го казали: "Казвай никога само от време на време..."... Така и аз се натъкнах на тая сентенция, та реших да си припомня "поканата" /Левонова/..., та си казвам - че защо пък да не се възползвам - и влязох в клон на банката /гореспоменатата/...

                        Да де - ама ядец! Една "20-" - годишна ми казва, че трябва да оставя молбата си, ще я разгледат и ще ми се обадят...

                        Наистина ми се обадиха. Мацката ми каза, че не отговарям на условията им. Виж ти, казах си, а оная - на 30+ ми сваляше звезди...Казах довиждане и си излязох.

                        Ако всичко беше завършило дотук - здраве му кажи...

                        Грешката ми беше, че си оставих личните данни при тая красавица, та - като се почнаха едни обаждания, че нещо били недогледали, да отида, па да ми обяснели едни изгодните нови кредити, па съобщения...

                        Та отново нещата се свеждат до вид коректност, за която колегата долу пише...

                        А дано му се получи де, амаааа.... /дано, дано!/ ... и да пусне тук развитието, което очаква ...

                        Успех!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Super_Europeec Разгледай мнение
                          ......
                          P.S. В момента подадох заявление в комисия по правата на потребителите с искате комисия за уреждане на интернет плащания да се намеси, подадох ново заявление в Уникредит с възмущение, че не спазват изискванията на Виза и МастерКард, писах и до представителите на Виза в България. Ако някой има някакви други идеи - ще се радвам да ги чуя. Все пак става въпрос за 8 000 долара....
                          Изпрати жалба и ТУК

                          Коментар


                          • Браво, че се бориш със системата, сумата не е малка. Предлагам ти да опишеш случая и директно и на UniCredit Group https://www.unicreditgroup.eu/en.html
                            пък може и директно на Левончо
                            https://www.facebook.com/LHampartzoumian
                            Успех!

                            Коментар


                            • Сложността е там, че търговеца-мошеник е в Англия. Така че и да тръгна да го съдя - няма да си видя парите. Търговеца няма смисъл да го съдя, сега искам да накарам Уникредит да направи единственото, което се изисква - да предаде моето заявление нататък по канала!

                              Точно затова е измислен "чарджбек" - подавам заявление, банката изпраща запитване до банката на търговеца, тя от своя страна му дава срок да предостави доказателства че нещо ми е пратил или предоставил и ми връща парите принудително. Ама нашите банкери са тоооолкова адекватни....

                              Коментар


                              • Не съм много сигурен, но мисля, че по този казус може да се внесе и жалба в съда по НПК(и по конкретно Чл. 232. ал. 2 т.б). Разбира се ако решиш да го съдиш нещата стават доста по-сложни, тъй като всяко едно твое твърдение е необходимо да бъде доказано. Дори и да си бил измамен, ако не можеш да го докажеш няма смисъл да се занимаваш... ;-)

                                Ето цитата от НПК (Има и други, точки, които могат да се използват в случай, че искаш да си гониш правата по съдебен ред. Най-добре е да се свържеш с адвокат.).


                                Чл. 232. (1) (Изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 1.01.2005 г.) Продавач, който измами купувач при тегленето или меренето на стока или който си служи с неверни мерки и теглилки, се наказва с лишаване от свобода до две години или с пробация.
                                (2) Със същото наказание се наказва:
                                а) който измами купувач чрез примесване на чужди вещества или влошаване качеството на стоката по друг начин;
                                б) който измами клиент относно качеството на стоките, материалите или услугите.

                                Коментар

                                Working...
                                X