IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Връщане на пари от продавач-мошеник в интернет

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • добре си направил!
    съгласно чл. 19 ЗАКОН за предоставяне на финансови услуги от разстояние

    КЗП е орган-а
    чакай отговор, ако не реагират, първо ги подсети, след това може МИЕ и чак след това съд и евентуално Европейска комисия

    Коментар


    • Дива некомпетентност ...

      Бих те посъветвал да попиташ и в тази тема :

      http://www.investor.bg/forum/showthread.php?t=9208

      Коментар


      • Какво ще кажеш и за Жалба в съда!

        Коментар


        • Връщане на пари от продавач-мошеник в интернет

          Ще ви разкажа една случка за да не правите мои грешки. Или да ме посъветвате нещо.

          Преди 5 месеца поръчах и платих в интернет финансови услуги, които до ден днешен така и не ги получих. През цялото време водех кореспонденцията с търговеца по мейла, телефона и онлайн чат на сайта му. Не се притеснявах, понеже си знам за процедурата наречена "чарджбек" насочена точно срещу измами в интернет. Чарджбек - това е процедура за връщане на пари от нелоялни търговци. Подаваш заявление в своята банка, тя се свръзва с банката на търговеца, ако търговеца не успее да докаже че ми е предоставил услугите, банката на търговеца ми връща парите. Така е на теория. Познайте как е в българската действителност.....

          Чарджбек може да се заявява най-рано след 120 дни забавяне и до 540 дни. В моя случай минаха 5 месеца - далеч съм от крайния срок. Но и 5 месеца не са малко и реших че е време да си върна парите. Обаче.... в Уникредит това го разглеждат като "оспорване на транзакция" и техния срок е ДО 30 дни!!! Едното е, че с който от Уникредит и да говоря, първо трябва да му разкажа за Чарджбек, да му обясня, че това са правилата на Виза и МастерКард, а не на Уникредит и накрая.... пак нищо! При положение, че родната ми Уникредит (където се обслужвам години наред) трябва само да предаде моя случай нататък и след това да получи пари по моята сметка - те отказват да изпълняват задълженията взети като партньор на Виза!

          Извода е: хубаво е човек да е наясно с международните закони и разпоредби, ама винаги трябва да имаш предвид един фактор - живеем в България, освен теб, може никой да не е чувал за международните разпоредби.... дори хора, които това го работят!

          P.S. В момента подадох заявление в комисия по правата на потребителите с искате комисия за уреждане на интернет плащания да се намеси, подадох ново заявление в Уникредит с възмущение, че не спазват изискванията на Виза и МастерКард, писах и до представителите на Виза в България. Ако някой има някакви други идеи - ще се радвам да ги чуя. Все пак става въпрос за 8 000 долара....
        Working...
        X